280 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (9 puan) tarafından

Merhaba hanımlar 5 gün önce doğum yaptım emziriyorum göğüs uçlarım hep yara oldu kan geliyor artık emzirmeye başlağım an canım çok yanıyor ne zaman hissizleşir acısı biter bi yardımcı olsanız çok mutlu olurum ağlıyorum emzirirken kullanmadığım merhem kalmadı 

Bebek Ayı 5 günlük
Reklam


9 Cevaplar

0 oy
(47 puan) tarafından

Canim ayni sey bende de oldu yapmadigim sey kalmadi en sonunda pompayla sagdim 1 hafta huc emzirmedim. Sagip verdim. Ama hep krem surup nemli kalmasini sagladim 1 jafta sonra duzeldi. Eczaneden gogus ucu yara kremi aldim onla gecirdim.

(9 puan) tarafından
Bende pompa aldım canım bunun için ama şimdi emzirmesem pompayla sağıp versem dinlendirsem göğüslerimi sonra devam ettiğimde yine aynısı olacak her defasında canım yanacak alışması lazım ama ne zaman
(47 puan) tarafından
Sonrasinda aynisi olmuyor canim duzeldikten aonra ben bi sorun yasamadim. 1 hafta sonra gaywt guzel emmeye basladi. Ben tedbir olsun diye her emmeden sonra yikayip krem surup oyle duruyordum. Hatta emzirmeye engel olmayan krem vardi adini ta hatirlamiyorum surup emzirebiliyorsun. Ezcaneye sor istersen.
(9 puan) tarafından
Pompaylada tam çekemiyorum canım yetmiyorki
(47 puan) tarafından
Ben her firsatta sagar hazir bekletirdim. Belirli sure sonra cok geliyor. Ozellikle.bebis uyurken sagardim. Hatta ilk hafta bebis salonda birileri tutuyordu ben odada sagdigimi verirdim onu icene kadar bi daha sagardim esim salon yatak.odasi arasinda kosistururdu. O sekilde atlattim ben. Ama her emzirme veya sagmadan sonra mutlaka sabun ve ilik suyla yikardim.
Reklam


0 oy
(13 puan) tarafından

Göğüs ucu kalkanı var silikon onla emzirebilirsin yaraların geçene kadar eczanelerde satiliyor

(9 puan) tarafından
Onuda denedim alıştıramadım bebeğimi denemediğim yol kalmadı
0 oy
(48 puan) tarafından

Canim hic birsey fayda etmiyor bende senin gibiydim silikon gogus ucu aldim 1 ay kullandim hic gecmicek sanmistim hep silikonla emzirdim 1 ay boyunca sonra ailem esim israr ett8 cikarttim baktim ne yara var ne aci var

(9 puan) tarafından
Nasıl alıştırabilirim alışmıyor uca sen nasıl yaptın canım
0 oy
(91 puan) tarafından

2.5 aylik oglum var herseyi denedim hic bi sekilde gecmiyo hala kanıyo hala acı var bi dönem kafamı duvara vura vura süt veriyodum acıdan ama mecbur hala çekiyorum. Çözüm bulan varsa söylesin :((

(91 puan) tarafından
Yazmadi sinir parayla aldim insallah fayda eder daha yeni oglum yine kan kustu yaa :((
(42 puan) tarafından
Ayyy kıyamma ya geçmiş olsun ikinize de inşallah sende de hemen etki eder güzel güzel emzirirsin bebişini yara olduğu zaman hem anne hem bebek çok acı çekiyor :(
(91 puan) tarafından
Kaç kere bırakıcam süt vermicem dedim ama sonra kıyamadım agliya agliya sut veriyorum oda huzursuzlanıyo tabi cok zor gercekten Allah kimseye yaşatmasin :(
(42 puan) tarafından
Oyy minnak ya sabır annesi biraz yapacak bişi yok malesef :(
(91 puan) tarafından
Oyle saol canim Allah razi olsun sendende insallah fayda eder
0 oy
(341 puan) tarafından

Lansınoh göğüs kremi al eczaneden bir de kendini sütünü sür arada nemli kalsın devamlı 1 haftaya kalmaz geçer ben öyle buldum çaresini doktorum önermşşti

0 oy
(668 puan) tarafından

Fito krem 2 güne hiçbirşey kalmıyor yara geçincede bol bol her emzirme sonrası zeytinyağı nemlendirmek için kanlı kanlı emzirince bebeğinde miğdesi bulanıyor sonra.yaralarınızdan kurtulunca da bana bol bol dua edin artık :)

(9 puan) tarafından
Sağol canım inşallah yarın alıp deneyeceğim
(668 puan) tarafından
Kremi alıp denedinmi canım sonucu merak ettim
(9 puan) tarafından
Denedim ama onunda faydasını göremedim canım:(
0 oy
(24 puan) tarafından

Canim garmastan pomad al eczaneden çok güzel faydasını gördüm aynı şekilde kanamıştı ilk başlarda onla düzeldi 

0 oy
tarafından

Kendi sutunu süt bir haftaya geçer bebeğini emzir evet acıtacak ama sonunda sütünü süt Geçer canım benimde yara oldu sutumu sürdüm geçti krem hiç bişi kullanmadim bebeğimide emzirdim ve

0 oy
(3 puan) tarafından

Ayva çekirdeğini denedin mi?. Ayvanın çekirdeklerini çay bardağına koy çook az su koy jel kıvamına gelince göğüs ucuna sür. Ve doğru pozisyonda emzirdiğine emin misin?. Göğsünün ucunu tutuyorsa bebeğin, yaran çoğalır ve ne yaparaqn yap iyileşmez, göğsünün kahverengi olan yeride ağzına alıcak bebeğin. Geçmiş olsun zamanla iyi olur inşallah.

(9 puan) tarafından
Kahverengini değil dediğiniz gibi ucunu tutuyor sadece ondan yara oldu demekki
(3 puan) tarafından
Yanlış emzirme pozisyonu tuttuğun için göğüs ucu yaran hiç iyi olmaz canım. Bebek ağzını açınca göğsünü bebeğine doğru yaklaştır meme çevreni de komple ağzına alıcak o kahverengi olan yeri o şekilde emmesi gerekiyo, düzgün emzirme pozisyonuyla iyileşir inşallah :))
Reklam


İlgili sorular

9 cevap 703 göst.
10, Aralık, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde İst34 (146 puan) tarafından soruldu
2 cevap 87 göst.
14, Haziran, 14 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Çınarege (28 puan) tarafından soruldu
9 cevap 196 göst.
13, Ocak, 13 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Eymennursu (9 puan) tarafından soruldu
1 cevap 61 göst.
8, Ekim, 8 12-24 ay arası bebekler kategorisinde Bebişlerim (1 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...