162 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (34 puan) tarafından

sag gogsumu emmek istemiyo zorluyorum resmen cebellesiyorum.ne zormus emzirmek.  yuzunu burusturuyo biye botle5 yapiyo olabikir.. yarali diye mi. 6 günlüguz daha .... bide ben ilk sutum geldiginde agridan duramadım pompa yapmistim bi zararini gormedim diyodum ama sanki sutum var ama gogsum cok yumusak hemen sut bitiyo gibi   ?

Reklam


6 Cevaplar

0 oy
(1,647 puan) tarafından

Canım bebişin emdikçe sütün çoğalacak emzirmeye devam et süt yapan çaylar var Humana Still Tea diye eczaneden alabilirsin. Onun dışında tahin helvası dere otu süt yapıyor. Emmek istemese de zorla canım alışacak zamanla daha çok minik minnoşun :) 

(34 puan) tarafından
tamam canim doyuyo galiba cunku kusuyo emiyo.
(1,647 puan) tarafından
Doyuyordur canım her emzirme sonrası dik tut 10dk falan
(34 puan) tarafından
onzmnda uyaniyo hemen bitek gogsumde uyuyakaliyo
Reklam


0 oy
(22 puan) tarafından

Kız yutkundugundan bilirsin lırk lırk gıder benimde gpgsum yumusak bakıyom sutum olmams dıyom kız emmeye baslyo aralksz yutknuyo gdyo sut yanı yumusak olsun sut vardr 

(34 puan) tarafından
evetboyle.ses geliyo zorluyom cnm insallah duzelir yaaa
(22 puan) tarafından
Emdıkce glır mesela emerken bıtıyo emiyor emıyor yıne iniyor vardr
(34 puan) tarafından
tesekkur ederim canim yorumun için
0 oy
(253 puan) tarafından

Bebek emdikce çoğalıyor sut canım benimde ilk hafta yara oldu silikon üç falan kullandim gogus ucum hem yaraydohemde yoktu sutunu sag muhakkakki sütun artar ve dinlen bol bol uyu imom litte ise yarıyor al istersen sütun kalitesini arttiriyor

(34 puan) tarafından
himm. cok acıyor ya demi aci vericu cok fena.s  tedekkur edrrim yorumunuz için
(253 puan) tarafından
Düzeliyor canım gogus ucunu hissetmiyorum bile :) inşallah en kisa zamanda sıkıntı geçer
(34 puan) tarafından
silikonu altirttim bklim denicm insllh olur
(253 puan) tarafından
Olur canım ama silikona alıştırma biraktirmasi zor
(34 puan) tarafından
ya hic beğenmedim kocaman ucu var. kahverengi yeri kavrayamiyo bebk. kullanmaktan vazgectim ya canım
(253 puan) tarafından
Ben biraktiramiyorum silukon ucu halen :(
(34 puan) tarafından
ay hadi ya cok uzuldum canım inat et ugrad belki bırakır onsalalh birakir.
(253 puan) tarafından
Bırakıyor canım solu kabul etti sağı etmiyor silukonsuz çabalıyorum halen :)
0 oy
(93 puan) tarafından

Göğüs kova gibi boşalmayla bitmez canım emdiği sürece gelir üretir bunu unutma bi de tavsiyem var dene belki ise yarar

Kol altında emzirme pozisyonu var hiç gordunmu bilmiyorum almadığı göğsu o şekilde dene diğer göğüsle aynı yönden almış oluyor bi arkadaşım da ise yaramisti

(34 puan) tarafından
tamm canim ben elle tutuyordum kolla deniyim..
(93 puan) tarafından
Öyle değil canım kol altı iki bebeği aynı anda emzirir gibi bacaklarını koltuk altına atacaksin internetten bakabilirsin
(34 puan) tarafından
hmmm tmmm cnm bkyim cok tskrr edrm.
(93 puan) tarafından
Yön değişmeyince aynı memeyi emdigini saniyor memeyi biraz sağ öyle yap bunu tam dolu olmasın
(34 puan) tarafından
dediginiz yaptim aliyo simdi cok cebellesmeden
(93 puan) tarafından
Çok Sevindim işe yaradıgna:)
(34 puan) tarafından
+1
cok tesekkur ederim:)
0 oy
(16 puan) tarafından

Canım emmeye başladı mı diğer göğsünü merak ettim. Emmediyse zorlayarak ver ağzına bence. Dayımın gelininin de oğlu tek göğsünü emmiyo zorlamadı doymayınca emer illa ki diye bebek hala almıyor o memeyi bir yaşına girecek yakında 

(34 puan) tarafından
aldi canim biraz agladi basta ama inat ettim.bende simdi aliyo. ama sutum az galiba mememi bi cekistiriyo koparacak yaa sinirleniyo. bol bol gelmiyo
0 oy
(96 puan) tarafından

Sütünüzün olması için özel bir şey yapmanıza gerek yok. Çay vs hepsi para tuzağı. Süt yapan bol bol su içmek ve yeteri kadar beslenip sık sık emzirmek. Memenin yumuşak olması süt olmadığı anlamına gelmez. Tam tersine taş gibi şişkin olursa sıkıntı. Tıkanıklık mastit vs olur şişik olursa. Yumuşak olması lazım zaten. Bebek emerken süt bezlerini uyarır ve emerken süt üretilir bir yandan. O yüzden endişe etmeyin. Yara olduysa kendi sütünüzü hafif kahverengi kısımdan bastırıp göğsünüze sürün. Her iki memeyi de sırayla emzirin istemese de. Birini istemez öbürünü emer. Çevire çevire emzirin. Ama tek memeden emzirirseniz öbürkünde sıkıntı olur. Şişebilir tıkanır dediğim gibi. Zorlamayın ama her seferinde deneyin.

(34 puan) tarafından
tamam  canim artik aliyo iki gogusumu ama onceden sag göğsüm dolardi sutle. simdi bi onu bi onu emdiriyom. sol gigsumde daha cok sut  oluyo . yaa cok su iciyorum midem bulaniyo yaa napcam bilmiyom. gogsum asiri yumusak sunger gibi bazen sut geliyo sikinca bazen gelmiyo bence yeterli değil
(96 puan) tarafından
Yeterli siz merak etmeyin. Yumuşak olması normal olanı zaten. Boşuna evham yapmayın. Emzirdikçe artar. 15 aydır emziriyorum sadece ilk ay çok şişerdi o da daha memeler düzene alışamadığı için dengesiz süt üretiyor. Sonra düzene giriyor ve yumuşak oluyor. Yoksa sizde bir sıkıntı olduğu için değil.
(34 puan) tarafından
tesekkur ederim yorumunuz için baya bilgilisiniz sanırım içimi rahatlattiniz.. emdirmeye devam ediyorum peki bisey daha sorucam 2 saate bi emdiriyorum ya uykusundan uyandiriyorum haliyle cok.huysuz oluyo ellemesem kendisi 3 saate bilemedin e nucuk saate kesin uyaniyo.uykusunu bozunca degsik oluyo. gazini çaktırıyoruz ama aksamlari kakasini yapamadiginda cok huysuz oluyo agliyo kucaktan inmek istemiyo. napmaliyim
(96 puan) tarafından
Estağfurullah rica ederim. Kasılıp huzursuz oluyorsa karnını açıp biraz yağ sürün ve masaj yapın bağırsakları hareketlendirir. Bir de bacaklarını zorlamadan dizlerinden kavrayıp sağa sola yukarı kıvırın varsa bir şeyler muhakkak çıkar. Bebek bu ağlayarak derdini anlatıyor. İlk zamanlar insan panik oluyor hep bi karamsarlık o öyle mi oldu bu böyle mi. Sakin olun kendinize güvenin. Hatta youtube de Ayşe öner gaz masajı yazın izleyip uygulayın. Ben hep öyle yaptım huysuzlandı mı rahatlatıyor bebeği varsa sıkıntısı. Geceleri de siz emzirin ve muhakkak her emzirmede gazını çıkartın. Ağlamasının pek çok sebebi olabilir. Burnu tıkanır,ağrısı olur,emmek yetmemiştir ama size gına gelmiştir ya da başka bir derdi vardır. Gazını ilerleyen dönemlerde kendi de çıkartabilecek ama şimdi sizin dikkat etmeniz lazım hem alttan hem üstten. Bir de bebekler anne kucağından inmek istemiyor size yapışık yaşamak istiyorlar. Anne karnındaki gibi olsun istiyorlar. Ondan da ağlar. İlerleyen zamanlarda emme isteği de azalacak bitmeyecek tabii. Şimdiki sıklığı kalmayacak. Hatta sonra kucak bile istemeyecekler pek. :)))
(96 puan) tarafından
Ben bazı günler emzirip emzirip yatıyordum ama maalesef 5 dk sonra haykıra haykıra uyanıyordu. Göğsümde emerken çok uyudum. Öyle uyanmıyor çünkü kendini güvende hissediyorlar. Hala bile bazen emzirirken beraber uyuyakliyoruz. Bir kalkıyorum her yerim tutuk. Ağlaması ya bağırsaklardan ya ondandır.
Reklam


İlgili sorular

4 cevap 81 göst.
23, Mayıs, 23 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Elaezgiatalay (5 puan) tarafından soruldu
2 cevap 40 göst.
23, Eylül, 23 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Aras20 (19 puan) tarafından soruldu
4 cevap 170 göst.
10, Nisan, 10 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Mensev2727 (125 puan) tarafından soruldu
2 cevap 38 göst.
28, Kasım, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Tuğra Berk'in Annesi (481 puan) tarafından soruldu
7 cevap 566 göst.
-Reklam-





...