744 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (90 puan) tarafından

Kizlar dogumdan kac gün sonra birliktelik yasadiniz ne kadar gün sonra sagliklidir bi bilginiz var miii???

12 Cevaplar

+1 oy
(262 puan) tarafından

Lohusalığın bitmeden ilişkiye giremezsin canım. erkeğin o halde seninle birlikte olması haramdır zaten. Lohusalık da genel olarak 40 günü buluyor. Kimisinin 60 gün. Bu süre geçip de sen tamamen temizlendikten sonra istediğiniz vakit beraber olabilirsiniz canım 

0 oy
(23 puan) tarafından

sanırım benim 50 gün sonra olmuştu cnm normal doğum 

0 oy
(111 puan) tarafından

bizmki 2 ay sonra.olmustu

0 oy
(122 puan) tarafından

Kırkımiz çıkınca olduk. Olmaz olaydik

(90 puan) tarafından
Neden canim. Benim esimde hemen istiyor Ama korkuyorum
(122 puan) tarafından
Ya aslında korkacak bişey yok ama biz cahilce davrandik. Kimseye sormadık. Hiç dikkatli olmadan ayıptır söylemesi çok sert şekilde ilişkiye girdik :(( ve iç dikisim açılma yaptı. Tekrar diktiler. Biraz dikkatli olsaydik hiç bir sıkıntı olmazdı ama bikere yapmış olduk. Ama bu dediğim ikinci yaptığımız da oldu. Ilkinde hiç sıkıntı acı falan olmadi. Ama ikincide böyle bişey oldu işte cAnim
(90 puan) tarafından
Aay dikislerin mi acildi cok Üzüldüm:( bende bundan korkuyorum iste ama  Anladim canim yani dikkatli Ve yavas oldugun sürece sıkıntı yok saol canim yardimci oldugun icin:)
(122 puan) tarafından
Aynen öyle canım. Detayı anlatmak istemiyorum ama anlatsam resmen yırtmaya uğraşmışsınız dersin. Ama normal bir şekilde olursa hiç bi sıkıntı olmaz inşallah.
(90 puan) tarafından
Güldürdün beni valla :) Ama sizde ögrendiniz artik bundan sonra artik daha tedbirli olursunuz :)
(122 puan) tarafından
Iyi bir ders oldu bize :) Eşim defalarca özür diledi çok üzüldü ama iş işten gecmisti. Artık bidahakinde daha dikkatli oluruz
(81 puan) tarafından
Kız Allah seni napmasin geçmiş olsun doktorlarda kırk gün dio hep
(122 puan) tarafından
Kirkimiz çıkmıştı ama olacağı varmış işte. Eşimde bilmedi böyle olacağını.  Dikisim acilinca 2 ay yasak geldi.
(190 puan) tarafından
Benimde en korktuğum o dış dikisim attı ama iç dikisim var biliyorum yırtılır felan diye çok korkuyorum
(122 puan) tarafından
Neden dış dikişin attı canım
(190 puan) tarafından
Attı derken dusdu canım iyilesdi yani çok şükür ama iç yırtıkları vardı o dikişler düşmedi sanırım
0 oy
(790 puan) tarafından

6 hafta yani kırk çıkana kadar en az geçmesi gerekiyor

0 oy
(48 puan) tarafından

Dinen de tibben de 40 gun canim vucut kendini dogumdan snra en az 6 hafta icinde topluyormus birde normalse dikisler dalan orda dikakt edilemsi gerek  

0 oy
(1,114 puan) tarafından

cnm.40.in cikinca...zeytinyag sur yumusasin

0 oy
(136 puan) tarafından

40 im çıkınca olduk ama çok acimisti ve kanama odu 55 günden sonra hiç agri sizi kalmadı sen 50 günü geçtikten sonra ol derim normal doğum oldum 

0 oy
(39 puan) tarafından

Bn 39 gun snra birlikte olmustum kendini kasarsan canin yanar sıkma kendini

0 oy
(7 puan) tarafından
45.gunde cnm
0 oy
(176 puan) tarafından
40 ven 42 gün sonra beraber oldum bir problem olmadı. 
0 oy
(41 puan) tarafından
Benim 2ay sonra olmuştu 

İlgili sorular

5 cevap 294 göst.
10, Şubat, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde EmelYsfMelek (90 puan) tarafından soruldu
10 cevap 147 göst.
1 cevap 122 göst.
8, Ekim, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Tubaramazan (52 puan) tarafından soruldu
...