6,949 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (7 puan) tarafından

Cuma günü sezeryan doğum yaptım. Göğsümü fazla sıkınca ucuna 1 2 damla süt geliyor sadece.bebekte çok aşırı uyuyor memeyle kavga ediyor aliyor sinirlenip geri bırakıyor mecburen 1-2 gündür mama takviyesi yapıyorum sarılık olmasın diye çünkü saatlerce uyanmıyor zorla uyandırıyorum geri uyuyor. Bol su, hoşaf falan içiyorum dereotu tüketmeye başladım. Tecrübeli anneler ne yapabilirim süt için nolur bilen varsa yazarsa çok sevinirim. İlk çocuğum ve tecrübesizim ama emzirmeyi çok istiyorum :(

Bebek Ayı 0
Reklam


14 Cevaplar

0 oy
(233 puan) tarafından

Bugün yarın gelir canım benimde öle olmuştu  bol su ve dinlenmeye çalış  

(7 puan) tarafından
İnşallah canım dinleniyorum bol zaten
Reklam


0 oy
(194 puan) tarafından

rezene çayı falan iç iyi gelir nekadar çok emzirirsen okadar çabuk gelir sık sık emzir 

(7 puan) tarafından
Ağlayıp kendini çekiyor hırslanıyor süt gelmeyince ağzına almıyor :(
0 oy
(16 puan) tarafından

Bnm 5 gün sonra gelmişti damla damla neler neler yaptım içtim tek çare emdikçe geliyor süt kanalları açılıyor bol sıvı tüket 

(7 puan) tarafından
Olmadı memeyi verip damlatayim mamayı
0 oy
(503 puan) tarafından

Tek çare emzirmek ağlasada dirense de sabredip emzirin bebek süt kanallarını uyaracak ki süt gelecek gelen süt artacak

0 oy
(56 puan) tarafından

Canim ben de carsamba gunu dogum yaptim humananin emziren anneler icin cayi var rezeneli ondan iciyorum bi de rezene tohumu ve melisa yapragini karistirip bitki cayi yapiyorum ayriyeyten bol sivi tuketiyorum

(7 puan) tarafından
Tamam canım denicem inşallah olur
(7 puan) tarafından
Çok Tesekkur ederim bu arada
0 oy
(3 puan) tarafından

Ben perşembe günü doğum yaptım sezeryanla sütüm çok aşırı azdı galagtıco diye bitkisel bir damla kullanıyorum birde humana cayı içiyorum onun dışında bol su ve komposto tüketiyorum ve maden suyu benım bebeğim küvezde oyüzden de 3 saate bir sağıyorum hiç gelmiyordu sütüm ama çok şükür şu anda geliyor ve uyku düzeni çok önemli uyumakta etkiliyor 

0 oy
(356 puan) tarafından

Gelir canım bikaç güne. Stres yapma. Beslenmene ve bol sıvı tüketmeye dikkat et. Uyu olabildiğince.Mama vermekle iyi yapmışsın ama önce emzir sonra mama ver ki hem emmeye alışsın hem sütün gelsin hem de hazırcı olmasın :) bi de biberon verme ilk etapta. Benim de 4.gün gelmişti süt

0 oy
(140 puan) tarafından

Canım ben ilk kızımda tecrubesizdim cocuk doğdu o gün birsey de yememistim sutum gelmedi bebek açtı demek ki sabaha kadar ağladı uyumadi. Mama da vermedim Allah yardım etti ki sarılık olmadı ya da kan şekeri düşmedi bebeğin. Çok sık emzirdim geldi sütüm şükür. İkincisinde bol su tukettim hastanede kuru dut hurma beyaz üzüm yedim anne sütü arttirici içecek goturmustum onu içtim daha çabuk geldi İnşallah senin de gelir bol bol emzir

0 oy
(1,127 puan) tarafından

cnmm yorgunda olsa memejin kahverengi kismini tam sok...o bos da olsa emdikce sutun iner ne yap et tuttur cnmm

0 oy
tarafından

Canım bende Perşembe günü sezeryan oldum kesinlikle zor olsada çocuğu gogusunden asla ayirma, rezene çayı sayesinde benim sütüm gelmeye başladı , çocuk aç kalmasın diye mama verdim ama şırınga ile icirdim biberon verirsen seni almaz bebiş. Onun dışında sıcak duş, goguse sıcak su topbasi koydum

0 oy
(91 puan) tarafından

Aylardan erkene tohumu al ve sabah akşam 1 fincan derleyip iç,bende sezeryan oldum 5.gün sutum geldi

0 oy
(118 puan) tarafından

Pekmez şerbeti ve tahin te canım dinlen bol bol su iç

0 oy
(263 puan) tarafından
Sütün artması için en öncelikli şey emzirmektir ama bebeğin tutmuyorsa ve imkânın varsa bi süt sağım pompası al canım. Bebeğin emmesini taklit ediyorlar. Böylelikle bebeğin emmedigi zaman bile sütün oluşuyor. Sağdıgın sütü içir mama yerine. Çok daha faydalı olur bebeğine. Hem sütün de artmış olur canım 
0 oy
(51 puan) tarafından

Sicacik dusa gir. Sirtlarina gogsune falan tut benim o sekilde gelmisti

Reklam


İlgili sorular

8 cevap 443 göst.
1, Mart, 1 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Deryaemir (14 puan) tarafından soruldu
10 cevap 297 göst.
4 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Evin (10 puan) tarafından soruldu
5 cevap 173 göst.
6 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Bm (7 puan) tarafından soruldu
8 cevap 245 göst.
5, Ekim, 5 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde GamZzze (32 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...