320 göst.
Doğum Sonrası Anne kategorisinde (101 puan) tarafından
Haziranda sezaryanli dogum yaptim doktor 1 hafta sonra kontrole gel dedi ama ben hala gitmedim gidemedim acaba bir sorun sıkıntı olur mu gitmem gerekiyor muydu ve ameliyatin üst tarafi hala uyuşuk normal mi ne zaman gecer bilgi verir misiniz 

7 Cevaplar

0 oy
(139 puan) tarafından
Aynıyız canım bende temmuzda yaptım doguö hala uyusuk heo uyusur dıo bazı kisiler nekafar dogru bılmıyom benim kızarıklık bile var
(101 puan) tarafından
Evet benmde var normal diyorlar da korkuyoruz iste
0 oy
(104 puan) tarafından
Bende temmuz 27 de yaptim benimde uyusuk 1 seneye kadar gecermis diyolar
(101 puan) tarafından
Ayy inslah ya
0 oy
(149 puan) tarafından
2. Kez sezeryan olmuş  biri olarak söylüyorum  ki o uyuşukluk  1 yıl  kadar gitmiyor gitse bile hafif kaliyor orasi hicbir zaman eski hissiyatına  kavuşmuyor.  Bi sıkıntınız  yoksa kızarıklık  yanma acı  vs sıkıntı  da yoktur. Doktor  genel kontrol için gel demiştir.  Bir şey  olacağını  zannetmiyorum. Sıkıntı  olsa zaten duramazsiniz emin olun. 
(101 puan) tarafından
Cok dogru soyluyorsunuz bi de iliskiye girmeye de korkuyorum kontrole gitmedigim icin
(149 puan) tarafından
Yokkk yokk  baya zaman geçmiş artık hicbir sıkıntı  yoktur ki 40- 50 gün  yeterli bir süre...
(101 puan) tarafından
Tskur ederm allah razi olsn.
(149 puan) tarafından
Aminnnn cümlemizden inşallah.
0 oy
(597 puan) tarafından
Uyuşukluk kalıcı malesef. Siz bir sıkıntı görmediyseniz bir sıkıntı yoktur endişelenmeyin zaten onca zaman geçmiş bir şey ters gitse anlardiniz
0 oy
(117 puan) tarafından

31 Temmuzda doğum yaptım uyuşukluk hiç geçmedi malesef geçecek mi bilmiyorum. Dikiş çevresini hissetmiyorum :wassat:

Doğum sonrası kontrolde de karından ultrasonla rahmin toparlanıp toparlanmadığına ve mesanenin durumuna baktı.

0 oy
(466 puan) tarafından
Dikişleriniz kontrolü için gel demiştir bende 30 temmuzda oldum uyuşukluk var ama sanki eskiye göre daha az gibi benim 
0 oy
(144 puan) tarafından
Canım normal üst tarafında sarkık olduğu için yumuşak ben bı korse aldim onunla biraz toparlandi sıklasiyor

İlgili sorular

5 cevap 161 göst.
15, Ocak, 15 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Fatma Ümit (26 puan) tarafından soruldu
3 cevap 119 göst.
10, Ocak, 10 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Efeninn annesi (139 puan) tarafından soruldu
5 cevap 125 göst.
10, Ocak, 10 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Gülçin (2 puan) tarafından soruldu
9 cevap 221 göst.
6, Ocak, 6 Doğum Sonrası Anne kategorisinde ❣️Oğluşunun meleği❣️ (57 puan) tarafından soruldu
4 cevap 150 göst.
2, Ocak, 2 Doğum Sonrası Anne kategorisinde anniş (10 puan) tarafından soruldu



...