109 göst.
6-12 ay arası bebekler kategorisinde (3,064 puan) tarafından
Kızım 9 aylık yerde ne bulursa yiyor emeklerken daha kolaydı takip etmesi şimdi yürüyor ne kadar takip etsem de ağzında hep bişi var. Mama sandalyesinde ben masasına koyuyorum kendi yiyor böyle yaptığımız içinde yerdeki herşeyi yemeğe başladı ne zaman yerden bişileri yemeği bırakacak

3 Cevaplar

0 oy
(1,921 puan) tarafından
Yerden bişey aldığında pis diyordum hep şuan yerde ne bulursa pis diye getirip bana veriyor. 
(3,064 puan) tarafından
Bende ısrarla pis diyorum mam diyor ooopp ağzına.
0 oy
(195 puan) tarafından
Oglum 1 yasina girecek hala ayni cnm:)
(3,064 puan) tarafından
Çok zor Bi dönem ya Bi de ağzını şapırdatıyo çok lezzetli bişimiş gibi mmmm mmmm diyor.  :)
0 oy
(1,268 puan) tarafından
Benmki daha küçük canım ama gördüğüm kadarıyla baya gidiyor o ;) Allah korusun Cook dikkar etmek gerekiyor. Benim yeğenim karınca kömür ne bulsa yerdi ;)) kardeşim de evdeki çiçekleri ;)
(3,064 puan) tarafından
Çok zor ya Bi atlatabilsek bu dönemi
(1,268 puan) tarafından
İnşallah ya cidden çok zor çok dikkat isteyen bir dönem. Allah kolaylık versin

İlgili sorular

12 cevap 253 göst.
3 cevap 229 göst.
11, Ekim, 2019 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Maviş annesi (67 puan) tarafından soruldu
17 cevap 237 göst.
2, Temmuz, 2 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Yusuf Alp'im (12 puan) tarafından soruldu
...