141 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (172 puan) tarafından

Kizlar kan azligim var. Bebek emziririrken kan ilaci kullanan varmi? Bebege zarari olurmu?

Bebek Ayı 1
Reklam


6 Cevaplar

0 oy
(22 puan) tarafından

Doktor doğumdan sonra veriyo normalde cnm senin vermedi mi

Reklam


0 oy
(118 puan) tarafından

Doğumdan sonra kan hapı kullanmıştım doktorum vermişti 

0 oy
(391 puan) tarafından

Bende doğumdan sonra bı kaç ay kullandım canım zararı olsa vermezlerdi sana nie vermedi ki hastane

0 oy
(172 puan) tarafından
Ben azeriyim bizde oyle ilac falan yazmiyolar. Dogum bitdi bitiyor:)).hatda doktorum kanin cok az demişdi. Şimdi aldim kullanicam teşekkur ederim
0 oy
(172 puan) tarafından

Hamileyken kullandim ama bir faydasi olmadi.

0 oy
(9 puan) tarafından

Bende kullanıyorum zararı olsa vermez doktorlar yani 

(172 puan) tarafından
Tesekkurler kizlar hemen kullanmaya başlicam
Reklam


İlgili sorular

5 cevap 69 göst.
4 cevap 111 göst.
5, Ekim, 5 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Özge46 (70 puan) tarafından soruldu
3 cevap 70 göst.
25, Eylül, 25 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Demetantalya (21 puan) tarafından soruldu
3 cevap 133 göst.
23, Temmuz, 23 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Sibel (15 puan) tarafından soruldu
3 cevap 1,272 göst.
18, Aralık, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Yunusunannesi (26 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...