195 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (161 puan) tarafından

Merhaba hanımlar  22 günlük bebeğim var ve emziriyorum. Ama canım sürekli çikolata yemek istiyor. Ama çikolata sütünü acıtır bebeğin emmez sonra dediler. Bu doğru mu? 

7 Cevaplar

0 oy
(415 puan) tarafından

Yok ama cocuk kabiz olur 

(161 puan) tarafından
Tamam canım teşekkür ederim. Ama lohusa olduğum için mi böyleyim. Çünkü hamileyken hiç canım istemezdi bebek hareket etsin diye mecburiyetten yerdim.
(415 puan) tarafından
Bn hep yedm hamilelikte lohusalikta cocuk kabiz oldu biraktm yemeyi mecbur hormonlardan dolayi olabilir ondn canin ister
0 oy
(1,921 puan) tarafından

Çikolata gaz yapar canım 

(161 puan) tarafından
Tamam canım sağol. Yemem o zaman olur biter
(1,921 puan) tarafından
Rica ederim :))
0 oy
(1,114 puan) tarafından

hic duymadim cok sacma canim ama asiri seker bebege gaz yapar diye biliyorum

(161 puan) tarafından
Hadi yaa. Canım da deli gibi tatlı istiyor.
(1,114 puan) tarafından
ye canim ama asiriya kacmadan
(1,114 puan) tarafından
sutlu tatlilari tercih et cnmm
0 oy
(663 puan) tarafından

Canının sürekli tatlı istemesi normal canım vücut istiyor ama dozunda yemeye bak çikolata şuan gaz yapar başka tatlılar dene bence kek filan yap ye hem güzel süt yapıyor hele tarçınlısı filan daha güzel süt arttırıyor ama çikolatayıda çok canın isterse ye ama abartmadan :) İnsan herşeyi canı isterken yer sonra yenilmiyor

(161 puan) tarafından
Sanki aşeriyorum. Tarçınlı kek canım çekti şimdi de :)
(663 puan) tarafından
Ay hakkını helal et gülüm ya düşüncesizlik ettim valla
(161 puan) tarafından
Estağfurullah canım. Yaparım bişey olmaz. Ben hamile iken mide yanmasından pek bişey yiyemedim. Şimdi normale döndüm herşeyi canım çekiyor. Senle ilgisi yok yani :) ama helal olsun tabiki :)
0 oy
(344 puan) tarafından

Sürekli yeme ama canın çekiyosa az miktar ye canım. Aynı hamileyken aşerdiğin gibi bunda da süt etkileniyomuş isteyip de yemezsen. Ne derece doğru bilmiyorum ama büyükler öyle diyolar 

(161 puan) tarafından
Bunu ilk defa duydum canım. Bebek için yaptırdığım çikolataları hep ben yiyorum diyebilirim :)
(344 puan) tarafından
Hep yeme işte az ye :)
0 oy
(535 puan) tarafından

Yanlis canim ben hergun cikolata yiyorum canom.cekio oyle bisi oomadi cok sukur sadece biraz kabiz yapio gibi bebegi ama benim.bebe zaten gazman mubarek.. acayip gaz sancisi cekioruz cukulatadanmi oluo yoksa bunyesimk yapio onu daha cozemedim tam

(161 puan) tarafından
Çikolata yemeyi bırak canım bi de öyle takip et bakalım bebeğin gazında düzelme var mı diye. Belki de çikolatandır. Bizde de gaz problemi illa ki oluyor ama ben çok dikkat ettiğim halde oluyor. Sadece çikolata yiyorum gaz yapan ürünlerden. Yine de gaz sorunu yaşıyoruz.
0 oy
(92 puan) tarafından

Bebeğe Gaz yapiyo canım,çikolatalı ve kakolu ürünler tüketme. Benim de canım çok istiyor ama sabır

(161 puan) tarafından
Aynen canım doktora sordum kakaolu ürünler yeme dedi. Dikkat etcez artık. Sütlü tatlılar yiyeceğiz artık.

İlgili sorular

13 cevap 271 göst.
28, Nisan, 28 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Melike Çetinkaya ⚘♥️ (736 puan) tarafından soruldu
5 cevap 270 göst.
28, Şubat, 28 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Akndrs (14 puan) tarafından soruldu
7 cevap 311 göst.
28, Aralık, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Güneşimm (246 puan) tarafından soruldu
...