1,833 göst.
Doğum Sonrası Anne kategorisinde (321 puan) tarafından
Sezeryan doğum yapalı 18 gün oldu. Dikiş ağrım azaldı ama geçmedi. Yapıştırma dışında dikiş yok ama iç dikişlerim ağrıyor ve yanma hissi oluyor bazen. Normal mi? Acaba ne zaman geçer?
Bebek Ayı 18 günlük

11 Cevaplar

0 oy
(1,154 puan) tarafından
Tam şu gün geçer diyemem ama zamanla azalıyor 84 gün oldu ara ara oluyo ağrım ama sizi şeklinde yorulunca ayaklarımı üşütünce üşütmemeye dikkat et sıcak tut kendini eğer dayanılmaz bi acı ise ihmal etme doktoruna sor 
0 oy
(1,662 puan) tarafından
Dikişlerin ara ara zorlanirsan acımaya devam.eder şuan 97 gün oldu dogurali ağrı sızı sıfır sanırım 40 la beraber oda geçti ama hala uyuşukluk oluyor 
0 oy
(644 puan) tarafından
Au an çok normal.canim benim 3 ay oldu dışta bisey yok ama içten içe hala dokundukça ağrı hissediyorum. Zamanla.azalir insaAllah
(249 puan) tarafından
Gectimi acaba butun sikayetleriniz.
(644 puan) tarafından
Evet canım sadece iz dışında hicbir şikayetim kalmadı çok şükür 9 ay olacak
(249 puan) tarafından
Kac ayda gecti canm bnmde 1 hafta sonra 6 ay olucak dikisimin bitarafi derinden derinden sizliyo gecmiyo nedense.
(644 puan) tarafından
Yalan olmasın 7 8 ay sonra geçti galiba...önce benimde ara ara sızlıyordu şimdi iyi elhamdülillah
(249 puan) tarafından
Insallh bnde o gunleri gorurum gerci bnm sadece sizlamada degil nerdeyse hergun agri ve gerilmede var yani cok zor gibi.
(644 puan) tarafından
Zamanla azalıp geçiyor emin ol, için rahat olsjn:)
0 oy
(674 puan) tarafından
Benim 65 gün oldu iç dikişlerim hâlâ ağrıyor az da olsa. Ama yanma hissi falan hepsi bir hafta on güne geçmişti. Sizin de yakın zamanda geçer enfeksiyon falan kapmadiysa
0 oy
(32 puan) tarafından
Yaa benmde öyle ama benim 2 tane kenarlarda dikişlerim var onlar düşmedi hala bide dikişlerimden 1 parmak yukarısı hala acıyo nedendir bilmiyorum 
0 oy
(871 puan) tarafından
Yanma acıma normal şimdi daha yeni olmuşsunux gün geçtikçe azalır ama soğuk almamaya dikkat edin sıcak tutun dikiş yerlerinizi ben 92 gün oldum 2 gündür ağrıyor soğuktan diye düşünüyorum birazda zorladım ben
0 oy
(38 puan) tarafından
20gunde geçti benimki
0 oy
(129 puan) tarafından
ilk bebegimdi sezeryanla dogdugunun ertesi hunu yogum bakima aldilar bir hafta kaldi ve hic yatmadim hastane koridorlarinda surekli bebege gidip bakmak sut gotur getir derken hic acidigini ahriyi hissetmedim bir hafta sonra eve geldigimde sezsryan oldugumun farkinda bile olmadim sadece uzandigimda kalkmak zor oluyordu anne yuregi evladinin derdinden kendi acimi unutmustum
0 oy
(100 puan) tarafından
Acıması çok normal sonuçta 7 tabaka dikiliyormuş ben öyle biliyorum Allah yardimciniz olsun benim yengem sezeryan oldu 40 çıkınca geçti ama çok yorunca kendini agiriyor tabi ki 
0 oy
(416 puan) tarafından
Zamanla geçecek fakat ayaklarınızı usuturseniz çok agir kaldırırsanız sizliyor benim 10 ay oldu ama 1 saat çorapsiz fayansa  basayim  dikisim sizliyor. 
0 oy
(104 puan) tarafından
10 ay oldu bazen icten icten sızlıyor. Sanırım hic geçmiyor bu ağrı 
(249 puan) tarafından
Agrilariniz gectimi simdi nasl oldunuz.
(104 puan) tarafından
Sezeryan yerinde bi hissizlik var. Gercekten üşüttüğüm zaman cız cız diye yaniyor cok garip
(249 puan) tarafından
Ah bnde neler cektim 5 ay oldu hala gecmedimi diyolar sinir oluyorum dusa girip cikmak bile usutmeye yetiyo bazen dikis yerim ve ustu de agriyo aciyo dokularimizmi gec iyilesiyo doktor eliylemi alakali anlamadim sizin ne kadar oldu eskiye kiyasla bir farklilik varmi.
(104 puan) tarafından
2 gun sonra tam 1 yıl olucak. Eskisinden daha iyi tabı ama ben hala acıcak diye ağdaya bile gidemiyorum. Acısı icime sinmiş resmen:( zamanla gecer diye umuyorum
(249 puan) tarafından
Benim bitarafim agriyo icten icten disina bakiyorum hicbisey yok dr gidiyorum  dikislerin erimedigi icin dugumlerdendir diyip gonderiyolar size ne dediler gecmeme sebebini.
(104 puan) tarafından
Gecmedi diye gitmedim doktora
Bi kırkım çıkınca gittim bide 4 ay gectikten sonra gttim gayet guzel dikislerin dedi. Ama o hissizlik gitmez muhtemelen dedi

İlgili sorular

3 cevap 622 göst.
28, Ekim, 2019 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Aylaaakgeyik (30 puan) tarafından soruldu
4 cevap 239 göst.
6 gün önce Doğum Sonrası Anne kategorisinde Hatice Çuha (19 puan) tarafından soruldu
2 cevap 242 göst.
12, Nisan, 12 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Nazcnr (64 puan) tarafından soruldu
...