112 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (159 puan) tarafından
Anneler merhaba. Benim bebeğim 2 ay 10 günlük.  Bebeğimde uykuya geçerken sıçrama var. Doktor videoya çek demişti. Videoya çekip attım WhatsApptan. Doktor nöroloji ye götürün Eeg çekilsin dedi. Babası epilepsi hastası olduğu için çok korkuyorum onda da olacak diye. Yaşadığım şehirde sadece 2 tane nöroloji doktoru varmış. Ve ikisi de özelde. Sağlık bile parayla olmuş gerçekten bu memlekette. Sıçramasına gelince de sürekli sıçraması oluyor 2 dakikaya 3 dakikaya bazen 5 dakikaya bir. Ama dünden beri 3 kere böyle gözlerini kocaman açıyor gözlerini dikip Bi noktaya ağlıyor bne kucağıma alınca susuyor. Dua edin epilepsi olmasın. Zaten eşim yüzünden uykusuz kalıyordum hep bi de kızım öyle olursa ben ne yaparım :(( gerçekten ona gelecek bütün hastalıklar bana gelsin. :((

3 Cevaplar

0 oy
(81 puan) tarafından
Endişe etmeyin benim kızım 8 yasında ve epilepsi hastasıydı ilk nöbetini 1 yaşında geçirdi ne olduğunu tam 2yıl boyunca çözemediler bütün testler yapıldı tabi bu sürelerde ara ara herşeyi yapıldı sürekli hastanelerde kaldık en sonunda epilepsi oldupunu söylediler tedaviye başladılar doktorun bana dediği o kadar ağırdıki sancılı bir süreç sizi bekliyor aynen bu cümleyi kurdu neyseki bir şurup verdiler sabah akşam 3yıl boyunca onu kullandım son nöbeti 2 buçuk yaşındaydı birdahada çok şükür olmadı yani canım olsa bileki hemen kötü düşünme bebekler daha çabuk atlatıyolar.ama benim fikrim senin bebeğinde olan tamamen uykuya dalarken kendi kendine sıçraması korkmasından dolayı epilepsi ile alakası yok bebekler sıçrarlar uyku sıralarında 
(159 puan) tarafından
Canım inşallah dediğin gibi kötü bir şey yoktur. Ama görsen nasıl korkuyor böyle. Niye böyle oluyor diyorum. Sıçraması hep vardı ama şimdi bi de gözlerini kocaman açıp ağlıyor durmuyor da ben elini tutup sakinleştirine kadar. Allahım size de bir daha göstermesin. Bende eşimin ilk nöbetinde yanındaydım. Hatta uykusunda geçirdi ve ben öldü sandım koştum apartman merdivenlerine. Hayatımda yaşadığım en kötü andı. Öldü öldü diye bağırarak yıktım apartmanı. Çok kötü bişey. Allahım kimseye yaşatmasın. Peki sizde epilepsi var mı yani anne yada babada. Genetik olabilir mi Bi fikriniz var mı?
(81 puan) tarafından
Yok canım benim tarafımda ne eşimin tarafında hiç kimsede yok ama kızımda çıktı bizde onda gördük ilk defa için rahat etsin göster bi çocuk nöroloji doktoruna çocuk nörolojide lanet olsun hiç bi yerde yok istanbuldayım ben burda bile bi kaç hastane dışında yok ama eminim birşey çıkmayacak Allahın izniyle
(159 puan) tarafından
İnşallah canım ya. Bugün normal çocuk doktoruna götürdüm. Doktor bunlar olabilir her bebekte nöbet değil dedi. Epilepsi nöbeti geçiren bebek seni görmez dedi. Eğer dikkati dağılıyorsa bir yere daldığında bu nöbet değildir dedi. Yine de biraz daha büyüsün götürcem nörolojiye. Babasında olduğu için bi baktırmak iyi olur.
(81 puan) tarafından
Tabiki canım erken tedavi her zaman iyidir ama doktorun dediği gibi epilepsi nöbetleri çok farklı oluyor çocuğun gözünün önünde can veriyor sanırsın gözleri filan dönüyor acayip bir titreme geliyor sen eşinde olduğu için korkmuşsun bebekte öyle sanıyorsun yoktur inşallah birşeyi bebişine sağlık diliyorum eşininde allah şifasını versin canım
0 oy
(81 puan) tarafından
Birde şeyi eklemek istiyorum o bebeğinin bir noktaya bakıp ağladığını söylüyorsunya epilepside değil ağlamak ne olduğunu anlamadan kendinden geçiyorsun çok farklı bişey ben kızımı ilk nöbeti sırasında ayağımda sallıyordum bilmediğim için ne olduğunu kızım can veriyor sandım çığlıklarıma ağlamalarıma bütün komsularım geldi o kadar kötüydü dediğim gibi o epilepsi değil  inşallah sen gönlünü ferah tut 
(159 puan) tarafından
İnşallah değildir canım. Ama doktor da nörolojiye götürün dedi. Epilepsi belirtisi olabilir dedi ya kaynar sular boşadı. Eşimde de olduğu için. Allahım tüm hastalara şifa versin. Evlatlarımızı da bize bağışlasın
0 oy
(131 puan) tarafından
Havva canım benim sana bir şey söyleyim bu konu ile ilgili.. Ben oğlumu prof a götürdüm. Sıçradığını söylediğimde bana dedi ki.. Bebeklerde reflexler olur uykuda sıçrama da buna dahildir.. Reflex ile atağı ayırt etmek için bebek sıçrarken elinle engel olmak için tut eli ayağı neresi hareket ediyorsa.. Sen tuttuğunda duruyorsa reflex tir. Tutmama rağmen hareket etmeye devam ediyorsa ataktır..her atak epilepsi anlamına gelmiyor tabii ki.. Yine olursa bunu deneyebilirsin.. Tuttuğunda duruyorsa korkma.. 
(159 puan) tarafından
Canım bugün bende burda Bi profosöre götürdüm. Senin dediklerinin aynısını o da söyledi. Bebeğim beni görünce yada elini tuttuğumda sakinleşiyor. Doktor da o normal dedi. Epilepsi değil korkma dedi. İnşallah hiç bir zaman da olmaz. Allahım sağlık versin tüm evlatlarımıza.
(131 puan) tarafından
Aminn allahım kimseyi evladının sağlığı ile sınamasın.. Onların acılarını göstermesin hiçbirimize..

İlgili sorular

3 cevap 158 göst.
3 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Mickeymouse (63 puan) tarafından soruldu
3 cevap 121 göst.
15, Ağustos, 15 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Aysen119 (2 puan) tarafından soruldu
5 cevap 170 göst.
8, Ağustos, 8 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Minnosbiranne (121 puan) tarafından soruldu
7 cevap 151 göst.
7, Ağustos, 7 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Mickeymouse (63 puan) tarafından soruldu
2 cevap 122 göst.
5, Ağustos, 5 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde rıdvanın_melegii (13 puan) tarafından soruldu



...