85 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (428 puan) tarafından
Kızımın sol kulağında bugün bi koku var kusmuğu falan değil pis de değil dün banyo yaptırdık sadece sol kulakta olan ağır bi koku. Akıntısı yok başına gelen var mı bu nedir
Bebek Ayı 98 gün

4 Cevaplar

0 oy
(9 puan) tarafından

Kulak arkasında bişey var mı? Kizimda kulak arkasında oluyor o koku yapıyor, başka 

0 oy
(59 puan) tarafından

Kulak  arkasinda beyaz krem gibi bisey varsa pisik gibi diyim o koku yapar egzama olmustur ilik suyla temiz bir bezle agiz medilide olur sil hemen gecer cnm

(428 puan) tarafından
Yok kontrol ettim ben yıkamadığım her gün bebeği mı silerek temizlerim zaten ama bu koku dışta değil içten geliyo kulak kendi 2 kere pislik attı içinden bilmiyorum
0 oy
(105 puan) tarafından

Bi saglik ocagina gotur kulak bu ihmal edilmez 

(428 puan) tarafından
Sağlık ocağına götürdüm bakmadılar bile :) ateşi var mı diye sordular yok deyince ara ara olur normal dediler çok ilgililer gerçekten :)
0 oy
(24 puan) tarafından

Kulagı akıyor olabılır canım ben de bekledım oyle kokulu bır akıntı göturdum kulağı alıyormuş damla verdi doktor geçti şükür 

(428 puan) tarafından
Sıvı olarak aktif bi akıntı yok bugün de koku yok kesildi takip ediyorum

İlgili sorular

1 cevap 40 göst.
10, Aralık, 2018 4-6 yaş arası çocuklar kategorisinde Baharozlem (54 puan) tarafından soruldu



...