298 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (342 puan) tarafından
Kızlar 3 aylık kontorolde bebeğim 700 gram almış.Geçtiğimiz 2 ayda birer kilo almıştı.Normalde kiloya çok takılmam ama gelişimi yavaşladı mı acaba mama versem mi takviye diye düşünüyorum kızım 5 kılo 800 gram
Reklam


5 Cevaplar

0 oy
(356 puan) tarafından
Aynı soru benim de kafamda var ama sütüm yetiyo diye düşünüyorum. 600-1200 arası normal diye biliyorum. Benim kızım da 4 aylık olacak. Sanki almıyo kilo. Ama aç olsa da ağlar sonuçta 
(342 puan) tarafından
Aynen ya hiç mama vermedim ben ondan kararsız kaldım pazartesi sorucam doktora
(356 puan) tarafından
Sor canım. Ne diyecek burda da paylaşır mısın?  Merak ediyorum ben de.
(342 puan) tarafından
Tamam canım dönerim sana da
(356 puan) tarafından
Sağol canım :)
Reklam


0 oy
(40 puan) tarafından
Gittikçe kilo alımı azalır canım ben öle biliyorum doktorumda öle söledi en son
(342 puan) tarafından
Ya inş normal  durumdur sağlık ocağındaki hemsire mama ver istersen gece yatmadan dedi ama vermek istemiyorum çok zorda kalmadıkça
(40 puan) tarafından
Benim kızım aç  kaldığında ortalığı yıkar çok belli oluyo açlığı seninkide öleyse eğer açlığını belli ediyosa verme tabi he açta kaldığını düşünüyosan ver yazık aç kalmasın :) ben 2 ay verdim sonra kestik çok şükür şuanda sadece mecburi eşim yada anneme bırakıp dışarı çıkarsam onlar veriyo
(342 puan) tarafından
Aç kaldığını düşünmüyorum canım birini emerken öbürü akıyor gece 3-4 saat uyusa taş gibi oluyorum tek sıkıntım yaramıyor mu artık gibisinden.Ağlıyor bazen ama gazdan sab sımplex kullanıyorum arada.Tek başıma da bakıyorum bilemiyorum napıcağımı  bakalım pazartesi doktora götürücem sorucam canım
(40 puan) tarafından
Bende tek bakıyorum bebeğime :) o gaz damlası iyi ben Hemen hemen hergün veriyorum 5 damla rahatlasın diye
0 oy
(137 puan) tarafından
Cnm ben oğluma 2 aydan onra verdim iki memeyi emzirdim dolapta satılmış sütun vardı onu biberonla koydum 30 ml di ağzına koydum içti uyuttum saat 12 de gece  4 e kadar uyanmadı anladım ki bu Cocuk aç mama aldım 1 aydır kullanıyorum 
(342 puan) tarafından
İki göğsünden de sağınca 30 ml mi çıktı canım
(137 puan) tarafından
Yok cnm iki memeyi emzirdim 30 ml lik önceden sağilmis sütüm vardı onu verdim içti ac olduğunu anladim
(342 puan) tarafından
Benımki de iştahlı bir bebek versen içer ama kusuyor bazen çok emdiği zaman doyduklarını da anlamıyorlar ki
0 oy
(40 puan) tarafından

Benim oglumda 3 aylik 650 gr almis canim her ay 1 kilo alirdi ebe simdilik mama verme 15 gun sonra tekrar getir bakalim ona göre verirsin dedi aç olduğunda cok aglar oglum öyle aglamiyorda geçen bi cok agladi mama yaptim verdim icmedi icime de sinmiyor doymuyor mu diye düşünüyorum bende :ermm:

(342 puan) tarafından
Benımki de öyle gazdan ağlıyor sadece bazen ama aç olsa anlardım herhalde ya ortalığı kaldırıyor çünkü
0 oy
(290 puan) tarafından
Bizim dktor herzamn ayda 500 ile 1 kg alan bebek iyi beslenmis saglikli bi bebek diyo ayrica gunde 4 5 kere cis 1 2 kerede kaka yapiyosa bncede kiloya takilmayin mamayida dusunmeyin bile 700 gram gayet iyi almis masallah 
(342 puan) tarafından
Çişini 7-8 kere yapıyor kaka da hergün nerdeyse benim sağlık ocagındaki hemşire kafamı karıştırdı bu sefer az almış ya gece mama ver istiyosan dedi
(290 puan) tarafından
Saglik ocagindaki hemsireler hicbisi anlamiyo brnim kizim ilk ay 1.5 ikinci ayinda 2 kg aldi bizede iyi beslenmemis mama vrrme ama sikca emzir diyo dktorda fazla aliyo drmesine ragmen ben onlara boy kg takibi bilr yaptirmamda sisteme girmem lazimndiyo onlarin bilgisiylr dr bir olabilir mi guzel bi dr bul kendine ondan da sasma derim brn
(342 puan) tarafından
Her ay özele götürüyorum cnm pazartesi götürücem de mecbur arayıp çağırıyorlar ondan gittim dediğin gibi ciddiye almayayım pazartesiyi bekliyim en iyisi
Reklam


İlgili sorular

3 cevap 203 göst.
26, Ağustos, 26 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Oğlumun annesi:) (37 puan) tarafından soruldu
7 cevap 274 göst.
20, Kasım, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Rabem (2 puan) tarafından soruldu
4 cevap 290 göst.
2 cevap 188 göst.
4, Ekim, 4 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Kardelen.kardi (34 puan) tarafından soruldu
9 cevap 345 göst.
27, Eylül, 27 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Berilinannesi (157 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...