159 göst.
6-12 ay arası bebekler kategorisinde (16 puan) tarafından
Kizlar spray taktircam aranizda taktiran varmi 5 yillik taktircam.ve korkuyorum zarari varmi
Reklam


5 Cevaplar

0 oy
(587 puan) tarafından
Bakimini yatırmazsan eger iltihao kpar bazen iyi takmazlar spiral tutmaz yine hamile kalirsin iyi bi doktorda taktir aci hissetmiyon zati
Reklam


0 oy
(290 puan) tarafından
Ben cok korkuyorum spraydan hic taktirmadim dusunmemde asla suan iki aylik bi cocugim var biraz buyusun ikinci cocuguda yapayim sonra kolda bi damara implant takiliyo hamile kalmani engelliyo cikarttirirsan tekrar hamile kalabirsin 10 yil kadar takili kalabilio ondan yaptircam
(78 puan) tarafından
Nerde yapıyorlar onu özelde mi devlet de yapıyomu :)?
(290 puan) tarafından
Ozelde ama devlette yapiliyo mu bilmiyorum hic
(37 puan) tarafından
10 yil olduguna eminmisin? Ben 3 yil olarak biliyorum ve Ben hatta toplamda 3 sefer implant kullandim. Spiral bana ve esime yaramadi, ara kanamalar cok oluyodu ve esim de hissediyodu. Spiral da iltihap yaparsa kisir kalma ihtimali yuksek olarak biliyorum.
Implant cok pahali 100% koruyor ve implant varken hamile kalirsan eger sirkete tazminat davasi acma hakkin bile var diye biliyorum.
(290 puan) tarafından
Arkadasim taktirdi 10 yildir kullaniyo simdi covuk istedigi icin cikarttirri bende yeni dogum yaotim doktoruma sordum oda en sagliklisinin implant oldugunu soyledi sureside uzun 10 yil kalabilir  dedi ben suan dusunmediim icin fiyatini ogrenmedim belki kalite olarwk degisiyodur onuda sorarim dpktoruma
(37 puan) tarafından
Burda almanyada bildigim kadar sade 3 senelik olani var o da 400-450 Euro civarinda bende cok memnundum 3 sefer taktirmistim. iyi olani cikartigin gün bile hamile kalabilmek.
10 sene baya uzun bi süre ama cocuk planini kapatmis biri icin baglatma yerine güzel bi alternativ. Bende Doktora gittigimde bi sorayim 10 senelik olani varmi. Tsk ederim
0 oy
(331 puan) tarafından
Canım ben 40ımda doktoruma sordum 6 aydan önce önermiyorum dedi adetli olman gerekirmiş takarken bazısı spıralle de hamıle kalıyomuş kanaman olabilrmiş ben de kararsızım açıkçası ilaç da alamayız emzirme olayı da var bebeği etkilemek istemiyorum
0 oy
(23 puan) tarafından
Bana da takmadilar 6 ay sonra takabiliriz dendi

Fakat yengem takmış çok memnun yani adet düzensizliği falan oldu ama o çok memnun 

Açıkçası bende çok korkuyorum 6 aydan sonra hap kullanicam
0 oy
(391 puan) tarafından
Spiral taktırdım ben 10 yıllık bakır ria (rahim içi araç) die geciyo istediğimiz zaman cikarttirabiliyoruz yarın 2 hafta olcak 1 ay olunca da kontrole gitcem sonra da senede bir oluyo galiba kontrol bende çok korkuyodum korkacak bişey yokmuş korktuğum gibi olmadı 
(130 puan) tarafından
Acıdı mı taktırırken
(391 puan) tarafından
Yok ya o kadar acimadi korktuğum kadar olmadı bide doğumdan sonra hiç adet olmadım adetsizken takıldı ona rağmen o kadar acimadi
Reklam


İlgili sorular

8 cevap 249 göst.
14, Eylül, 14 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Meltem&resul (7 puan) tarafından soruldu
2 cevap 64 göst.
19, Aralık, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde yenianne01 (161 puan) tarafından soruldu
15 cevap 312 göst.
13, Aralık, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde tubittyy (290 puan) tarafından soruldu
2 cevap 143 göst.
30, Eylül, 30 6-12 ay arası bebekler kategorisinde ecem06 (7 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...