0 oy
216 göst.
önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (33 puan) tarafından
Gün içinde gazını çıkarıyor ediyor ama hergün saat 7 de gaz sancısı çekiyor gaz masajı ile çıkarttırıyorum hemde baya fazla çıkarıyor . Neden aynı saatlerde acaba . Biogia kullanıyorum onu kullanma saati ile alakalı olabilir mi .ilacın saatini değiştirsem başka saatte sancı olur mu 

8 Cevaplar

+1 oy
önce (254 puan) tarafından
önce tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Biogia probiyotik bir damla canım onun yanında gaz damlası kullanman gerekiyor nurse harveys çok iyi mesela  ama bunların kanıtlanmış bir işe yararligi yok 

Sen bol su içip ayaklarını sırtını sıcak tut yemeklerine kimyon koy tabağına da aynı şekilde günde Bir defa rezene çayı içip sabahları bir kuru kayısı bir bardak su iç sende gaz olmazsa bebek biraz daha rahatlar 
Çok sancısı olduğunda dizine yatır ayaklarını salla onu kucağına al gaz pozisyonlari var nette bakarsın öyle pıt pıt yap evin içinde onunda ayaklarını sıcak tut güzel bir duş aldir bu şekilde geçicek zamanla azalacak zaten
önce (43 puan) tarafından
Benim doktor yanina gaz ilacı vermedi cünku biogai bagirsak duzenleyici gazıda rahat çikarmasini sağliyor aslında gaz çıkarmasında sorun yok ama sabah uyanirken benim bebegimde ağlayarak kivranarak uyaniyor sadece sabahlari yani
önce (99 puan) tarafından
Gece uykuya yenik dusuyolar canim gaz cikarmadan daliyo benim bebegim.sabah biriktigi icin agrili sancili oluyo.benim oglum 7 de uyaniyo yarim saat gaz cikariyo yataginda kendisi bacaklarini kaldira indire.cikarabildigi icin aglamiyo sanirim.cikaramadiginda agliyo
önce (254 puan) tarafından
Bir de bebeklerin biyolojik uyanma saatleri 6ve 7 hem gazdan hemde çok aciktigindan ve orada yatmak istememesinden de kaynaklıdır bence
-Reklam-
0 oy
önce (43 puan) tarafından
Aynısı bendede oluyor doktora soracaktik.ama kontrole daha var bende bekleyim.şurada
0 oy
önce (335 puan) tarafından
Biogaia akşam 10 da veriyorum gaz sancısı çekmiyor şükür 
önce (33 puan) tarafından
Belli bi süresi varmı ilacın etki etmesi için kaç gün
önce (43 puan) tarafından
Ben akşam 8 de veriyorum 7 gibi basliyor sancisi
önce (33 puan) tarafından
Ben öğln. 1 de veriyorum Sabah 7 de bsşlıyorr
önce (335 puan) tarafından
Burda okumuştum akşam vermek iyiymiş ben zaten akşam veriyordum sukur sıkıntı olmadı. Bize 2-3 günde etki etmişti
0 oy
önce (32 puan) tarafından
biogaia 24 saatte bir duzenli kullanin dedi doktor ama gaz sancilari devam edincr maflor verdi suan maflor kullaniyorum  bi sıkintı yasamiyoruz
0 oy
önce (6 puan) tarafından
Benim de kızım böyleydi, akşam saat 7-8 arası başlar 10 a kadar ağlar meme emmezdi. Burada post açtım kolik bebek dediler tecrübeli anneler. Araştırdım bayağı büyük ihtimalle senin bebekte kolik gaz sancısı çekiyor. Bir araştır, oku derim ona göre hareket et. Badem yağı kullandım tavsiyeler üstüne kızım 2,5 aylık oldu gaz sorunumuz bu ara hafifledi daha iyiyiz badem yağı kullandığımızdan bu yana. 
0 oy
önce (33 puan) tarafından
Canım kaç saate bir önerdiyse doktor ona göre vermelisin ki etki etsin ama sana tavsiyem gaz ilaçları daha fazla kabız yapıyor ve cokfazla işe yaramıyor en yararlısı zeytinyağı benım bebeğimin zor gecmişti o dönemleri cok gazlı bi bebekti aile doktorum bana zeytinyağı vermemi önerdi yani bu tür gaz ilaçları daha fazla gaz yapar kabız yapar demişti sende bi danış doktoruna derim. 
0 oy
önce (2,525 puan) tarafından
Biogianin yaninda ayrı birde Gaz damlası kullanın biogia tek başına etki etmez çünkü bağırsak duzenleyici o mutlaka doktoruna görüşün Gaz damlasida yazsin
0 oy
önce (4 puan) tarafından
Gergin saat 5te verirdim kızım şuan gazını kendisi artık çıkarıyor birde alerjisi olan bebekler çok gazlı olur maşallah benimki atlati 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 377 göst.
11 Şubat 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Ayazınannesi (122 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 503 göst.
3 Ağustos 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Zynpaysgl (10 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 151 göst.
1 Ekim 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Allizzwell11 (33 puan) tarafından soruldu
...