190 göst.
6-12 ay arası bebekler kategorisinde (17 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
iştahslık var emmek ıstemıyo gecer mi uyumakta ıstemıyo sureklı aglıyor agrı kesıcı fayda etmıyo napcam bilemedim öneriniz varmı uyku duzenı ız falan bozuldu yarivrm cok acıyo 
Bebek Ayı 8

5 Cevaplar

0 oy
(1,666 puan) tarafından
Biz o dönemi burda salatalığa benzer türden dülek derin . Kavunun olmamış hali yeşil küçük bisey dolaptan çıkarıp çıkarıp onu verirdim damaklarina çok iyi gelirdi dişi nasıl cıktı anlamadim bile 2. Dişi de çıkardı aynı şekilde sen de bi dene istersen
(17 puan) tarafından
denıyeym yarn alıp, canm gecer mi bu istahsızlık falan sızde oldu mu,
(1,666 puan) tarafından
Oldu canim ama geçiyor zamanla sabırlı olmalısın
(521 puan) tarafından
Pirasa canim biraz dondurucuya  koy 10 dakika sonra eline ver uyustursun canim
0 oy
(1,666 puan) tarafından

Kelkkelek diyorlarmış netten baktım dediğim bu iste

image

0 oy
(618 puan) tarafından
Sogan suyu surerdim tabiki uykusuna etki ediyor ama diş çıkınca eski duzene dönüyorsun istahsizlik da gayet normal bizim bile disimiz agrisa bise yemeyiz. Sabret canim.
(17 puan) tarafından
cok korkuyorm emmez diye panık yaptm ınsallh hmn cıkar cok aglıyı cok tesekkur ederim
0 oy
(478 puan) tarafından
Geçer canım geçer, sadece sabır.. Benim kızım da 8.5 aylık 6. Dişini çıkarıyor, her diş dönemi çok sıkıntılıydı. O süreç zor, gecmeyecekmis gibi geliyor ama kuzucuklar dişi patlatınca rahatlıyor
(478 puan) tarafından
Nukun Soğutuculu bir diş kaşıyıcısı var, kalem gibi bir şey, benim kızın elinden düşmüyor o, uyuyorken dolaba koyup soğutuyorum uyanınca Hep elinde
(17 puan) tarafından
hadı ınsallah içim rahat etmiyordu col sagoln
0 oy
(55 puan) tarafından

canım öncelikle geçmiş olsun. uyku düzeni çok önemli bütün günü etkiliyor çünkü. diş ağrıları ne yazık ki olacak edecek ama akşamları en azından rahatça uyuyabilmesi için humana nın iyi geceler çayı var onu deneyebilirsin. İçerisinde sakinleştirici, yatıştırıcı filan var. öyle ağır bir şey değil. öneririm.

(17 puan) tarafından
evet ya cok guzel duzrnmz vardı öğln uykusu yatardım aksam 6da gece uykusuna gecerdi tekrar duzelır mı hmn alıym o cayı

İlgili sorular

8 cevap 129 göst.
10, Aralık, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Fatmaö (32 puan) tarafından soruldu
1 cevap 73 göst.
21, Ocak, 21 12-24 ay arası bebekler kategorisinde Emosumbenim (3 puan) tarafından soruldu
8 cevap 351 göst.
19, Ocak, 19 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Minigimm (40 puan) tarafından soruldu
1 cevap 58 göst.
9, Şubat, 9 24-36 ay arası bebekler kategorisinde Tomris (143 puan) tarafından soruldu
...