137 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (356 puan) tarafından

En son ayın 15i gibi izlem vardı sağlık ocağında. Aynı gün rota aşısı da yapıldı. geçen hafta evde tarttım sadece 100 gr fazla. Hadi orası normal. Kaç gündür hep aynı. Kakasını çişini yapıyor. Hatta aşı sonrası ishal oldu sanırım. Bolca yaptı. Sorum şu: sadece anne sütü alıyo ve artık çok kısa süre emiyo. Sonra da oyun oynamaya çalışıyo. Memeyi bi emiyo bi bırakıyo. Hiçbi zaman doyduğunu net belirtmez sağolsun. Kimi bebek doyunca bırakır ya bizimki öyle değil. Geçen ay da bi sanki aynı durumu yaşadım kilo konusunda. Birdenbire mi alıyo kiloyu bi süre aynı kiloda kalıp? Kilo sıkıntı değil ama doymuyo mu endişesi ne zman bitecek ya?tartı yanlış mı tartıyo acaba gram olarak? :(

Bebek Ayı 109 günlük
Reklam


2 Cevaplar

0 oy
(172 puan) tarafından
Aglamiyorsa kakasini cişini iyi yapiyorsa doyuyor demekdir. Belkide sutun iyidir az emiyo ama cabuk doyuyor. 5 10 dakika emiyormu? Kaç saatde bir emiyor?
(356 puan) tarafından
Ağlamak değil de mızmızlık var. Gerçi o huyu sanırım. 5 dk emiyo ortalama uyanıkken. Uykuda daha uzun emiyo gece. Gündüz bir buçuk iki saatte emiyo. Gece en uzun 4 saat aralıkla. Kendim emziriyorum genelde o uyanmadan. İşe de gidiyorum. Ona göre ayarlıyorum gece emme aralığını sabah 8 civarı emsin diye
(172 puan) tarafından
Sut emzirmeye başladiginda sutun bolca geldigi zaman var ya o zaman ilk 5 dakikasi emecegi sutun 90%ni aliyor bebek doyuyordur her halde iyi bence. Gecede iyi uyuyorsa. O zaman rahatdir. Kac kilo şimdi kac kilo dogdu?
(356 puan) tarafından
3220 doğdu. 6750 son kontrolde. Ayda hep 1 kiloya yakın aldı. Şimdi o yüzden endişeleniyorum.
Reklam


0 oy
(24 puan) tarafından
Benim bebişimde 127 günlük aynı bahsettiğin gibi. Artık sürekli emmek yerine çevresi dikkatini çekiyor. Bazen kafasını geriye atıp oyuncaklarına falan bakıyor onlarla oynamak istiyor :) artık bende emzirirken etrafta herhangi bir uyaran bırakmamaya çalışıyorum. Kimseyle konuşmamaya çalışıyorum. Babası falan olunca dönüp birde ona bakıyor. Sizinkinin kilosu da iyi maaşallah. Bizimki ilk aylar iyi almasına rağmen son 2 ay çok az aldı. Üzülüyorum. Bol bol emziriyorum. Demek ki büyüdükçe değişiyor bebeklerimiz. İnş doyuyorlardır ve sağlıklılardır.
(356 puan) tarafından
İnşallah canım. Kızım benimle oyun oynuyor. Ce  ee yapıyı önce memeye sokup sonra bana çeviriyo kafasını :) öyle de tatlı ki :)
(24 puan) tarafından
Aynen cnm benimki de öyle :)
(356 puan) tarafından
Seninki kaç gram almıştı canım son aylar?
(24 puan) tarafından
550 600 gr falan aldı cnm
(356 puan) tarafından
Yine iyi almış canım. Bakalım benimki nasıl olcak. Sütüm var mama vermek istemiyorum ama doktorlar belli bi gram alması gerek diyolar ya o kasıyo beni
(24 puan) tarafından
Evet cnm 500 ü geçmiş sorun yok ama sık sık emzir dedi hemşiremiz. İnş sütümüz hep olur mama kullanmak zorunda kalmayız. Ben artık bulgur havuç rezene ne varsa yiyip içiyorum. Yakında 100 kilo olmktan korkuyorum :)
(356 puan) tarafından
Sorma valla bi otlamadığım kaldı :) inşallah canım. Ben de en azından 6 aya kadar mama vermek istemiyorum.
Reklam


İlgili sorular

25 cevap 613 göst.
2 cevap 62 göst.
23, Eylül, 23 3-6 ay arası bebekler kategorisinde BuketLina (84 puan) tarafından soruldu
3 cevap 146 göst.
-Reklam-





...