277 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (10 puan) tarafından
Gazını çıkarıyo karnı tok altı temiz sıcak tutuyorum ama ne fayda hiç susmuyo ağlıyo pışpışlıyorum kucağımda yarım saat sonra uyuyo sonra yerine bıraktığımda 2 dk olmadan ağlamaya başlıyo fön makinesi sesi açıyorum 2 dk dinledikten sonra yine ağlamaya başlıyo 10 saat boyunca uyumadı acile götürdüm kan testinde  bişi çıkmamıştı napıcan bilmiyorum 24 günlük bebeğim 

5 Cevaplar

0 oy
(24 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Canım bilmiyorum işe yarar mı ama bebişin ilk esnediğinde hemen yatağına yatır. 2. Esnemeye kalırsa o da inatlaşıp uyumuyor. Kundak yap ve emziğe alıştır. Yani dene bende işe yaradı. Bir de en önemlisi sabır. İnş faydası olur
(10 puan) tarafından
Kundak yapıyorum da emzik verme tataftarı değildim galiba mecbur vericem
(24 puan) tarafından
Emzik hayat kurtarıcı gerçekten cnm :) bunu ilerde sışarı çıktığında bebeğin ani ağlamalarını susturmak için kullanırsın. Çünkü hemen eve grlemiyoruz ya da emzirecek yer bulamıyoruz. Uyku eğitiminde de işe yarıyor
(10 puan) tarafından
Gerçekten çok işe yaradı Allah razı olsun  :)
(24 puan) tarafından
Yaaa çok sevindim :)
0 oy
(132 puan) tarafından
Sabretmekten başka bişey yapamazsınız demişti doktor bize. 3 aylik olacağız inşallah senin bebiş inde duzelecektir. Benim bebeğim de hiç durmazdi anlatamam sana çok zordu. Şimdi hepsini unuttum gitti sabret tatlım sen de.
(35 puan) tarafından
ne zaman düzeldi acaba ? benim bebeğimde öyle :(
(132 puan) tarafından
Bizim 2 aylıkken düzelme ye başladı. Gaz sorunumuz azaldı ve eskisi kadar aglamiyor artık.  Çok şükür
(35 puan) tarafından
Maşallah canım. Inşallah benim ki de düzelir
(10 puan) tarafından
Evet çok zor ama bende sabretmeye çalışıyorum napayım ama çok uzun süre de ağlayınca endişeleniyorum bebeğim için buda sabrımı zorluyo
0 oy
(276 puan) tarafından
Belki huzursuz kuran okusan 

Veya karnı ağrıyor olabilir 

Çok sıcak dan daralmış olabilir 
(10 puan) tarafından
ben lohusayım sadece okuyabildiğim duaları okuyorım eşimde her gün okur aşırı daraltıcak kadar sıcak olmamasına özen gösteriyorum karnı ağırdığında hiç susmadan ağlıycağnı tahmin etmedim
(276 puan) tarafından
Ondan aglar canimm bnm kızım da öyle anladım ki karnı ağrıyor cnku gür gur sesler geliyordu karnına sıcak bez koy
(10 puan) tarafından
Karnını sıcak tutuyorum yine banamısın demiyo
(276 puan) tarafından
Bu gece bni bitirdi bebeğim. Aynı şeyden dolayı ağladı. Karnı ağrıyor neler yaptım gece 1 den bu saate kdr ağladı
(10 puan) tarafından
Ben emzik verdim ağlaması kesildi sakinleşti biraz
0 oy
(217 puan) tarafından
Iyy bizimkide oyledi bi sure sonra duzeldi hala bos bos aglamalari oluyor bazen allah sabir versin baska yapacak birseyo yok neden agladiklarini bende hic anlamadim 
(10 puan) tarafından
İnşallah benm bebeğimde tez zamanda düzelir ya neden ağladığını anlayamamak çok zorluyo insanı
0 oy
(196 puan) tarafından
Bi an bu postu benmi yazmisim diye iyice okudum ayni sorunlar vardi cocgumn gazi varmis iyice birikmis ne kadar gazini cikarsada yetersiz gelmis bugun bana doktor damla fitil yazdi cok iyi geldi cocugun ici gazla dolmus oyle bir cikarip rahatladiki anlatamam mutlaka doktora git canm ilac yazacaktır 
(10 puan) tarafından
İlaç acilde doktor yazdı ama almadım zorda kalınca alırım dedim içim el vermedi kaç günlük bebeğe ilaç vermeye ama tabi ağlaması daha kötü bişey bakalım durumuna göre  alıcam

İlgili sorular

26 cevap 577 göst.
30, Ekim, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Sena (9 puan) tarafından soruldu
5 cevap 237 göst.
2 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Minnosbiranne (93 puan) tarafından soruldu
3 cevap 179 göst.
9, Haziran, 9 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Bebeğimibeklerken (11 puan) tarafından soruldu
3 cevap 213 göst.
9 cevap 272 göst.
23, Ekim, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Annelik güzel (104 puan) tarafından soruldu



...