112 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (142 puan) tarafından
3 aylik oglum var geceleri 4 saatte bir uyaniyo zaten cok huzursuz bi bebek mamada veriyorum ama geceleri emziriyom sadece 2 aylikken 12den 7ye kadr uyuyodu sonra 4 saatte bi uyanmaya basladi doymuyomu acaba kakasinida azar azar yapiyo gunluk 3 defa filan oda

2 Cevaplar

0 oy
(81 puan) tarafından
Anne sütü alan bebek acıkarak uyanır,  normaldir çünkü anne sütünün sindirimi çok hızlı gerçekleşir. Mama da tam anlamıyla midesine oturduğu için uzun süre sindiremez bebek. Bir de bebeğin beslenip beslenmediğini kakalı bez değil çişli bez sayısı belirler. 3-4 gün kaka yapmayan bebekler var mesela. 
(142 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
(1,238 puan) tarafından
12 den 7 ye kadar uyuması anormal BNC canim üç dört saatte bı acıkır zaten üç aylık bebek bnm kızım bir aylık olana kadar saat başı kalkardı iki aylık oldu iki saatte bı kalktı şimdi üç aylik üç saatte bı kalkar emer kilo alımı da gayet iyi ayda bir kilo aliyor kakasini da son bir aydır üç dört günde bı yapıyor bazen günlük değişiyor anne sütü alan bebekde normal bağırsak sistemini düzenlemeye çalışıyor dedi doktorumuz 
(142 puan) tarafından
Teşekkür ederim

İlgili sorular

6 cevap 168 göst.
3, Kasım, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde ❤️Balım❤️ (249 puan) tarafından soruldu
4 cevap 342 göst.
5 cevap 657 göst.
9 cevap 474 göst.
3 cevap 103 göst.
2, Ekim, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Dilek (158 puan) tarafından soruldu



...