646 göst.
Doğum Sonrası Anne kategorisinde (2 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Kizlar ozel olacak ama doktorum bana doğum sonrası 2 ay ilişki yok dedi acaba neye dayanarak dedi 40 kı bitince iliskiye giren varmi

12 Cevaplar

0 oy
(128 puan) tarafından
evet bi sorun olmaz ne alaka acaba iki ay bende sezeryan oldum 2nci hemde hiç öyle birşey demedi doktorum
0 oy
(62 puan) tarafından
Bende sezeryan oldum 2. ye  ikisindede 40 çıktıktan sonra müsade etti ama bilemedim genede belki bı bildiği vardir neden diye sormadın mi doktoruna keşke sorsaydin
0 oy
(2,705 puan) tarafından
40 gun dedi bana doktor. Bir sor istersen canim, belki senin durumuna ozel bir sey vardir
0 oy
(1,087 puan) tarafından
Enfeksiyon riski olmasın diye öyle söylüyorlar rahim de toparlansın diye 40 ından sonra iyi hissediyosan sorun yok 
0 oy
(40 puan) tarafından
Canım doktr bana demedi ama keşke deseydi 40 im çıktı ilişkiye girdik inanilmz zorlandım yeni gerdege girmiş gibi oldm ondan sonra tekrar lekelenme gördüm 
0 oy
(153 puan) tarafından
Normal doğum 2 ay sezaryen dikişler düzelince diye biliyorum bn
0 oy
(152 puan) tarafından
bende sezeryan oldum ama oyle bisey demedi keske neden diye sorsaydin ilk defa duydum
0 oy
(785 puan) tarafından
2 ay değil 40 gün ilişki yasak. 
0 oy
(28 puan) tarafından
Neyi yanlış bunun zaten 40 gün iliskiye girmiyosun 40i cikana kadar derler sanada 2 ay demiş dikislerin var diyedir bence hem ha 40 gün ha 60 gün 20 gün daha bekleyiverin garanti olsun dikislerin içindir o 
0 oy
(66 puan) tarafından
Ben 3 hafta sonra denedim.

Bişey olmadı ama doktoru dinlemek gerek. 
0 oy
(52 puan) tarafından
Ne kadar sezeryanda  olsan ilişkide dikişlerini zorlarsın iç dikişlerin bu yuzden 2 ay ilişki yasak diyoruz ve ayrıca enfeksiyon  kapma riski çok yüksek   olunan bi durum
0 oy
(176 puan) tarafından
Valla banada iki ay ilişki yok dedi bende sormadım nededinş aklıma gelmedi vardır bi bildikleri

İlgili sorular

9 cevap 440 göst.
6, Mart, 6 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Aslı Kaban (160 puan) tarafından soruldu
11 cevap 1,034 göst.
1 cevap 117 göst.
17, Ekim, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Nephentes (39 puan) tarafından soruldu
...