283 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (80 puan) tarafından

Etkili bi cozum onerisi olan varmi lutfen :( neyapsam faydasi olmuyor 

Bebek Ayı 46gunluk

7 Cevaplar

0 oy
(87 puan) tarafından
3 ay sürecek dedi doktor bu süreç 4.ayda sakınlesir diyor.Ne yapsam olmuyor uyumuyor agliyor salliyorum herşeyi denedim bu günlerde iyice huysuz olmaya başladı.
(80 puan) tarafından
Sebep ne peki doktor bunla ilgili ne soyluuor
(203 puan) tarafından
Benim dr.da aynini dedi ama duzelme yok maalesef. Daha beter oluyor her gecen gun.3 ay 6 gun olduk. Duzelemedik daha
(87 puan) tarafından
Bazı bebeklerde bağırsak florası hassas olur ağrı eşiği fazla olur o yüzden ağrıyı daha çok hisseder ama geciçi bir durum 3.ay sonu veya  4.ayda ağrı geçer dedi.
(203 puan) tarafından
Aglamalarin bi dger sebebide catlak olabilir. Poposuna bi baktir gidince.
(80 puan) tarafından
Ama cocuk sadece gece agliyo gunduz ve aksamlari iyi hani oyle bisey olsa ozamanda hzuurshuz olmazmiydi
(203 puan) tarafından
Valla bilmiyorumki canm benimkide surekli agliyodu en son poposunda kizariklik farkettm sordm catlak olusms kucuk ama dedi. Krem verdi hatta altini falan acinca bayagi mutlu oluyo sarinca aglamaya basliyo sirtustu yatarken agliyo ikinirken agliyo sonra gaz yapiyo vs vs. Agzi dili yokki halini anlatsin insallah tez zamanda iyilesirler
(80 puan) tarafından
İnsa allah iyilesirler
0 oy
(41 puan) tarafından
kolik degiliz ama ben uyumazsa ellerini sarıp ayağımda sallıyorum bir yandan da piş piş sesi açıyorum  
(80 puan) tarafından
Yok oda fayda etmiyor
0 oy
(301 puan) tarafından
Aynen ne yapsam faydası yok kaç kere acillik olduk neler denedik yok krize girdim mi asla susmaz :/ 2.5 aylık benimkide
(195 puan) tarafından
Aguline bitkisel gaz ilacı bize çok fayda etti krizleri bitti diyebilirim bi kere oldu ilaçtan sonra çok iyi
(80 puan) tarafından
En etkili gaz damlalarini denedim gazini cikarabiliyo ama aglamalari onla ilgili oldunu sanmiyorum
0 oy
(226 puan) tarafından
Ne zamandan beri böyle?
(80 puan) tarafından
Dogdugundan beri diyebilirim
(226 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun
0 oy
(75 puan) tarafından
Bizde senin gibi her yolu denedik görmediğimiz hastane kalmadı almadığımız ilaç gaz damlası kalmadı ama yinede bos... doktorların dediği gibi 3 4 aylik olunca geçer gerçekten de öyle oldu kizim 3 aylik oldu ve kolik derdimiz bitti.. Ama biogai damla var o baya etki ediyor.. onu kullan istersen çocuk baya rahat edecektir.
(301 puan) tarafından
Bizimkide 2.5 aylık umarım 3 aylıkken biter
(80 puan) tarafından
O damlayi kullaniyorum
(75 puan) tarafından
Benim kizim 3 aylik olmadan son bir gece once gece 11 den sabah 6 ya kadar ağladı... Rabbime şükür o geceden sonra kolik denen birşey kalmadı.
(301 puan) tarafından
Son ağlamasını yapıyım demiş ay çok şükür darısı bize ya sizde rahatlamışsınızdır
(75 puan) tarafından
Aynen.. Darisi size inşallah ..
(87 puan) tarafından
Aynen kızlar doktorlar doğru söylüyor ben de her tür damlayı denedim :) sonra iki kaşık rezene de verdim olmadi midesi agriyordur dedim kendimce kalktım iki kaşık nane de verdim..Sonuç mu aynı..Karar kıldım sadce damlalar onlarında işte olduğu kadar faydası olucak başka da sadece bekleyeceğim.Uykusuzluga alıştım günde toplasam 2 saat bölük pörçük uyuyorum belki de olsun.Tek amacım bebek git gide düzelsin Allah ayakta kalma gücünü annelere veriyor demekki evet çok cok zor gece emzirirken günduz emzirirken uyuklamak bebeği sakinleştirmek bazen sabah 4 veya 5 bazen de gündüz ağlama krizlerne dayanmak..Ama annelik böyle başlıyormuş onu anladım
0 oy
(94 puan) tarafından
47 gunluguz bizde artık kafayı yicek duruma geliyorum belli bı saati yok aglamasinin 24 saat agliyo gazını çıkardığı halde ama yetmiyo demekki arabada gezdirmek iyi geliyo bitek ayakta sallama hamak fon sesi vs etki etmiyo damlada kullanıyorum yok!! Dün öğlen 2de uyandı gece 12 buçuğa kadar uyumadi neler denedik artık zombi gibi oldum oturdum ağladım üstelik bide kabız oldu.. Bı an önce bitmesini istiyorum bu ağlamalarn ve sancinin:((
(80 puan) tarafından
İnsallah biter :( cokzor cunku
0 oy
(86 puan) tarafından
Canim bana doktor bebegini bele demisti simdi anne karninda hissediyor kendini dedi bide kolik bebekler icin elektirikli supurge sesi sac kurutma makinasi sesi boyle seyler dinlet dedi bende ise yaramisti ama 3 ay sonra duzeliyo 
(80 puan) tarafından
Yok onlarida deniyorum hicbisekilde kendiliginden susmadikca susmuyor

İlgili sorular

11 cevap 219 göst.
30, Aralık, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Kübraıskın (92 puan) tarafından soruldu
3 cevap 141 göst.
29, Kasım, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Eylültosunannesi (94 puan) tarafından soruldu
3 cevap 124 göst.
5 cevap 210 göst.
9, Ocak, 9 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Nesay3737 (104 puan) tarafından soruldu
...