233 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (159 puan) tarafından
kizlar bugun bebegime sst pat yontemiyle uyuttum sabah ve ogle uykusnu gercekten ise yariyor .ve daha uzun uyuyor .salladigimda sanki daha kisa uyuyordu 

4 Cevaplar

0 oy
(40 puan) tarafından
O ne oluyoki canim
(105 puan) tarafından
Pat, poposuna pış pış yapmak.
Şş ise ağızla şşş sesi çıkarmak cnm :)
(159 puan) tarafından
aynen arkadasin dediği gibi canim .ama.ben omzuna vuruyodum
(40 puan) tarafından
Himm b3nde deneyim bari sagolun :)
(159 puan) tarafından
dene bencede;))
0 oy
(105 puan) tarafından
Ben ise kendi kendine uyuyan bebeği tekrar sallamaya başladım. :/
(124 puan) tarafından
Ah bu uyku ahhh uyku
(105 puan) tarafından
Napim cnm, yatağına bağımlı hale geldi, yatağında kendi kendine uyuyor ama başka bir yerde katiyen uyumuyor. Memlekete gidince çok zorlandım tekrar  sallamak istemediğim içinde anneliğime bile laf eden oldu oğlum ağladı için. Bnde şimdi anakucağında uyutup bizim yatağımıza veya koltuğa yatırıyorm.
(159 puan) tarafından
aaa kotunolmus canim yaa a.ama memletten gelinc belki yine yataginda uyur
(105 puan) tarafından
Yatağında uyuyor cnm mesela 5 aylık olana kdr kendi uyuyordu memlekete gittik uyku öncesi hep ağladı, tekrar geldik almanyaya memlekette zarıl zarıl ağlayan çocuk yatağında hiç ağlamadan uyudu, yatakta öyle taşınabilir bi yatak değil maalesef :/
(159 puan) tarafından
anladim canim .o da kotu oluyor tek bi noktada uyumasi .bizde ne düzen kurucaz sasirmis durumdayiz
(401 puan) tarafından
yastigini falan baska yere koyup denedin mi canim actigin postuda okumstum yataginda ne varsa onu yanina koyup baska bir odada denedin mi zaten annelere hep karisirlar
(105 puan) tarafından
Elam, denedim cnm bana mısın demiyor, eşimde usluluğu bana inatlığı sana çekmiş diyor
(401 puan) tarafından
hep oyle olur zaten :)
(105 puan) tarafından
Gerçekten ama yaa normalde sakin bi bebek eşim gibi, ama inatlığı aynı bn :D
0 oy
(180 puan) tarafından
Bende öyle uyutyrum anne karnında duyduğu sese yakın olduğu için hoşlarına gidermiş bebeklerin sallama k iyi değilmiş başları döndüğü için gözlerini kapatırlarmış geçince gözlerini açarlarmış biz uyuduğunu sanırmışız doktorumuz söylemişti bu şekilde
(159 puan) tarafından
evet canim bende duymustum bunu
0 oy
(335 puan) tarafından
Kaç aylık seninki canım? Ben de bikaç kez o yöntemle uyuttum ama şimdi çok direniyo vr ağlıyo 
(159 puan) tarafından
4 ayi yeni bitti canim .valla 2 kez yaptim uyudu .bakim devam edebilecekmiyiz
(335 puan) tarafından
Benim kızım da 4 ü doldurdu ama diş geliyo sanırım ondan mı ne çok huzursuz. Yöntem işe yaramadı
(159 puan) tarafından
ya benim bebgimde 2 gundur cok huyyz  kasik mamasi verdim acaba ondan mi oldu bilemedim
(335 puan) tarafından
Bilsem keşke :)

İlgili bir soru bulunamadı




...