257 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (23 puan) tarafından
Bebek Ayı 22 günlük
Reklam


8 Cevaplar

0 oy
(88 puan) tarafından
Vll ben kaynabamda kaliyorum ve kat kalorifer yakiyorlar  ve herzaman yakmiyorlar cunku yakmayi bilmiyoz sadece esi biliyo bazen aksam yakiyo haliyle ev soguk oluyuyor zibin ustune bebek icligi ustune kiyaferi ve orgu yelek bide corap ustune bebek ev botu
Reklam


0 oy
(342 puan) tarafından
Evde polar tulumunun içine uzun kollu body altınada ince pijamalardan giydiriyorum. Çok çok sıcak tutmak iyi olmuyor, benim ev biraz serin kalorifer rağmen, bu şekilde giydiriyorum :)
0 oy
(188 puan) tarafından
Canım evin sıcaklığına göre değişir bizim ev 23 derece içinde zıbın üstünde mevsimlik takım var uyanıncada yelek giyiyor bi çiftte çorap ama emin olamıyorsan kendinden 1 kat fazla giydirebilirsin
0 oy
(861 puan) tarafından
Askıllı zıbın üstüne tek benye ince yelek altı sadice tek kat. egede olduğumuz içim buraları hala sıcak. 
0 oy
(84 puan) tarafından
Canım evinin dereceside önemli. Çok sıcağa alıştırma bence. Bizim doktormuz der ki çocuğun terlemekten hasta olcagina bırak usumekten hasta olsun. Daha kolay tedavisi. Ben izmirdeyim evimde doğalgaz yanmadigi halde daha  23 24 derece. Ben uzun çıtçıtlı badi üstüne bı kat daha giydiriyorum uykudan kalkincada ince bı yelek penyelerden
0 oy
(310 puan) tarafından
10 kat giydiriyorum...
0 oy
(164 puan) tarafından
Bizim evde merkezi sistem var sıcak oluyor zibin üzerine pijama giydiriyorum bide çok kalın giydirirsem hemen isilik oluyor zaten doktorda bana sen ne giyiyorsan 2 katını giydirceksin demişti 
0 oy
(239 puan) tarafından
Ben tek kat giydiriyorum uykudan kalkınca da sırtına yemeğini giydiriyorum sadece 
Reklam


İlgili sorular

12 cevap 403 göst.
24, Eylül, 24 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Beyza (16 puan) tarafından soruldu
10 cevap 206 göst.
5 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde B.E (16 puan) tarafından soruldu
7 cevap 331 göst.
6 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Prensesim Kraliçem (46 puan) tarafından soruldu
10 cevap 204 göst.
6 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Büşra Atşş (19 puan) tarafından soruldu
3 cevap 121 göst.
9, Kasım, 9 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Burcu&ada (12 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...