275 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (34 puan) tarafından

kizlar bebelerinizi ışıkta mi uyutuyosunuz. sari ışık kullanan var mi sarilik için ..  ben karanlikta uyuamayi seviyroum ama çevremdekiler iaikta uyu diyo napcam sizce

13 Cevaplar

0 oy
(111 puan) tarafından

canim gece lambasi kullan bende ilk dogdugnda isikta yatiyodum suanda gece lambasiyla yatiyoruz

(34 puan) tarafından
tmm cnm alayim o zmn bi tne yaaa boyle olmuyo
(111 puan) tarafından
aynen canim al kullan
0 oy
(1,452 puan) tarafından

1 aylık olana kadar mavi ışıklı gece lambası kullandım şuan karanlıkta uyutuyorum yattığı odada ışık yok 

(34 puan) tarafından
tmm cnm tsk ederim yorumun için. ztn uykuya dalisi zor oluyo
0 oy
(171 puan) tarafından

Bende ışıkta uyutmadim hiç cnm gece lambasi kullaniyordun şuan ev degistirdim sokak işi yetiyor aydınlatmaya hiç sarı ışık kullanmadım sarı renkli şeyler sarı olan bebeği daha çok sarilik yapıyormuş tavsiye inanıp yapma doktorlar yapmayın diyor 

(34 puan) tarafından
aynn bnm doktordaa oyle dedi kullanmiyim madem sagol cnm bnm
(171 puan) tarafından
Aynen cnm normal başka renkte gece lambasi kullan yada odan çok sokak ışıklarını alıyorsa kullanma ben öyle yaptım şimdi gece ışı yakınca uyumuyor mesela öyle olması daha iyi ben geç sabaha kadar uyuyor alistirdim
(34 puan) tarafından
aynen iyi etmissiniz.. bende gece lambasi alayim
(165 puan) tarafından
Evet benim bebeğe dr beyaz ışıkta yatır demişti sarılık başlarken
(34 puan) tarafından
bizim dr da isik sari ortu falan gerek yok dedi
0 oy
(105 puan) tarafından

Oğlum doğdu ilk on gün kullandım ama kendim rahatsız olduğum için uyuyamadım ve karanlıkta yatmaya başladık dört aylık oldu oğlum karanlıkta uyuyoruz gece ve gündüz ayrrımınıda çok daha çabuk kavradı

(34 puan) tarafından
himm. doğru ya isikta uyuyun dediler herkes ondan sasirdim. doktorda gerek yok ded
(105 puan) tarafından
Senin bilicen iş cnm bn karanlık daha iyi olduğunu düşündüm ve öyle yapıyorum ztn bir haftada gece gündüz farkını anladı oğlum, birde büyüdükçe karanlıkta uyumaktsn korkmaz diye düşünüyorum
(34 puan) tarafından
tmm cnm bnde los bi isik bulcam takcm tesekkur ederim yorumun icin kuzum :)
0 oy
(263 puan) tarafından
Sarılık için ışığın bi faydası yok canım. Senin bebeğini sık sık emzirmen lazım 
(34 puan) tarafından
tmm cnm siz gunduz kac satte bi emziriyisonuz..
(111 puan) tarafından
canim ben yarim saatte 1 saatte bir emziriyorum bizimde sarilik vardi atlattik cok sukur
(34 puan) tarafından
cok gecmis olsun canim.
0 oy
(263 puan) tarafından

Bu arada geceleyin ışıkta uyumak ne seni ne de bebeği dinlendirir. Vücutta ancak karanlıkta melatonin hormonu salgılanır. Ben sadece bebek uyanınca gece lambası açıyorum canım 

(34 puan) tarafından
tmm cok tedekkur ederim yorum icin gerçekten dinlenilmiyo
(263 puan) tarafından
Rica ederim tatlım :)
0 oy
(32 puan) tarafından

Sadece karanlıkta büyüme hormonu salgılanor cnm ben karanlıkta uyutuyorum sen de öyle yap 

(34 puan) tarafından
peku tesekkur ederim :)
0 oy
(416 puan) tarafından

Los bi ışık olsun gece lambasini yak oyle uyut hep karanlik olmasin

(34 puan) tarafından
tmm cnm tesekkur ederim :)
0 oy
tarafından

Walla ben her ortamda uyuyabilsin die sesli ortamda ışıklı ortamda karanlıkta beşiğinde ana kucağında koltukta yastıklı yastıksız her şatta uyutuyorum herzaman her yerde aynı şartları sağlayamayabilirim sonuçta

(34 puan) tarafından
anladim aslinda dogru mantikli yani. bende sesli ortamda alistiryom canim. sessiz olursam öyle gider :)
0 oy
(87 puan) tarafından

Gunduzleri bile karanlikta uyutmayi dusunuyorum cunku bakicilik yaparken bebegi hep oyle uyutum gunduzleri ve annesine sordugum zaman bebegin gelismi daha saglikli oldugunu onun gece uykusunda oldugu gibi daha rahat uyudugunu soylemisti 

(34 puan) tarafından
bu gece karanlikta yattik sukur canim :)
(87 puan) tarafından
Daha rahat uyursunuz ikinizde allah yardimcin olsun:)
0 oy
(94 puan) tarafından

Televizyon isiginda uyuyoruz biz 2 bucuk aylik kizimla

(34 puan) tarafından
tv acik ken hayatta uyuyamam :)
(94 puan) tarafından
Bende kapaliyken uyuyamam :D
(34 puan) tarafından
aliskanlik demek ki :) gce lambasina dahi zor sabrediyorum:) tv de hareketler gozume yansima yapiyor ya ben rahatsiz oluyorum :)
(94 puan) tarafından
:) ilahi senn
0 oy
(402 puan) tarafından

gece kalkinca altini almak icin isigi aciyorum oyle uyutuyorum uma bir goz bebeginde kayma var isigin tam altinda tutma dediler hep ustune tülbent ortuyorum

(34 puan) tarafından
hmm geçmiş olsun canim. bnde gece lambasiyla yatiyirum. 40 i cikinca onuda kullanmicam
(402 puan) tarafından
sagol canim normalmis. ama bizde uyurken gece lambası var yoksa yüzünü secemiyorum kustumu napti gözünü actimi diye gormem lazim. ama ben normalde de hep gece lambasi kullanirdim alisigim yani
(34 puan) tarafından
aynen canim benim d3 lamba bas ucumda yinede kapatmiyorum bari kirki ciksin. yada hep boyle devam. bazen gozumu zor aciyom  nerde onu goremiyoruumm:)
(402 puan) tarafından
bence sen lambaya alış canım bebisi kontrole etmek icin ben gece uyanamazsam diye saati kuruyorum:) yuzune bakinca yetiyo
(34 puan) tarafından
haklisn canim alisiyim napalim bebisimiz icin:)
(402 puan) tarafından
los isik al yada holde falan yak hem sende rahat edersin bebek karanlita alismasin
(34 puan) tarafından
tamam canim teşekkür edeim
0 oy
(32 puan) tarafından

Karanlıkta uyuyoruz cnm hemde karanlıkta büyüme hormonu daha iyi salgılanıyor

(34 puan) tarafından
evt öyleymiş canım bende hic isikta uyuyamam gece lambasi ile duruyuom bebk için. gozlerim yaniyo valla. riske etmiyim bazen çocuk nerde uykusuzluktan goremiyom bile şimdilik  fevam sonra kapatam ilerde en iyisi. tesekku rederim yorumunjz için :)

İlgili sorular

3 cevap 165 göst.
5, Şubat, 5 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Deniz2014 (18 puan) tarafından soruldu
3 cevap 175 göst.
5, Ocak, 5 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Deniz2014 (18 puan) tarafından soruldu
7 cevap 155 göst.
8, Aralık, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Talha ensarin annesi (91 puan) tarafından soruldu
5 cevap 131 göst.
28, Haziran, 28 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Dolunayy95 (35 puan) tarafından soruldu
8 cevap 192 göst.
14, Haziran, 14 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Şeymaa (35 puan) tarafından soruldu



...