0 oy
887 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (25 puan) tarafından
Bebek Ayı 3 aylık

10 Cevaplar

0 oy
(390 puan) tarafından

image

Yiyecek. Etli pilav ayran baklava dağıttım. Süs. Hamileligin son anlarinda kolonya şişesi hazirlamistim süsleyip evde, siseyi hazirlattigim magnet ve 2 lokumu dağıttım. Masa süsledim yine kendim tüllerle. Üzerine basit 3 4 atıştırmalik koyduk balonlar koyduk teyzem bezden pasta yapti falan. Senin gücüne hayal dünyana bağlı ben cok abartmadim herseyi kendim yaptim oldu 

(25 puan) tarafından
Bende tavuklu pilav helva ve ayran düşünüyorum çokmu az olur acaba? Bende yasin seti aldım onları dağıtacağım masa felan haxırllıcam balın felan yanına atıştırmalık birşeyler yapsan mı acaba bu arada masan çok güzel olnuş Allah kabul etsin
(390 puan) tarafından
Ufak masan varsa doldurmasi daha kolay olur. Bende keske mutfak masama yapsam diyorum biseyler koymak lazim oluyor. Tül al ya da aldir balon aldir pinterest te güzel masalar var bak ordan
(25 puan) tarafından
Tamam canım yardımların için teşekkür ederim Allah razı olsun
-Reklam-
0 oy
(639 puan) tarafından
Yiyecek olarak soruyorsan canım geçen hafta yaptım ben de. Patates salatası, tek porsiyon kare peynirli börek, Elmalı ay çöreği ve haşhaşlı revani üstü krem şantili.

Benim evim dar olduğu için masa kuramadım herkese tabak olarak ikram ettim 
(639 puan) tarafından
Hediye olarak doğumda dağıtmak ve mevlitte dağıtmak için Lavanta keseleri yapmıştım onları dağıttım canım
(25 puan) tarafından
Allah kabul etsin canım
Bende tavuk pilav ayran helva yapıcam Benimde ev dar ama masa kurmak istiyorum Yiyecek konusunda azmış oldu diye düşünüyorum?
0 oy
Profil image (480 puan) tarafından
Pilav, tavuk, ayran, tepsi böreği, sekerpare yaptim. Bir de masada renk olsun diye iki cesit lokum aldim. Renkli kuş lokumunu kavanozlara koydum. Bir de buyuk fındıklı lokum vardı onu da katlı servis tabağına koydum. Lohusa serbetlerini de bardaklarda masaya koydum, hediye olarak da magnet bastirdim ve çikolata yaptirdim onlari da masaya koydum canım. Çok süsleme yapmadım, hediyelerin gorsellerini kendim tasarladığım icin yani aynı konseptte duvara renkli uçan balonlar yaptım kendim. Sade oldu güzel oldu abartılı olsun istemedim. 
(25 puan) tarafından
Resim atabilirmisin canım Allah kabul etsin
0 oy
Profil image (62 puan) tarafından

image

Hediye olarak yasin tespih magnet verdim Yiyecek olarak etli pide salata  sarma baklava ayran şerbet lokum mevlut şekeri verdim
(25 puan) tarafından
Allah kabul etsin canım güzel olmuş Şerbet kesin olarak yapılıyordu kendini yapmıştın
Profil image (62 puan) tarafından
Görümcem aktardan toz alıp yapmıştı lohusa şerbeti dedi
0 oy
Profil image (571 puan) tarafından

image

ikramlık olarak kıymalı pide,baklava,ayran tercih ettim.3 bölmeli plastik tabaklara koydum mevlüt bitti işim olmadı çok rahattı tavsıye ederim
(25 puan) tarafından
Aynen bende plastik tabak felan aldım benimkide tavuk pilav helva ayran azmı olur diye düşünüyorum Bu arada Allah kabul etsin canım
Profil image (571 puan) tarafından
Amin.Bence yeterli canım he ben tek yaptım herseyi yanında annen teyzen varsa yaprak sarması yaptırabilirsin
0 oy
(158 puan) tarafından
Canim bir afis yaptırdım perdeye astim. Masaya magnet ve yasin seti aldim susledim. Kurabiye sabun aski diye biyerden yaptirdim instagramdan hem ucuz hem cok kaliteli ürünleri. Bide minik.kekler koydum cocuklar icin. Yemek olarak sarma, keşkek, tavuklu pilav ve baklava. 
(25 puan) tarafından
aynen bende yasin seti aldım bir bakayım canım Teşekkür ederim Allah kabul etsin
0 oy
Profil image (1,163 puan) tarafından
İnstagram da k.d.n.atölyesi diye bi sayfa var burda tanistim arkadaşla kendi yapıyo mevlid hediyelikleri bi bak istersen canım 
(25 puan) tarafından
Tamam canım çok saol
0 oy
(158 puan) tarafından

image

Canim bir afis yaptırdım perdeye astim. Masaya magnet ve yasin seti aldim susledim. Kurabiye sabun aski diye biyerden yaptirdim instagramdan hem ucuz hem cok kaliteli ürünleri. Bide minik.kekler koydum cocuklar icin. Yemek olarak sarma, keşkek, tavuklu pilav ve baklava. 

0 oy
(105 puan) tarafından
Bebek mevlüt balon süs tül takımı vardı birde afişi vardı ondan almıştım ama biz cafede yapnıştık 2019 yılında kayınvalidemler pide ayran dağıttı 
(2,416 puan) tarafından
Canim bunu nerden buldun post zaten 2019a ait :)
(105 puan) tarafından
Ohaaa :)) kız anasayfada gördüm niye güncellendi ki :))(
tarafından
Vallahi nerden çıkıyor eskiler ya Allahtan ki tarihlere bakarım hep dikkat ederim
0 oy
(589 puan) tarafından

Kızım 6 aylık. Pandemi sebebiyle yapmadım kimsenin vebalini almak istemedim<3

(2,432 puan) tarafından
2019a ait bi gönderi bu :)
(589 puan) tarafından
Eneee dikkat etmedim
(2,432 puan) tarafından
Bende kızmak için girmistim bi baktim 2019 :)

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 199 göst.
7 Eylül 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Tanem derya (4 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 308 göst.
0 oy
1 cevap 156 göst.
0 oy
6 cevap 353 göst.
...