308 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (34 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Kızlar merhaba, bebeğim 55 günlük ve yaklaşık bir aydır poposundaki pişik geçmiyor. Her doktora gittiğimizde ayrı krem veriyor ama nafile. Ne yaptıysak geçmedi. Önerisi olan var mı 

20 Cevaplar

0 oy
(180 puan) tarafından
Zeytin yagi sur ustune hametan krem sur benim oglumunda oyleydi silerken falan kaniyodu 4 5 tane krem denedim hic fayda etmedi bunlar iyi geldi
(34 puan) tarafından
Başından beri hametan kullanıyorum ama faydasız. Mantar kremi vermişti doktor kullandım ama o da ise yaramadı. Kabardı iyice elime pütür pütür gelmeye başladı
(180 puan) tarafından
Zeytin yagini denedin mi
(34 puan) tarafından
Denedim canım
(57 puan) tarafından
Bepanthol dene canım o da iyi
0 oy
(2,491 puan) tarafından
Pişik allerji belirtisi de olabiliyor
(34 puan) tarafından
Olabilir canım
0 oy
(139 puan) tarafından
İdrar tahlili yaptilar mi? Enfeksiyon pisige sebep oluyo ve gecmio sürekli ıdrarla temas halinde olduğu için
(34 puan) tarafından
Yapmadılar sadece krem veriyorlar
(139 puan) tarafından
Tahlil yaptırın :( bu doktorlar neden bu kadar sorumsuz ya. İdrarı koyu mu?
(34 puan) tarafından
Hayır canım su gibi. Bir an önce gidip yaptırayım. Bi de neye alerjisi var ona da bakarlar mi ki
(139 puan) tarafından
Onu bilmiyorum:(
0 oy
(614 puan) tarafından
Kantaron yağ dene canım yada sudokrem aldım kullanmış çok iyi geldi diyordu sudokrene
0 oy
(179 puan) tarafından
Yeşil sabunla yıka zeytinyağı sür büyüklerimiz oyle yapardı
0 oy
(1 puan) tarafından
Anne sütü pisige çok iyi geliyor sütünü sur bide ıslak mendil kullanıyorsan kullanma pamuk ıslatıp temizle çok iyi geliyor
(34 puan) tarafından
Hiç ıslak mendil kullanmadım. Her şeyi denemiştim bi de bunu deneyeyim
0 oy
(1,841 puan) tarafından
Hangi kremi veriyo geçmeyen pişik genel de mantar oluyo 
(34 puan) tarafından
Hametani vermişti. Sonra mantar kremi verdi onu 15 gün kullandım hafiflemişti. 15 günden sonra tekrar oluştu:/
(1,841 puan) tarafından
Sen Bi idrar kaka vs baktir travazol vs dene bide troyol mu ne var başka doktor götür
0 oy
(96 puan) tarafından
En iyisi pudra benim oglumda oyleysi hep kanıyordu pudra zararli diyolar diye kullanmadm baktım olmuyo en son care kullandım gecti suan 8 aylik oldu birazcik kizarsin pudra yapiyorum sabaha yok oluyo
0 oy
(114 puan) tarafından
Bez markanızı değiştirdiniz mi? Bizim uzun süreli pişiğimiz vardı. Bezi değiştirdik dr da antibiyotik krem verdi 1 defa sürdük . şükür iyileşti.
(34 puan) tarafından
Ilk başta prima kullanıyordum sonra molfixe döndük. Baktık tekrar olmaya başladı tekrar primaya geçtik ama üstünden bir ay geçti hala düzelmedi
(8 puan) tarafından
Sleppy denedinizmi
0 oy
(805 puan) tarafından
Doktorlar zeytinyağını kesinlikle önermiyor cildin ph ina uygun olmadığı ve yüksek asit içerdiği için.Bizim doktorumuzun tarifi bir cay kasigi kantaron yağı bir cay kasigi tatli badem yagi bir çay kaşığı hindistan cevizi yagi karıştırıp surun. Islak mendil yerine bi kap ayarlayıp suyla pamukla temizleyin. Kurulayın yağ karışımını surup biraz havalandırın. Geçmiş olsun 
0 oy
(92 puan) tarafından
Sana en güzel tavsiye en pahalı kremler bile pişiği geçirmiyor ama 100 yüz garanti krem arko krem dene bak görüceksin ama büyük kaplarda diil küçük bir kaptakiler
0 oy
(415 puan) tarafından
Benim kiziminda 40 ı cikana kadar ne yaptiysam gecmedi. ilk kizimda trosyd diye bi krem var hemen gecirmisti tavsiye ederim denemeni. 40ımız gecince kendiliginden gecti ama bizimki daha çok isilik gibiydi.trosyd pisige cok iyi geliyor 
0 oy
(35 puan) tarafından
Sudokrem cok ise yariyor canim hemen geciriyor
0 oy
(558 puan) tarafından
Kreme rağmen geçmiyorsa muhtemelen alerjiktir canım yeidklerine dikkat et
(34 puan) tarafından
Ama ne yapıyor bilmiyorum ki canım. Alerji yapan şeylere baktım onları yemiyorum zaten :/
(558 puan) tarafından
Süt ürünleri bile olabilir yumurta olabilir baharat olabilir
(34 puan) tarafından
Olabilir belki baktırmak lazım
0 oy
tarafından
Bizim de bir ara oldu Doktor iki Krem verdi karıştırıp sürdük hemen geçti
0 oy
tarafından

image

image

bu iki kremi sürdük karıştırarak bi dene istersen 
(34 puan) tarafından
Benimki artık mantar gibi oldu canım. Pazartesi tekrar gidecem. Kabuk bağladı artık pütür pütür oldu :/
0 oy
(15 puan) tarafından
Benimde bebeğim doğduğundan beri sürekli pişik olur hamazing kullanıyorum hemen geçiriyor eczanede 10 TL falan canım dene istersen 
(34 puan) tarafından
Benimki mantar gibi canım ise yarar mi ki
0 oy
(25 puan) tarafından
Bebeğiniz iyileşti mi
(34 puan) tarafından
Iyilesti canım fito diye krem kullandım o ise yaradı
0 oy
(39 puan) tarafından
Zeytinyagı asit bence cok fazla sürme o da iyileşmesini engelliyo olabilir
0 oy
(4 puan) tarafından
Bizde de oleydi. 2 ay çektik. Ne kremler ne yağlar ne kortizonlu kremler kullandık geçmedi. En son alerji testi yaptırdık yumurtaya alerjisi çıktı. Şu an diyet yapıyorum yumurta diyeti çok sükür geçti. Size tavsiyem hiçç beklemeden alerji testi yaptırın. Alerjik olabilir.. Geçmiş olsun 

İlgili sorular

6 cevap 208 göst.
3 cevap 102 göst.
1 cevap 144 göst.
14, Kasım, 2019 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Esma66 (33 puan) tarafından soruldu
...