198 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (199 puan) tarafından

Annler 37 +6 haftalik  hamilyim  goguslerimin yara olmasindan cok korkuyrm  simdi den birsey  sursem mi 

Reklam


7 Cevaplar

0 oy
tarafından

Lansinoh göğüs ucu kremi sürmeye başlayabilirsin canım 

(199 puan) tarafından
Tsk ederim ;()
Reklam


0 oy
(356 puan) tarafından

Şimdilik yağlar da işini görebilir. Bi dr bebek doğunca olabildiğince düzgün ver memeyi. 

(199 puan) tarafından
Bebek yagi falan mi  bi de nasil duzgun ilk gebeligim nasil verecegimide bilmyrm
(356 puan) tarafından
Zeytin yağı ya da sarı kantaron sürebilirsin. Göğüs ucunu önce elinle bi belirginleştir ve bebeğin ağzını iyice açtıktan sonra memeyi ver. Doğru yeri tuttuğundan emin ol. Bi de emzirme öncesi ve sonrası sütünden az sık ve göğüs ucuna sür. Ben sonradan öğrendim göğüs çıkarıcı apartalar varmış. Ya da şırıngayla çıkarılıyomuş göğüs ucu. Youtube ta varmış. Silikon uçla emziren de var ama benim kızım istemedi ve ona alışan kimi bebekler anne memesini istemeyebiliyomuş. Bebek sadece ucu tutarsa acıtıyo. Emzirme döneminde de yağlar etki etmezse lansinoh sürebilirsin ama bana fayda etmedi çatlak olunca. Madecassol diye bi krem kullandım. Şimdi de tavsiye üzerine tahinin üstünde biriken yağı sürüyorum. Artık çok acımıyo şükür ki. İnşallah senin hiç yara, çatlak olmaz da keyifle emzirirsin canım.
(199 puan) tarafından
Ayy alllh razibolsnnn  tskbederim insallh
Sadce gogus ucumu bebege vermiyim tamami mi agzina girsin
(356 puan) tarafından
Tamamı zor girer de en azından büyük bi kısmı girmeli. Alt ve üst dudak dışa kıvrık olmalı. Ördek dudağı gibi :) rica ederim
(199 puan) tarafından
Insalllh becerebilirim    dua edin  bana
(356 puan) tarafından
Bi şekilde oluyo canım. Zahmetli oluyo ama yara da olsa bebeğin emiyosa pes etme emzir. Canın yanıyo ama bebeğini doyurduğun için mutlu da oluyosun. Allah hem doğumda hem ilerisinde kolaylık versin :)
(199 puan) tarafından
Amin aminn allhbrazinolsn   yasaya yasaya grcez artk
0 oy
tarafından

Lansinoh krem mutlaka al dursun evinde kullan şimdiden ,hayat kurtarıcı . Bir de ayva çekirdeğini sıcak suyla yumuşat sür birebir.

(199 puan) tarafından
Bir iki kere kabuk atti gogsum  ayva cekrdegi kulndm   
Simdi den her gun mu kullnym  krem yada ayva cekrdegi
0 oy
(404 puan) tarafından

lansinoh diye krem var onunkullanabilirsin silmenede gerek kalmiyor dpgumdan sonrada kullanirsin

(199 puan) tarafından
Hrr gun mu kullnym kremi simdiden
(404 puan) tarafından
evzaneye sor canim ben kullanmadım ama cok duydum
(199 puan) tarafından
Tm tsk ederim
0 oy
(668 puan) tarafından

Şimdiden birşey kullanmana gerek yok canım lansion aldım ben kullandım hiç fayda etmedi daha bebek memeyi ilk tuttuğunda yara oldu zeytinyağı da sürdüm ama ne yaparsan yap bebeğin ilk denemesi zorlu oluyor hele birde benim oğlan gibi emme refleksi güçlü olursa lansiona boşuna o kadar para verme zeytinyağı sür daha güzel yumuşatıyor yara olursa da fito krem al sür hemen geçiriyor yarayı boşuna eziyet çekme yani

(356 puan) tarafından
Seninki de mi vantuz gibi çekenlerden  :) aç doğdu benim kız da :) hala memeyi görünce gözü dönüyo. Senin kaç aylık bebeğin? Göğüslerin iyileşti mi?
(668 puan) tarafından
Benim 3ay 25 günlük canım aynen öyle doğuştan aç doğuyor benim bebekler benim göğüsüm 1 ay sürdü çünkü kullandığım kremler fayda etmedi en son fito kullandım hemen geçti boşuna o kadar acı çekmişim birde dünyanın parası lansion sudocrem filan paralar çöpe gitti:)
(356 puan) tarafından
Benim ilk bebek. Bu gidişle ikinci olmayacak :) eşimin gözü korktu. Benim göğüsler ara ara hala acıyo ama ilk zamanlar kadar değil. Çatlak var mıydı senin? Lansinoh almadım arkadaşım verdi. Sudocrem denemedim. Madecassol iyi geldi gibi bana da. Heralde fito kremin muadili falan o da.
(668 puan) tarafından
Olabilir canım benimde bağzen acıyor ama yara olmuyor şükür benim oğlan ısırdığı için birde süt kalmadığında kuru kuru emerse hemen uçları kızarıyor ondan acıyor hemen çörek otu yağı sürüyorum bağzende zeytinyağı 1-2 güne düzeliyor
(356 puan) tarafından
Benim de şimdiden ısırıyo daha dişi yok. Çok fena olcak kızım :)
(199 puan) tarafından
Tsk ederim allhbrazinolsn
0 oy
(178 puan) tarafından

Canım carbosol tavsiye ederim benim göğüs ucuna yoktu doğumdan sonra ben biraz kötüydü çevremde kiler emzirmeye çalıştı bebek tutunca emdi sandılar ama bebek hep kahverengi yerleri tutarmış o zaman baya kötü oldu o iki günde bundan sürdüm hem hbebek emerken zararlı değil. 3-4gune birşey kalmadı birdahiki yara olmadı.

(199 puan) tarafından
Tsk ederim cnm
0 oy
(1,127 puan) tarafından

canim.hakii zrytinyag sur simdilik  e sonrasinda olursa hem.emzirirken temizlene de gerek.yok

(199 puan) tarafından
Tsk ederim. Cnm
Reklam


İlgili sorular

2 cevap 105 göst.
22, Nisan, 22 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Anneee (76 puan) tarafından soruldu
5 cevap 183 göst.
3 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Tubaramazan (34 puan) tarafından soruldu
9 cevap 221 göst.
5 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Aaayys (28 puan) tarafından soruldu
2 cevap 317 göst.
27, Ağustos, 27 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Zeynepzeynep (86 puan) tarafından soruldu
9 cevap 298 göst.
22, Ağustos, 22 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Fatma Fatma (27 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...