229 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (82 puan) tarafından
Kızlar bebişleri banyodan sonra havluya sarıp uyutuyormusunuz yoksa üzerini Hızlıca giydiripmi uyutuyorsunuz ben hızlıca giydirip uyutanlardanım dün arkadaşımla konuşurken o söyledi havlusuyla uyutuyormuş laf arasındada akşam çok kustu bebek dedi bende üşütmüşsündür belki o şekilde yapıp  üzerini sonradan giydiriyorsun üşümüş olabilir dedim siz neler düşünüyorsunuz banyo konusunda doktorlar banyo sonrası havlusuyla bi kaç saat uyutun diyorlar ben karşıyım buna bizler bile banyodan çıkınca üşüyoruz biran önce üzerimizi giymek istiyoruz 
Bebek Ayı 31günlük
Reklam


15 Cevaplar

0 oy
(481 puan) tarafından
Bende hemen giydirip oyle uyutuyorum oyle olmaz bence ben bile bornozumla uyuduğum da her yerim ağrıyor coc uk bronşit bile olur saçma bence
Reklam


0 oy
(1,127 puan) tarafından
2. cocugum daha hic havluyla uyutmadim..hem islak nemli seyle uyursa hasta olur...her zaman giydiririmmm yaz olsa belki kisin hele hic olmazzzz...dusundum de yazin da olmaz denizden cikan biri usur banyo sonrasi az da olsa yazin bile usume geliyor
0 oy
(546 puan) tarafından
Ilk defa duydum bole biseyi yaz sicagi olsa hadi bi derrce oluru var ama mevsim kis hernekadar evler sicak olsada ciplakca yatirirsan bi küçücük rüzgara bakar valla hasta olur bebek. Ben hemen nerden giydiricegimi sasiriorum banyo yapınca bebegim 
0 oy
(118 puan) tarafından
Ben giydiriyorum banyo sonrası üşür falan hasta olmasın
0 oy
(124 puan) tarafından
Bu havada biz buyukler bile havluyla uyursak zatüre oluruz. Yani ne kadar dogal gazlı ev olsa bile bilemedim
0 oy
(404 puan) tarafından
ilk havluya sarip sariliyorum bezini bagliyorum. ikinci havlusuna alip hemen zibinini corabini giydiriyorum. annem sudan korkar hemen emzir oyle giydir isinir emerse diyo ama kustugu icin hemen giydirip oyle emziriyorum o sekilde uyutamam havlu nemli oluyor zaten hasta olur
0 oy
(54 puan) tarafından
Doktorların havluyla bikaç saat uyutun dediğini de hiç duymadım doğrusu. Nemli havluyla uyutmak ilginç. Bilmediğimiz bir hikmetimi varmış acaba.

Olabildiğince hızlı giydiririm arkasından emziririm hemen . Mışıl mışıl uyur. 
(24 puan) tarafından
Yeni doğan yogun bakım da tecrubelıyım hıc böyle bısey duymadım bebek en hıZlı şekilde kurulanıp giydirilir sonra emer uyur yavrucak ıslak havluda donar yazık
0 oy
(266 puan) tarafından
valla bizde hemen giydirip uyutuyoruz havlu ile.ilk defa duydum 
0 oy
(160 puan) tarafından
Bende hemen giydirip uyutuyorum canım. Bence de bebek çıplak üşümüştür. Ben bile uyusam havlu ile ben bile üşütürüm yani. 
0 oy
(391 puan) tarafından
Havluyla uyumayı bırak bebeğimi yağlarken havluyu altından çekiyorum ıslak die yaglayinca da hemen giydiriyoruz biz 6.5 aylık olduk her banyoda böyle yapıyoruz eskiden banyodan sonra emerek uyyakalirdi artık o kadar uyumuyor o yüzden zaten bekletemem ıslak havluyla 
0 oy
(1,660 puan) tarafından
Islak havluda bebek uyutulduğunu ilk defa duydum valla hızlıca kıyafetlerini giydirip öyle uyutuyorum 
0 oy
(24 puan) tarafından
Arkadaşın çok yanlış yapıyor bebek hasta çok çabuk olur ıslak havlu da kesinlikle uyutma üstünü hızlıca giydir  öyle yap zaten yapiyormussun da öyle devam et bebek bu çok çabuk usutebilir yazık ona 
0 oy
(140 puan) tarafından
Ben ilk kez duydum bunu. Aynen  biz bile banyo sonrası Üşüyoruz hemen giyinmek istiyoruz bebek nasıl üşüme sin. Ben hemencecik giydiriyorum elektrikli soba da yanıyor giydirene kadar. Sonra aynı oDada yatiriyorum banyo yaptığı odadan çıkarmıyorum vücut ısısı yerine gelene kadar.
0 oy
(199 puan) tarafından
Ben hemen kundklyrm zeytin yagi suryrm cunku 1 2 saat uyuyo sonra  cikarp ustunu gydyrm
0 oy
(263 puan) tarafından

Havlu ıslakken uyutmak yanlış olur. Bebek üşür. Havluyla uyutmayı senden duyuyorum canım .ben ağlasa da hızlıca giydirip emziriyorum.sonra zaten rahatladığı için çocuk uyuyor hemen :)

Reklam


İlgili sorular

7 cevap 236 göst.
14, Ocak, 14 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Havva (160 puan) tarafından soruldu
2 cevap 70 göst.
25, Haziran, 25 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Begum91 (336 puan) tarafından soruldu
9 cevap 221 göst.
4 saat önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Zeynepzeynep (94 puan) tarafından soruldu
12 cevap 220 göst.
9 cevap 242 göst.
5 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Buseaari (23 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...