97 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (221 puan) tarafından

kakasi sümüksü geliyor balgam gibi fln neden sizce??

2 Cevaplar

0 oy
(378 puan) tarafından

Balgam gibi olması normal değil diye biliyorum bence bı doktora götür tahlil yapsınlar istersen bı kere bizimde öyle olmuştu tahlil yapıldı bişey çıkmadı çok şükür ama nolur nolmaz inşallah seninkinde de bişey yoktur 

(221 puan) tarafından
geçen yeni goturdum cnm idrar ve kan tahlili yapıldı birşey çıkmadı çok şükür bu durumda soledm dktr baktı birşey ckmadigi için bisi demedi snrm bu durumla ilgili ama yinede merak ediyor insan bu durumu yaşayan varmı diye
(378 puan) tarafından
Bişey yoktur o zaman canım çok şükür :) bize de olmuştu o durum
0 oy
(344 puan) tarafından

Rengi normal mi canım? Benim kızım da arada bir öyle kaka yapıyo. Gidince doktora sorcam bakalım

(221 puan) tarafından
ewet cnm sari renkte ypior gnlde
(344 puan) tarafından
Bizim arada sarı arada yeşil oluyo. Sanırım gazı olunca yeşile yakın oluyo. Çünkü bazen çişli bezde az bi kaka oluyo. Gaz çıkarırken püskürtüyo sanırım
(221 puan) tarafından
aynen bizde de anlttklrn hepsi oluyor cnm

İlgili sorular

3 cevap 547 göst.
10, Mayıs, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde bir prenses annesi:) (221 puan) tarafından soruldu
4 cevap 249 göst.
12, Şubat, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde bir prenses annesi:) (221 puan) tarafından soruldu
...