233 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (276 puan) tarafından

38 günlük bebeğim var dun gece saat 1 den bu saatte kdr ağladı durdu mosmor kesildi nefesi gidiyor o derece. Karnı ağrıyor onu anladım gurulduyo cnku. Ne yaptıysam geçmedi badem yağıyla ovaladm karnini yüz üstü yatırdım yok hiç fayda etmedi. Az şekerli su verdim karninin ağrısını alır diye o da geçirmedi iki dk dalıyor çığlıkla uyanıyor kafayı yedim evdde saçıma başıma daldım bebeğime bakamıyorum muyum ya delircem psikolojim bozuldu ya yine öyle yaparsa ağlarsa tekim evde eşim ameliyat olmaya gtti. Ceneza oldu annemde gelemez. Teyzesi oldu 

Napim ben kızlar acile de götürsem eğer faydası olck mi bisy yaparlar mi

6 Cevaplar

0 oy
(24 puan) tarafından
Canım doktor götür klbinde sorun olbilir neesic drldı için uyuymıyor morarıyordur
(276 puan) tarafından
Karnı ağrıyor cnku kakası yeşil. Zaten gurulduyordu.
0 oy
(401 puan) tarafından
götür gazdandir lavman yaparlar bakarlar gaz degilse belki baska yeri sgriyordur bizee hep sabahliyorduk acillik olduk bagirsaklari tikanmisti gazdan
(276 puan) tarafından
Gaz damlası var gazı çok güzel çıkıyor. Karnı gurulduyordu kakası yeşildi sabah. Kıyamam ya o kdr ağladı ki
(401 puan) tarafından
ishal mi acaba oda agri yapar
0 oy
(373 puan) tarafından
Bencede doktora götür bide keşke şekerli su vermeseydin :/
(276 puan) tarafından
Neden canım.. bana hemşire doğar doğmaz verdirdi sarılık olmadı diye
(373 puan) tarafından
Tuz ve şeker 1 yaşına kadar onerilmiyo genelde  sizinki degisikmis emerse sarılık olmaz ben hiç şekerli su veya başka bişey vermedim hiç bişey olmadı çok şükür peki şimdi nesi var acaba gittin mi doktora inşallah bişey yoktur
(171 puan) tarafından
Benim iki cocugumdada vardi sarklik şekerli su ver dediler ama kewke vermeseydim diyorum şimdi gerek yoknuw ucuncu bebegimi emziriyorum gecdi bile sariligi
(276 puan) tarafından
İyiyiz şuan karnına sıcak havlu koyuyorum
(373 puan) tarafından
Sıcak havlu fln karnına koyma canım iyi olmaz iç organları kurutup zarar verebilirmis ayaklarına koy bence
(373 puan) tarafından
Aynen canım gereksiz bişey şekerli su zaten emen bebek sarılık olmaz :)
(171 puan) tarafından
Bir şey yapma bebegine sadece emzir yeter
0 oy
(85 puan) tarafından
Canim gotur gaz damlasi verir sende yediklerine  dikkat et rezene ic cnm gecer
(276 puan) tarafından
Gaz damlası var canım kullanıyor
0 oy
(49 puan) tarafından
Bizde de oluyo sıcak su torbasina az su koyup karnına koyuyorum gözü dalınca hem sıcak tutuYo hem hafif ağırlık kendini iyi hissettiriyor sanirim
0 oy
(5 puan) tarafından
Canım kakası da yeşil se üşütmüştüt bnm bebiş de 43 günlük geçen hafta bizde aynı sıkıntıyı yaşadık varsa evde Bi çay kaşığı zeytinyağı içir bağırsaklarını rahatlasın gazdan dolayı da olur acı yavaş denilen otdan da kaynatıp bir çay kaşığı verebilirsin acı içitmem desen zinco gaz damlası var onu al sabah akşam 3 damla. Üşütme için de pedi TUS ver bize Dr bunları önerdi ve çok şükür iyiyiz 

İlgili sorular

2 cevap 231 göst.
1, Ekim, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Melekannesi (32 puan) tarafından soruldu
4 cevap 234 göst.
4 cevap 220 göst.
28, Şubat, 28 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Lütfiye (19 puan) tarafından soruldu
3 cevap 241 göst.
29, Haziran, 29 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Cyln (44 puan) tarafından soruldu
15 cevap 571 göst.
29, Aralık, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Tuğra Berk'in Annesi (472 puan) tarafından soruldu



...