151 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (60 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Bebeğim iki gündür uyumuyor nolur yardım edin düzenimiz bozuldu nasıl aynı saatinde uyutucam

3 Cevaplar

0 oy
(179 puan) tarafından
Kur'an dinletsen belki işe yarar.Allahin izniyle
(60 puan) tarafından
Denicem canım senin ki kacta uyuyor bide yarın banyo yaptiripta uyutucam uykudan önce belki ise yarar
(179 puan) tarafından
Kuzm benim oglum yaşında .ben 40 çıkana kadar hep Kur'an dinlettim.uyku problemi hic yaşamadım.bikac aydır geç uyumaya başladı ama benim suçum biraz düzenimiz değişti ev falan . Ailemin yanına geldim.oyuzden çocuğunda düzeni bozuldu .dediğin gibi banyo da ise yarar
(60 puan) tarafından
Umarım ya iki gün önce misafirlerim gelmişti mizikladiginda uyutmadim suç bende yani:-)
(179 puan) tarafından
Cabuk bozuluyo canım cocuklarin düzeni :(
0 oy
(119 puan) tarafından
Ac olabilir sutekli emzir 
(60 puan) tarafından
Canım bebeğim mama içiyor o yüzden aç olamaz ve 6 aylık sık acikmaz
0 oy
(679 puan) tarafından

Off ara sıra böyle olabiliyor biz de yaşıyoruz zaman zamaan. Sabah erken kaldırıyorum, akşam uyutmamaya çalışıyorum. Oyalıyorum biraz, sonra zaten yorulmuş oluyor hemen alt değiştirme, ,pijama giydirme, odasına götürme, Los ışıkta emzirme, sonra beşiğine koyup uyutma faslina geçiyorum. 


Mesela benim kızım 9 hatta bazen 8de uyur. 

Haftasonlari babası evde olunca düzenimiz çok bozuluyor geç kahvaltı yapıyoruz çocuk öğlen uykusuna 3-4 gibi yatıyor e gece de 11i buluyor uykusunun gelmesi. Pazar günü de geç kalktık öğlen uyumadı akşam 7 buçukta uyudu 12de uyandı 1bucuga kadar uyutamadim fıldır fıldır bakıyordu :D


Bu akşam da duşunu aldı hemen uyuması lazımdı ama 9 dan 11e kadar delirdi ağlamaktan, uyumadı  neden böyle oldu anlamadım. Yani ara sıra bebeklere geliyorlar :D atak haftasinda oluyor genelde ama yeni bitti zaten anlamadım işte ben de canım yaa 

(60 puan) tarafından
Ama seninki gene erken  uyuyor canım şükret:-)
(679 puan) tarafından
Ediyorum aslında,zaten gurbetteyim kızım bana çok zorluk çıkarma diyorum :D
(60 puan) tarafından
İnşallah yarın banyo ise yarar kaç aylık bebiş gündüz uykusu falan
(679 puan) tarafından
3.5 aylık. Gündüz çok dakik, 13.30 oldu mu uyuyor. 15.30'da da uyanıyor.

İlgili sorular

1 cevap 67 göst.
25, Eylül, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Elifee kzk (61 puan) tarafından soruldu
9 cevap 256 göst.
4 cevap 172 göst.
6 cevap 251 göst.
8, Temmuz, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Cananlrt (14 puan) tarafından soruldu
...