111 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (90 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
4 aylık olduk bugün de aşımız vardı maşallah boy kilo herşeyim çok güzel. Yalnız kan ilacı verdiler ister kullan ister kullanma dedi hemşire mecburi değil dedi. Ne yapsam bilemedim mecburi olmayan bişey demek ki kullanmazsam bi sorun olmaz. Kullanmayan var mı ? Kullanmayıpta ilerde bi sorunla karşılaşan ? 8. Ayda sanırım koldan kan alınıyomuş değerlere bakılıyomuş. Bilgisi olan paylaşabilir mi acaba ?
Bebek Ayı 4

2 Cevaplar

0 oy
(275 puan) tarafından
Doktor saglik ocaginin verdigi kan ilacini önermedi diş çürümesine neden oluyor diye. Bizde onun tavsiye ettigi ilacı aldık. Yalnız bir yaşına kadar mutlaka kullan dedi bize. Demekki gerekli diye hic aksatmamaya çalışıyorum. İsterseniz bi çocuk doktoruna sorun. 
(90 puan) tarafından
Yaa öyle mii.. Peki çok teşekkür ederim.❤
(275 puan) tarafından
Ebe belki saglık ocağından verilen kan ilacını kullanmak zorunda değilsiniz demek istemiş olabilir . Yani kendiniz başka alabilirsiniz
(90 puan) tarafından
Öyle olsa söylerdi sanırım. Bi kaç kişiden duymuştun kullanmadıklarını sordum yani biz veriyoruz ama öylesine dedi mecburi değil dedi. Ama yarın doktora sorucam ilacı da göstericem bakalım ne dicek.
0 oy
(696 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Bugün bizimde asimiz vardı. Hemşire sordu kan ilacı istiyor musunuz diye. Hayır dedim. Sağlık ocağının verdiği ürünler içerik bakımından kaliteli olmadığı için kullanmıyorum çünkü. Ebemiz kendisi bile dedi bunu kullanmayın diye. Ama ben şu an vermeyi de düşünmüyorum zaten. 1 hafta önce başka bir sebepten kan verdik değerleri güzel çıktı. Çoğu doktor 6. Ayda öneriyor. Bende 6-7. Aylarda kontrol ettirip ona göre başlarım belki. 
(90 puan) tarafından
Anladımmm... Bende yarın doktora sorucam bi ondan sonra karar vericem. Peki sağlık ocağından verilen vitamini kullanıyo musunuz ? Acaba o vitaminide doktora göstersem mi ?
(696 puan) tarafından
Yok hayır onu da kullanmıyorum. İçinde ayçiçek yağı ve bha var. Ocean kullanıyorum sadece bebeğime şu an.
(90 puan) tarafından
Tamam canım çok teşekkür ederim. Yani ayçiçek olduğu bariz belli çok kötü ya onu da soruyum da yarın doktor değiştir derse değiştiririm artık.
(696 puan) tarafından
Değiştirme derse de değiştirin bence. Ki büyük ihtimal kullanmayın der.
(90 puan) tarafından
Tamam canım sağol
(696 puan) tarafından
Rica ederim canım :)

İlgili sorular

4 cevap 165 göst.
15, Aralık, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Eylül54 (23 puan) tarafından soruldu
6 cevap 154 göst.
7, Aralık, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Erva betül (12 puan) tarafından soruldu
1 cevap 267 göst.



...