17 Cevaplar

0 oy
(1,323 puan) tarafından
Kendi deterjanı ile lavaboda ovup öyle makineye atiyorum
0 oy
(217 puan) tarafından
Porçöz leke çıkarıcı kullanıyorum ben güzel çıkarıyor 
0 oy
(56 puan) tarafından
E bebekte bebekler için leke çıkarıcılar var onu kullanıyorum. Çokta güzel çıkarıyor.
+1 oy
(212 puan) tarafından
Beyaz hacı şakir sabun ile elimizde citileyip makineye atiyorum hiçbirşey kalmıyor 
0 oy
(127 puan) tarafından
Beyaz sabunla çitileyip makinaya atıyorum geçiyor 
0 oy
(67 puan) tarafından
Biobellinda 3x ile leke çıkrcıyla çıkarıyorum 
0 oy
(433 puan) tarafından
Benim ki genelde çıkıyor lekeler bi kere çıkmamıştı 90 derecede tekrar yıkadım çıktı.
0 oy
(229 puan) tarafından
Beyaz sabun ile önce lavaboda lekeyi citiliyorum yikiyorum  sonra makineye ariyorum kalan leke izi de makinede çıkıyor.
0 oy
(1,016 puan) tarafından
U green clean baby kullanıyorum hem temiz içerik hem de leke birakmiyor şişesi 20 lira 3 ay gidiyor gün aşırı makine aciyorum
0 oy
(34 puan) tarafından
Beyaz sabun ile citileyince çıkarıyor .
0 oy
(120 puan) tarafından
Bende once sabunla banyoda yikayip 90 derecede nakinaya atiyorum biwey kalmiyo
0 oy
(608 puan) tarafından
Beyaz sabunla çitile sonra makinaya at canım. Tertemiz oluyor
0 oy
(1,608 puan) tarafından
Önce elimde sabunla citiliyorum sonra makinada yikiyorum hiç leke kalmiyor canım direk atınca çıkmıyor 
0 oy
(206 puan) tarafından
Beyaz kalıp sabun ve aspirin canım iyice durula mis gibi oluyor ek gıda da yemek lekelerini falan harika çıkarıyor 
0 oy
(25 puan) tarafından
O anda hemen elimde beyaz sabunla yikiyorum sonra makineye atinca cikiyo eger kurursa cikmiyo 
0 oy
(87 puan) tarafından
Baby me nin leke cikaricisi var bi kapak kadar lavaboda uzerine döküp citiliyorum 2 dk falan çıkıyor direk 13 tl fiyati çok memnunum e bebekte var
0 oy
(2,092 puan) tarafından
Beyaz sabunla sicak suda citiliyorum canim, leke tamamen cikiyor. Ardindan normal camasirlariyla makineye atiyorum

İlgili sorular

9 cevap 230 göst.
24, Aralık, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Nagihan (69 puan) tarafından soruldu
7 cevap 235 göst.
2 cevap 477 göst.
...