449 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (19 puan) tarafından
Arkdslar lansinoh göğüs ucu kremini kullanıyorum. Göğüs ucunu temizlemeden bebeğimi emziriyorum bir zararı varmı bebeğe? E vitamini var diolar ama krem olduğu için de pek içime sinmio. Uyanınca öyle bı agliyorki hemen meme vermem gerekiyor silmeye vakit bulamıyorum. Eriniyorumda sanirim. Aciyoda zaten. Alt dikişlerimde ağrıyor hangi birini yapcam bilemiyorum ....  Zararı yok deyinde içim rahat etsin :) 
Bebek Ayı 20 günlük

12 Cevaplar

0 oy
(540 puan) tarafından
Bende bikac kere silmeden vermistim ama ivim rahat etmedi aglasada iki dkda silip oyle veriodum ama sen suan cok haklisin daha cok yeni annesin canim adaptasyon surecin devam edio mumkun oldugunca silmeye calis ama silmesende problem değil cunku uzerinde silmeden verebilirsiniz yazio ama yinede silsen ii olur zamanla pratiklesceksin emin ol. Hele su lohusaligi bi atlat hayirlisiyle..
(19 puan) tarafından
İçimi rahatlattn :)) teşekkür ederim :))
0 oy
(67 puan) tarafından
Bende kullandım kremi ama hiç silmedim ne yalan soyleyim silmeden emzirdim bebegimi hiç bir sıkıntı da olmadı çok şükür kızım su an 6. Ayında  
0 oy
(216 puan) tarafından

Ben silmeden emzirdim. Hatta tadjna baktim :D tadi yoktu eger acimsi filam olsa kesinlikle silmeden emzrmezdim. Garmasten var onu yikaman gerekiyor ama lansinoh da boyle bise yok oyle.aglamalari filan da olmadi hic suan kullanmiyorm tabi catlaklatim gecti

(347 puan) tarafından
Lansinoh sayesinde mi? Ben de kullanıyorum ama etki etmiyo :( Biz 3 aylığız ama kızım sağolsun bu hafta yine mahvetti göğüslerimi. Çok hırçın. Dişi var gibi ısırıyo, sağa sola çekiştiriyo. Emzirmek çok tatmin edici bi duygu ama bu çatlaklar geçmeyecek sanırım. Sızlıyo göğüs uçlarım, dokunmak istemiyorum :(
(216 puan) tarafından
Hayir kremin cok bir faydasi yok bana gogus kalklani iyi geldi kapaklar varya chocco nun delikli olanlari hava aldordigi icin bir yere degmedigi icin cabuk yaralari iyilesti krem sadece nemli tuttu baslar da gigus pedi filan daha cok tahris etti beni benim 2 ay 15 gunlik bebegim daha 1 ay  filan oldu geceli
(34 puan) tarafından
Kaç günde geçti acaba benim yara var ve dünden beri kullanıyorum her emzirmeden kremi
(216 puan) tarafından
Valla canim kalkani aldim 10 gunde tamamen gecti
(34 puan) tarafından
Kalkan derken canım anlamadım
(347 puan) tarafından
Canım chicconun kalkanı nasıl?  Yani aventte deliksiz kapak da varmış falan. Sivri mi iç çamaşırından belli olur mu? Bi de çok mu süt birikiyo 45 dk kullanımda?gece de kullanabiliyo musun uyurken?çok soru sordum ama kızım 3 buçuk aylık oldu. Hala zaman zaman acıyo ve yarık göğüslerim. Göğüs pedi kullanıyorum ama rahat bi şeyse onu alayım bari. Krem vs çözüm olmuyo malesef.
(216 puan) tarafından
Cqnim buyuk bir kapak sutyenden belli olur ev icinde kullanilir ama disarda biraz komik kacar eger sutun tazyikliyse cok fazla sut birikir icinde aventin deliksiz oluyor ama gigus ucu iyilesmesi icin bana dekikli onerdiler chicco nun delikli kapagini aldim ben benim suan 3 aylik olamk uzere daha kullanmiyorum gogus pedine gectim acimiyor.
(347 puan) tarafından
Anladım canım. Teşekkür ederim
0 oy
(458 puan) tarafından
yikamak gerekmiyor
0 oy
(59 puan) tarafından
Ben de killaniyorum silmiyorum  on günlük olduk ama geçmedi çok acıyor sızım.sizim sızlıyor 

Paramparça kanıyo 
0 oy
(118 puan) tarafından
Bende kullandım silmeden verdim canım 
0 oy
(163 puan) tarafından
Ben de silmiyordum şimdi kullanmıyorum 6. Ayımızdayız
0 oy
(1,928 puan) tarafından

Bende kullandım hiç silmedim için rahat olsun bacım :)

0 oy
(134 puan) tarafından

İlk kızımda kullanmıştım silmiyordum ben de suan 5 yaşında bi sıkıntı görünmüyor :)

0 oy
(286 puan) tarafından
Uzerinde silmeden verebikirsin diyo yinede icin nasil rahat edecekse o sekilde yap 
0 oy
(379 puan) tarafından
Kutusunda da silinmeden emzirilebilir yaziyo diye hatırlıyorum bende silmezdim bide bebekte pamukçuk fln varsa ona da iyi geliyormustu öyle kaldı aklımda bı bak sen yinede
0 oy
(84 puan) tarafından
Zararı yok canım. Hemde pamukçugu da önlüyor. Bende silmeden kullandım. 

İlgili sorular

11 cevap 7,913 göst.
23, Şubat, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Dolunayy95 (34 puan) tarafından soruldu
2 cevap 73 göst.
25, Ocak, 25 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Tomris (153 puan) tarafından soruldu
3 cevap 207 göst.
31, Aralık, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde tombulkus (14 puan) tarafından soruldu
1 cevap 94 göst.
21, Aralık, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde tombulkus (14 puan) tarafından soruldu
...