347 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (219 puan) tarafından

Kirkimiz cikti bugun. Bi kac gun once mizmizlanmaya basladi uyumuyodu emzik verdim memede heo uyurdu artik uyumuyordu emzik verdim ki iyce dalsin uyusun ise de yaradi baya zaman uyudu surejki de vermedim ama yine de emdi yani. Dunden beri beni emmiyor ya meme veriyorm agzina almiyo 7 dk anca emiyo onceden ben ciakrirdim memeyi cok emiyo diye simdi memeden sogudu emzik yuzunden cok pismanim gece 1 kere emdi yaa normalde 3 sefer emerdi kalktiginda sabah 6 da uyandi verdim akmadi memeyi bende emzigi yok ettim uyku felan tutmadi su saat oldu digru duzgun emmedi beni heo 5 dk 10 dk her zaman 15 20 dk emerdi nasil duzelcek bu ya

Reklam


9 Cevaplar

0 oy
(33 puan) tarafından

Canım onun emzikle alakası yok bende senin durumundayım, yaklaşık 1 haftadır benim kızımda emziği bırakmıyo ama acıkınca emziği atıyo. Senin göğsünde 15 20 dk kalmasının sebebi açlıktan değil sürekli emme isteğinden. Benim kızımda şu an 7 dk emiyo bırakıyo yeni doktordan geldim, doyuyo doymasa emmeye devam eder zaten dedi. Bebeği emzirdiğin saatleri takip et 3 saatten fazla uyursa veya emmezse sorun var demektir. Birde uykuya iyice dalınca emziği ağzından yavaşça al.

(219 puan) tarafından
Oyle mi diyosun ya Bizimki memeyi hic almiyo aldiginda agliyo ya inliyo 3 saatten fazla oluyo emmedigi ama yine de emmiyo dudaklarini buzuyo bugun emziksiz yine fazla emmiyo
(33 puan) tarafından
Benim kızda aynı canım ağlamaktan katılıyo memeyi zorla vermeye çalışınca, bende bi kaç gündür kendi haline bırakıyorum, iyice acıkınca emiyo. Bebeğinin kırkı da çıkmış artık belli bi düzen içerisine giriyor. Bebekler kendi ihtiyaçlarını kendileri belirliyo. Demek ki uyumak istiyo bebeğin. Biraz akışına bırak bakalım yine seni emmezse emzikten ayırırsın
Reklam


0 oy
(124 puan) tarafından

Bende emxiğe baglamıştım ama mastit olmusum o yuzden bıraktı birkaç gün. 

(219 puan) tarafından
Mastit nasil oluyor sut akiyo mu hende agzindan cenesine akiyo ya
(124 puan) tarafından
Bende ateş tıtreme ve terleme olmuştu. Ve göğüslerim kırmızı ateş gibi yanıyordu
tarafından
Nasil tedavi ettiniz acaba benimde aynisi oldu dr a gittim bi antiboyotik verdi ama kullanma mecbur kalmazsan dedi sicak kompres yapip sagiyorum ama yok bosalmiyor
(219 puan) tarafından
Benim de dun sag gogsumun alti agriyordu aksam daha cok siddetlendi atesim cokti qma gogusde kizarilik yok bisey gorunmuyor kitle tarzinda. Hastaneye gittim bu gece agro kesici ates dusuricu serum taktilwr bide antibyotik parol verdi canim cok yaniyor mastit kabul ediyoruz bunu dedi insallh ilerlemez yaa
(124 puan) tarafından
Benim sütüm azaldı mastıten sonra
(219 puan) tarafından
benimki mastited dondu tazyikli gelen sutum artik tazyiksiz ve gigus pedim kupkuru:(((
0 oy
(91 puan) tarafından

Canim emzikle alakasi yok ki senin bebişin eger memeyi tutmuyosa ya gazı vardır yada huysuzdur benim oglumunda azcik gazi olsun hayatta memeyi tutmaz bide 40iniz bitmis bu yuzden bebekker degisiyo uyku duzeni falan baktın agliyo ilk once sakinlestir sonra memeyi ver agzina ben ogluma sac kurutma makinenin sesini aciyorum oyle sakinlesiyo

(219 puan) tarafından
Ilk defa biyle oluyo normalde saldorirdi memeye hic geri cevirmezdi gazi da olsa emerdi beni emerken gerinirdi kasilirdi
0 oy
(85 puan) tarafından
Benim bebegim de 25 gunluk emzik verdim tuttu ve mememi tutmadu vermedim bidaha
(219 puan) tarafından
Bende attim kenara emzik vermedim daha bugun aksama dogru emmeye basladi beni hala biyle istemeyerek emiyor qibi sadece doymak icin
0 oy
tarafından

Emzik ve biberon kullanımı bazı bebeklerde meme reddine sebep olabilir. Bebeğinizi en iyi siz tanırsınız. 

0 oy
(1,127 puan) tarafından

cnmm evham yapmissin degisiklik yasamis bebegin ama bu hep boyle surmez ki acikinca mecbur emicek...ben gozunun icine bakiyorum emzik alsin diye 4 ayi gecti baslarda aldi simdi almiyor meme agzindan ciksin istemiyor emzik varken uyurdu sonra kendiliginden atardi alistirsam bende baska bisey istemiyorum :)

(219 puan) tarafından
Yok kuzum keske evham yapsam dunyam basima yikildi ya digru duzgun emmedi beni ac ac agladi veriyom mememi almiyo bu gece de eskisi gibi emmedi cok az emiyo ve cok agliyo acliktan galiba
0 oy
(140 puan) tarafından

Biz de 40 gündür emzik tutturmaya çalışıyoruz ama nafile. Ne güzel tutmuş işte emzigi biraz olsun rahat edersiniz kendi başına uyumayı öğrenir biz battaniyede sallamaktan boyun fıtığı olacaz :)))

0 oy
(178 puan) tarafından

Cnm düşüncen bence çok yanlış. Ben bebeğim doğduğu günden beri emzik veriyorum ilk ay 20-30 dakika emerdi. Sonra 15gun 15 dj emdi .sonra 5-10 dakika emdi şimdi 2.5 aylık  5 dakika en fazla 8 dakika emiyor. Bende korktum beni bırakır diye doktoruna sordum. 2saatte bir veriyordum.doktorum anne sütü dışında birşey yemiyorsa korkma emmeyi bırakmaz dedi. Bebeğin küçük tuvaletini iyi yapıyorsa problem yok dedi. Gerekirse 3-4 saatte bir ver dedi. Geceleri benim bebeğinde bazen 1bazen 2 defa uyanır saat 2de birde 6da uyanır erken uyumussa 11gibi uyursan bazen sabah 6da kalkıyor. Bebeğin büyüyor cnm emme kuvveti artıyor. Doktoruna bir danış emzikle hiçbir alakası yok .

(91 puan) tarafından
Canım 2,5 aylık gece uykusu çok fazla değilmi beslenmeden okadar saat uyuması,doktor ne diyo bu konuda
(178 puan) tarafından
6saat uyuyor demek ki karnı açıkmiyor doktor acikirsa kendi uyanır dedi sen uyandırma dedi. Bence fazla değil zaten bebekler gece uyumali.ki buyusunler
(91 puan) tarafından
Benim doktorum 3 saatte bir beslemelisin şekeri düşer diyo. Ben uyandırıp besliyorum gerçi uyandırmaya gerek kalmiyo,kendisi uyanıp elini emmeye basliyo
0 oy
(91 puan) tarafından

İlk 3 ay emzik verilirse bazı bebekler memeyle emzigi karistirabiliyomus canım, emzigi bidaha verme. Memeyi de sakinlestirip ısrarla ağzına ver,bazı dönemler memeyi istemiyorlar çok normal ama sonra duzeliyo, pes edip biberon emzik verme sakın :) kendini de haksız yere suçlama

Reklam


İlgili sorular

10 cevap 215 göst.
26, Eylül, 26 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Mesli (32 puan) tarafından soruldu
8 cevap 443 göst.
3 cevap 195 göst.
3 cevap 90 göst.
-Reklam-





...