446 göst.
12-24 ay arası bebekler kategorisinde (38 puan) tarafından

Bebeğinizin kan grubunu biliyor musunuz biloyorsanız ne zaman öğrendiniz ben daha bilmiyorum daa :ermm:

Reklam


15 Cevaplar

0 oy
(329 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Biz 4. Gün kontrole götürdüğümüzde sarılık değerine bakmak için topuk kanı aldıklarında bakmışlar o zaman ogrendik
(38 puan) tarafından
Peki ömümüz deki ay aşısı var nasıl öğrene bilirim ben korkuyorum da canı yanar diye
(329 puan) tarafından
Hepimizin en büyük korkusu canlarinin yanmasi :( kizimin minicik eline serum taktılar omrumden 10 yıl gitti çok iyi anlıyorum keske topuk kanı alındığında yaptirsaydiniz sizde ama asiya gidince bi danışın onlar daha doğru bilgi verir
(38 puan) tarafından
Geçmiş olsun kızınıza ne oldu öyle yaparım arrık korkuyomda nasıl yapacaklarını bilmiyorum
(329 puan) tarafından
Elinin uzerinden ya da topuktan kan alip bakabilirler muhtelemen. Cok sagolun. 2. Ay asisindan sonra cok ateşlendi surupla falan dusmedi vücudunda kizarikliklar oldu uykudan uyanamadı ememedi kızarıklıklar ateşten mı aşıdan mı diye sabaha kadar gözetim altında tuttular emmedi diye serum taktılar ateşi tekrar çıksa belinden sıvı alacaklardı alerjik mı ateşten mı belirlenemedi şimdi 4.Ay asisindan çok korkuyorum ebeye sorcam ayrı yapma imkanı var mı birini 2 gün sonra falan yapabilir mi diye
(38 puan) tarafından
Keşke yapsalar ikisini bir yapıyolar öyle yapmıyolar ya
(329 puan) tarafından
Ilk doz kadar ağır geçirmez inşallah dicem doktoru da ilk doz ateş yapmaz demişti halbuki. Anlatsam olanları yine de yapmaz mı acaba valla çok korkuyorum ya :(
(38 puan) tarafından
Sen ne yap biliyon mu gitmeden 1 saat yarım saat önceden ağrı kesici ver sonra aşısını oldur çünkü ben hep öyle yaptım çok şükür birşey olmadı çok ateşlenirsede fitil verirsin birşey olmaz allahın izniyle
(329 puan) tarafından
Önceden vermek te aşının etkisini düşürüyor diyorlar
 Geçen defa son çare yarim fitil dedim bi tek fitil işe yaradı. Keşke daha önce vereymişim dedim. Baktım atesi çıkıyor fitil veririm artık napim çok korktum çünkü 3 gece başında sabahladık babasıyla nöbetleşe
(38 puan) tarafından
Sen öyle yap bana ebesi öyle diyodu çünkü ağrı kesici içir gelmeden önce diyodu
Reklam


0 oy
(97 puan) tarafından
İlk bebeğimde doğduğunda hastanede alınan kanla bakılmıştı o zaman öğrenmiştim.ikinci bebeğimde böyle bişey olmadı maalesef şu an 17 aylık hala bilmiyorum kan grubunu
(38 puan) tarafından
Ay bende ya bebeğim 17 aylık hala bilmiyorum senin ilkinde yine söylemişler
0 oy
(731 puan) tarafından
Sarılık değerleri dūşmeyince 5 günlükken bakıldı. 
(38 puan) tarafından
Ben geç kaldım bayaa
(731 puan) tarafından
Gerek olmamış demekki yoksa sende mecburen öğrenirdin.
(38 puan) tarafından
Evet canım allahım çocuklarımızın başından kötlükleri yok etsin valla kızım 3 ay önce falan kafasını yarmıştı allahım çok kötüydü hala aklımda
(731 puan) tarafından
Amin canım. Geçmiş olsun, kafasını çarpınca bişe içim parça parça oluyor. Büyürken nasıl dayanacağım ben diyorum. Bu arada kan grubunu bilmekte çok güzel . Ben A+  eşim B+  kızımız AB+ ikimizden de almış.
(38 puan) tarafından
Ay ne güzel olmuş benim A+ eşimin 0+ bakalım kızımın ne olcak
(731 puan) tarafından
Yüzde 75 A+  , yüzde 25 0+ .
(38 puan) tarafından
Öyle mi oluyomuş ama doğru annemin A+ babamın  0+benim de a+ ondan ablamım kini bilmiyorum ama :D
(731 puan) tarafından
Bizdede tam tersi anne 0+ baba A+ , hepimiz A+ . Senin bebekte A+ olacaktır. ;)
(38 puan) tarafından
Bakalım :))))
0 oy
(24 puan) tarafından
Ben doğduğu gün öğrenmiştim canım çok merak etmiştim özellikle sordum kan alcz dediler kan grubunu öğrenebilirmiyim dedim getirdiler kan grubu kartını elime sonra 
(38 puan) tarafından
Ben öğrenemedim canımya şimdi de korkuyoruö canı yamar diye
(24 puan) tarafından
Evet bebeklerin kanını elinin üstünden alıyorlar bende o yzden doğduğunda zaten kan alcz dediler diye aradan onu çıkardım sonra sarılık için gittik ksc kez ksn aldılar çocuk cok ağladı en son bidaha kan alcaz dediler bende çıktım hastaneden dahada götürmedim inat ettim uyku uyumadım zorla uyandırıp emzirdim onu kendim geçirdim sarıldığını çok canını acitiyolar çünkü
(38 puan) tarafından
Kıyamam yaa off
0 oy
(15 puan) tarafından
Aşı kartında yazıyordu ilk gün ilk gündü herhalde verdikleri 
(38 puan) tarafından
Benimkin de yazmıyo canım ya
(15 puan) tarafından
Benimkinde hem benimki hem bebeğinki yazıyor asi kartını verdiğinde yazıyordu
(38 puan) tarafından
Allah allah özelmiydi
(15 puan) tarafından
Yok özel değildi
(15 puan) tarafından
Ilk gün bi topuk kanı aldılar orda yazdılar herhalde
(38 puan) tarafından
Olabilir bak
0 oy
(286 puan) tarafından

Bende ilk dogdugunda topuk kaninda öğrendim ben A+ eşim A+ oglumuzda A+ tabi :D

(38 puan) tarafından
Hay maaşallah :D
0 oy
(97 puan) tarafından

B rH  (+) doğduktan hemen sonra öğrenmiştik :angel: Anasının kanını almış. ❤❤☺☺

(38 puan) tarafından
Ben öğrenemedim
0 oy
(132 puan) tarafından
,2 dogumumuda özelde yaptım ikisinde de doğar doğmaz aldıkları kandan bakmışlar doğum belgesiyle birlikte kan grubu kartinida verdiler 
(38 puan) tarafından
Bende neden yazmıyo
0 oy
(100 puan) tarafından
Doğduğu zaman kâğıtta yazıyodu kimse bisey demedi kan tahlil raporunda yaziyodu
(38 puan) tarafından
Baktım raporunda yazmıyo
0 oy
(159 puan) tarafından
Bizim belliydi aslında. Eşimde bende 0 pozitif olunca. Ama 5. gün kontrolüne gittiğimizde doktor demişti kan grubunu. 
(38 puan) tarafından
Bizim ki ne acaba
0 oy
(13 puan) tarafından
Dogumda soylemiserdi kizimin kan grubunu
0 oy
(62 puan) tarafından
Hastaneden aldığınız doğum raporunda yazıyor kan grubu. 
(38 puan) tarafından
Bende yazmıyor ama
0 oy
(26 puan) tarafından
Bizimkinin asi kartının üstünde yazıyor 8 gün kuvezde kaldı o esnada yapılmış 
0 oy
(83 puan) tarafından
Doğunca bakıp söylemişlerdi. Benim ekstradan sormama veya baktirmama gerek kalmadı.
(38 puan) tarafından
Ne güzelll...
0 oy
(62 puan) tarafından
Bebek takip kartında yazar doğum yaptığın hastane veriyo
(38 puan) tarafından
Bdnde yazmıyo yaa
Reklam


İlgili sorular

7 cevap 183 göst.
3, Nisan, 3 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Harikabebek (98 puan) tarafından soruldu
3 cevap 114 göst.
2 cevap 59 göst.
2 cevap 63 göst.
-Reklam-





...