236 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (160 puan) tarafından

Bebeğim 27 günlük ve bugün banyo yaptırdım. Elektrikli soba yaktım ayrıca doğalgazlı evimiz o da yanıyor hep. Ama yanakları böyle soğuk gibi. Üşütmüş olabilir miyim? :(

Reklam


7 Cevaplar

0 oy
(16 puan) tarafından

Bizde 28 günlük olduk bugun bende hem doğalgaz hem ufo yakıyorum yıkayacağım zaman hamam gibi oluyor burnu soğuk oluyor bizimkininde anne üşürse oda üşür derler dikkat etmeye çalışıyorum uykudan kalkınca yelek giydiriyorum çok sarıp sarmalamak istemiyorum alışsın diye 

(160 puan) tarafından
Ya bende bir tek uzun kollu zıbın ve takım üstü giydiriyorum. Yine de terliyor benim bebeğim. Evi çok mu yakıyorum bilmiyorum. Ama burnu soğuk oluyor kulağı soğuk oluyor. Ne yapacağımı şaşırdım resmen.
(16 puan) tarafından
Şapka takıyorum yatarken kıpırdadıkça terlemesin dite çıkarıyorum evin içinide sabit tutmaya çalışıyorum sıcaklığı
Reklam


0 oy
(1,127 puan) tarafından

guzelce sar cnmm ins usutmemissindir soba onunde giydirdiysen bise olmaz ins

(160 puan) tarafından
Yatağın üstünde giydirdim direkt soba yoktu karşısında yani. İnşallah üşütmemişimdir. Bi de bugün çok gazlı banyo yaptırdığım için olabilir mi?
(1,127 puan) tarafından
yok canim.banyo gaz yapmaz ama.usutme yapabilir biraz dikkat et bugun ins bisey olmaz.cnmm
(160 puan) tarafından
İnşallah üşütmemişimdir ya. Sabahtan beri kucağımda taşımaktan kollarım ağrıdı :( ilk defa yalnız banyo yaptırdım onda da iyi bişey yapmadım sanırım. Ama 5 dk bile sürmedi banyo yaptırmam acele ettim üşümesin diye :(
(1,127 puan) tarafından
cnm bende oyle yapiyorum.ufoyu aciyorum.yatak.odasina banyo biraz serin oluyor hemen  goydiroyorum.yatak.odasinda ins bisey olmaz korkma
0 oy
(668 puan) tarafından

Ufonun yanında hemen kurulayıp giydirirsen üşümez canım bende öyle yapıyorum üstünü giydirince ufoyu kapatıyorum oğlanda hemen uyuyor zaten çok şükür üşütmedik bebekler soğuktan hasta olmaz virüsten hasta olur korkma benim evim hep 22 23 derece fazla yükseltmiyorum oğlanın üstünede 1 takım giydiriyorum çok sıcağa alışmasın diye

(54 puan) tarafından
Nasıl bi takım giydiriyorsunuz benim ki bu hafta 3 aylık olacak herkes bana çok giydiriyorsun diyorlar 3 kat giydiriyom bide kalkınca yelek giydiriyom çok mu giydiriyom ilk bebek
(160 puan) tarafından
Canım odada termometre yok. 55 derecede yakıyorum doğalgazı da. Sıcak mı oluyor soğuk mu hiç bilmiyorum. Hemen kurulayıp giydirmeye çalıştım ama inşallah üşütmemişimdir. Bende uzun kollu zıbın, bir takım ve yelek giydirdim. Normalde yelek giydirmiyorum ama banyo yaptığı için giydirdim bugün.
(280 puan) tarafından
bisey olmaz canim panik yapma az once yikadim bende evim dogalgazli bide elektirikli ısitici yaktim odada hep oyle yıkıyorum zaten ustelik yikadim sacini ablasi oynarken konaklari kavlatmis eliyle hafif baktim cok konak var tekrar zeytin yagi surup bi daha yikadim iyi düsün iyi olsun  ben haftada bir mutlaka yikiyorum bazen 3 gunde bir
(668 puan) tarafından
Normal penye takım canım yalnız banyo yaptığında altına yarım kollu atlet giydiriyorum onun üstüne penye takım uykudan kalktığındada oda sıcaklığına alışana kadar biraz yelek giydirip sonra çıkartıyorum
(54 puan) tarafından
Demekki bn çok giydiriyorum bide sürekli kusuyor midesini usutuyor diye düşünüyorum
(160 puan) tarafından
Bende çok giydirdim demek ki bugün. Terledi çünkü. Gazı çok çıkaramıyor bu yüzden de terliyor çıkaramadığı için.
0 oy
tarafından

Bebeklerin yanakları hafif soğuk diye üşüyor anlamına gelmiyor kızlar bebislerin burnuna dokunun burnu soğuksa üşüyor demektir

(160 puan) tarafından
Burnu soğuk değil canım. Kulakları elleri boynu, koynu da soğuk değil. Hatta boynu hep terliyor.
0 oy
(146 puan) tarafından

Benim evimin sıcaklığı 22 derece. Ve benim bebeğimin yanakları bazen soğuk oluyor yada burnu. Sonra geçiyor kendiliğinden. Ama hiç hasta olmadı yani oluyor öyle hatta bazen elleri soğuk bile oluyor. Ben uzun kollu zıbın giydiriypeum üzerine penye takım okdr.  Şükür hiö hasta olmadı  4 aylık olcaz

(160 puan) tarafından
Bende öyle giydiriyorum canım bazen yelek giydiriyorum o kadar. Termometre çok maalesef o yüzden de bilmiyorum oda ısısını. Ama üstünü değiştirirken falan ısıtıcıyı da takıyorum hemen üşümesin diye.
tarafından
Bnde derece var ordan bakıyorum evin sıcaklığına.
0 oy
(162 puan) tarafından

Bi pedagogda dinlemiştim, bebeklerin elleri ayakları yanakları ve burnu soğuk olurmuş. Bebeklerin üşüyüp usumedigini ensesine ve bağrına bakarak anlayabilirmisiz. Sıcaksa üşümezmiş soğuksa üşürmüş. Bende yanaklari soğuk diye üst üste örtüyordum çok terleyince bıraktım artik soğuğa da alışsın diye.

(160 puan) tarafından
Aynen bende ensesine ve sırtına bakıyorum. Oralar da hep nemli oluyor beniö bebeğimin. Terliyor yani. Ne yapacağımı şaşırdım valla. Herkes ev çok sıcak diyor. Ben üşüyorum ama soğuk soğuk terliyorum da. Anlamadım gitti.
(162 puan) tarafından
Lohusalikta olurmuş canım bende öyleyim soğuk terliyorum. Ter bezi koydum bebegimin sırtına kıyafetlerini de kontrol ediyorum nemli ya da islak olursa değiştiriyorum.
0 oy
(1,657 puan) tarafından

İmkanın varsa odaya termometre al canım sıcaklık 22 23 derecede olursa bir sorun olmaz. Bebeklerin elleri ve ayakları genelde soğuk olur burnu sıcaksa üşümüyordur. 

(160 puan) tarafından
Her yeri sıcaktı sadece yanakları soğuktu canım. Termometre alcam ilk fırsatta
Reklam


İlgili sorular

15 cevap 229 göst.
17, Şubat, 17 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Miraa (82 puan) tarafından soruldu
2 cevap 70 göst.
25, Haziran, 25 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Begum91 (334 puan) tarafından soruldu
12 cevap 216 göst.
9 cevap 238 göst.
4 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Buseaari (22 puan) tarafından soruldu
9 cevap 301 göst.
19, Eylül, 19 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Lina2019 (33 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...