108 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (146 puan) tarafından

4 aylık bebeğimin sağ gözü sürekli yaşarıyor ve beyaz akıntı geliyor iltihap gibi. Ancak kızarık falan değil. Bu durumda doktora gitmelimiyim ? Şuan çay suyu ile pamukla siliyorum ama 

Reklam


9 Cevaplar

0 oy
(161 puan) tarafından

bende cay suyu ile sildim canik .benim bebeğime iyi gelmistti

Reklam


0 oy
(1,127 puan) tarafından

sutunu damlat cnm.emziriyorsan benim.oglumda da oluyor hic ilac kullanmiyorum.caydan sa sutun antibiyotik

0 oy
(3 puan) tarafından

göz yaşı kanallarında tıkanıklık oluyo canım günde 3 4 kere göz pınarına masaj yap hafif hafif benim oğlumdada olmuştu doktor damla verdi oda baya iyi gelmişti

0 oy
(1,524 puan) tarafından
Kendi sütün iyi gelir diyorlar canım ama imkanın varsa bir doktora git 
0 oy
tarafından

Canim kendince yontemler uygulama göz bu Allah korusun bisey olur. Doktora gotur goz yasi kanallarinda daralma oluyo masajla damla veriyo doktor . Rahatsizligi neyse ona gore tedavisini yap. Benim bi tanidigimin bebegide boyle oluyordu cocugunun ameliyat oldu.

0 oy
tarafından

Göz yaşı kanalı tıkanıklığı olabilir. Doktora götürün. Masaj yapmayı gösteriyorlar. Masajla büyük oranda iyileşiyormuş. ihmal etmeyin.

0 oy
(50 puan) tarafından

Bi saglik ocagina yada diktora goster bence ne olur ne olmaz canim goz bu mikrop kapar intihap toplar ihmale gelmez

0 oy
tarafından

Kesinlikle dr a gitmelisin 2 aylikken kızımın gozleri kizardi dr a gittim simdilik iyi ama damla verelim dedi eger goz yasi gibi iltihap gelirse acil bir sekilde zaman kaybetmeden getir dedi o yüzden bence zaman kaybetme goz bu beklemeye ne gerek var ki bekletiyosun

0 oy
(218 puan) tarafından

Kaynanam  bana meme deydi ondan diyo cayla sildik bizde ama kalca ultrasonu icin muayene oldumuzsa bitane de damla vermisti biz caya devam ettik iyi geldi o baya dr da cayla sil demisti

Reklam


İlgili sorular

3 cevap 212 göst.
19, Nisan, 19 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Bır mucize (11 puan) tarafından soruldu
1 cevap 46 göst.
14 saat önce 3-6 ay arası bebekler kategorisinde duduyk6868 (85 puan) tarafından soruldu
4 cevap 124 göst.
2 gün önce 3-6 ay arası bebekler kategorisinde İpek (2 puan) tarafından soruldu
13 cevap 496 göst.
14, Eylül, 14 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Hilal Sena (337 puan) tarafından soruldu
5 cevap 122 göst.
4, Eylül, 4 3-6 ay arası bebekler kategorisinde duduyk6868 (85 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...