223 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (6 puan) tarafından

Merhaba annişler  66 günlük kızım var ne yaptiysam emzige alistiramadim önerileriniz varmi  ?

Bebek Ayı 66 gunluk
Reklam


10 Cevaplar

0 oy
(24 puan) tarafından

Gece yatarken arada bi ağzına ver uyurken falan öyle alıştı kızım bnm

(6 puan) tarafından
Veriyorum canım ama midesini bulandırıyor sonra ağlıyor :(
(24 puan) tarafından
Aynı bnm kızım gibiymiş Bn hep öyle yaptım alıştı smdi emzigini alınca elinden ağlıyor inşallah seninkinde alisir
(6 puan) tarafından
Deniyecem canım sağol önerim icin
(481 puan) tarafından
emzirmeden önce ver canım çok açken ilk onu alsın sonra emzir
(6 puan) tarafından
Onuda deneyecem canım sagol
(481 puan) tarafından
Rica ederim canim
Reklam


0 oy
(1,524 puan) tarafından

Ah canım ah tutmayan tutmuyor ne yaparsan yap fayda etmiyor. Hiç abartmıyorum piyasadaki bütün emziklerden aldık damaklısı damaksızı kauçuk uçlusu her yinemi denedim ama malesef tutmadı. Şuan 7 aylık eline alıp dişlerini kaşımak için kullanıyor :)) 

(6 puan) tarafından
Allah bağışlasın canım bebeğini
Desene oda bizim şansımız  
Sürekli emmek istiyor tok olduğu halde emziriyorum bu seferde rahatsız oluyor afedersin bir suru kusuyor  dersin büyük adam kusmuş sanki :( çok üzülüyorum  ozamanda
0 oy
(196 puan) tarafından

Sutunu koy içine  yada göğsünle uyumlu  olan emzik var  onu al

0 oy
(388 puan) tarafından

Bence zorlama ben bı kere zorladim kustu kızım şimdi 6 aylık geçenlerde verdim ısırıyor dışı kaşınıyor ya :)

0 oy
(118 puan) tarafından

Benim oğluşta almadı 62 günlük arada alıyo ama devamı yok bende bıraktım 

0 oy
(286 puan) tarafından

Bende alistiramadim emzikten gectim zaten ama biberonda almiyo benim kizim fazla sutumu sagiyorum biberonla icirmek istiyirum herseferinde diliyle.itiyo zorlarsam kusuyo tiksiniyo biberondan ek gidaya gecince mama yapip verixektm ama olmuyo bemde zorlamiyorum

0 oy
(15 puan) tarafından

Ben göğsümdn süt damlattm canm öyle alıstı

0 oy
(263 puan) tarafından

Var. Kullanmasın:)) ben de denedim oğlumda. Kullanmak istemeyince vazgeçtim 

(6 puan) tarafından
@ :))))))))))))
0 oy
(218 puan) tarafından

Benimki damaklilari almiyodu kusuyodu bide kiraz uclu alalil dedik aldik onu aldi emdi ama beni daha emmiyodu emzik agzindan alinca agliyodu bi kac gun digru duzgun beni de emmedi benim icin buyuk bir cokustu yok ettim hemen emzigi 

(6 puan) tarafından
Bir daha vermedinmi emzigi
(218 puan) tarafından
Vermedim bir daha
0 oy
(233 puan) tarafından

Canım kendi haline bırak  üstüne gittikçe inat ediyor  almiyor benim kızımda  kusuyordu midesi bulaniyordu bende pes etmiştim 3 aylık oldu ellerini ağzına sokup emiyordu bende bakim emzigi emecekmi diye emzigini verdim merktan emdi 3 gündür emzik emiyor hala inanamıyorum  çok şaşkınım ama bi okadr da mutlu çünkü evde 10 tane emzik var denedim almadi yenisini aldım derken boşa gitmemiş olucak en azından  :))))

(6 puan) tarafından
Art ne güzel darisi başımıza inş :)
Reklam


İlgili sorular

8 cevap 170 göst.
3 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde HirasuEfeEsila (3 puan) tarafından soruldu
2 cevap 86 göst.
12, Eylül, 12 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Tubaaa (1 puan) tarafından soruldu
2 cevap 67 göst.
11, Haziran, 11 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde gurbetmuhsin (1 puan) tarafından soruldu
2 cevap 125 göst.
7, Haziran, 7 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Muhkub (330 puan) tarafından soruldu
4 cevap 112 göst.
21, Mayıs, 21 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde En kiymetlim (4 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...