399 göst.
6-12 ay arası bebekler kategorisinde (105 puan) tarafından
Hanımlar, var mı bu şekilde uyutan? Bi arkadaşımdan duydum "bazı anneler bir saat belirliyor mesela öğlenleri 1 akşamlarıda 9da uyutuyor ve bebek zamanla o saatlere alışıyormuş ve o saatte uyuyormuş" dedi bana bugün, akşamları 9 9.30 gibi uyuyor oğlum ama gündüzleri belirli bi saatimiz yok bazen 11 bazen 12 bazende 3te uyur aranızda böyle bi saat belirleyip uyutan varsa tavsiye verebilir mi banada nasıl yapıyorsunuz?
Reklam


15 Cevaplar

0 oy
(232 puan) tarafından
Benim kızım kendi bi kaç gün aynı saatlerde uyudu   saatleri belirledi bende artık o saatlerde uyutuyorum düzeni olsun diye canım güzel oluyor ama evin dışında bi yere gittimzde  düzen değişebiliyr  biraz huysuz oluyor ama idare ediyorum evde düzenli olması çok iyi oluyor 
(105 puan) tarafından
Anladm cnm tmm :)
Reklam


0 oy
(1,127 puan) tarafından
Canım Ben de yavaş yavaş alıştırmaya çalışıyorum Erken saatte  uyumaya....sabah da erken kalkmasi onemliymis ama 9.dan once kalkamiyoruz :)
(105 puan) tarafından
Bizde sabah 8.30 9 gibi kalkıyor cnm akşamda en geç 9.30 uyuyor ama öğle uykusu belirli saati yok
(1,127 puan) tarafından
aynen canimm benim.oglumunda 6 ayi gecti ama 3 saate sonunda mutlaka uyuyor
0 oy
(59 puan) tarafından
Benim oğlum gündüzleri çok uyuyor ara ara uyanıp emiyor sonra uyuyor ama hep tedirgin uyuyor yanında olcam sürekli sallicam geceleri direniyor uyumuyor saat kaça kadar direnişe uyursa iki saat sonra kalkıp ağlıyor sabaha kadar uyumuyor 35 günlük 
(105 puan) tarafından
Cnm Allah bağışlasın oğluşun çok küçük daha annesi, erken daha uyku eğitimi için. Biz 9 aylık oluyoruz artık, bi düzen gerekli bize.
(59 puan) tarafından
+1
Maşallah aynen benimkinde 40 insan sonra tersine döner miş ins
0 oy
(1,505 puan) tarafından

Valla 8 aylık olduk canı ne zaman isterse o zaman uyuyor :D

(105 puan) tarafından
Bizde dokuz aylık oluyoruz artık, nblm yaa öyle duyunca mantıklı geldi bana dedim bi fikir alayım
0 oy
(507 puan) tarafından
Aslında her bebek kendi düzenini kendi belirliyor sanırım. Kızımın uykusuna çok dikkat ediyorum çok çaba gosteriyorum saatleri için sonucu o mutlu uykusunu almış oluyor ben mutlu işleri yapmış dinlenmiş oluyorum. Her gün aynı saatlerde emzirip yatağına yatırırım uyumasa bile uyku saati içerisinde orada kalır saat sonunda yanina gidip günaydın derim bir de emerek uyumayı bırakırsa çok güzel olacak :))))
0 oy
(388 puan) tarafından
Benim kızım o saatleri kendi belirledi akşam belli saatte uykusu gelir uyumak ister gündüzleri de hemen hemen bellidir saatleri uykusu gelince belli ediyor zaten hatta bı iki gün önce bebek arabasıyla gezdiriyorduk orda uyku zamanı gelince uyyakaldi bide hareket halinde ya beşik gibi :) tabi seçim arabaları yüzünden bu aralar çok uyuyamiyor gündüz maalesef :(
(105 puan) tarafından
Akşamları 9 9.30 gibi uyur ama öğle uykusu belirli bi saati yok
0 oy
(24 puan) tarafından
ben akşam 22.00 da beşiğine ytıyorum yanınada oyunca vr onu koyuyorum 12 de uynıyor emziyorum gzını lıp tekrr koyuyorum 3 te gine aynı 6 da aynı sbh 9 uynıyor 7 ylık oldugu için önce emzirip sonra 2 saat sonra kvltı veriyorum meyveli yogurrt yda peynir gibi 15 şekerleme uykusu vr 13 gine uyuyor iki saat akşma 6 da gine uyuyor sonra tekrr 10
(105 puan) tarafından
Akşamları düzenli bi saatte yatıyor cnm ama gündüzleri belirli bi saati yok, bazen 12 bazen 3 bazen 2 öyle uyuyor, belirli bi saati olsa daha düzenli olmazmı mesela 1de yatsa öğle uykusuna böyle karmakarışık bi hal alıyor
(24 puan) tarafından
alıştırırsan olur ilk başta zorlanırsın ama alışır zamanla
(105 puan) tarafından
2 gündür saat 1 veya 2de uyutuyorum cnm böylesi daha iyi oldu, hem kolay dalıyor uykuya hemde maşallah 3 saat uyuyor :)
(24 puan) tarafından
+1
maşallah hep böyle devm eder inşallah
(105 puan) tarafından
İnşallah  cnm  :)
0 oy
(354 puan) tarafından
Uyku eğitimi ben de vermek istiyorum ama çok uykusuz bi bebek. 4 aylık. 5.ayda tekrar denicem. Şimdilik gece saati belli sayılır ama öğle ve akşam hiç belli değil. Hatta dün o kadar az uyudu ki gece uykusuna memede daldı
0 oy
(102 puan) tarafından
Evet benm.kizimda aksam.10bcuk 11arasi uyur
0 oy
(354 puan) tarafından
Yani net saatleri olmasa da akşam 9.30-10.30 sabah kalkış 8 civarı. Ama her gün aynı değil tabi. Ara uyku da saatli değil aralığa göre değişiyor. Zaten sen düzen oluştursan da bebek büyüdükçe uyku saatini öne alıyor. 
0 oy
(520 puan) tarafından
Benim oglum 9 aylik. Aksam uyku saati bellidir 21:00 de uyur. Sabah da 7 de kalkar. Gunduz net uyku saati yok genelde 3 saat uyanik kalip uyuyor. Gunduz 2 ogle uykusu yaptırıyorum gündüz toplam 3 saat gecede 10 11 saat uyumali. 
0 oy
(241 puan) tarafından
Benim oglum 8de uyanıyor 11de uyuyor 3ten uyumak isterse uyutuyorum uyumak istemezse zorlamiyorum akşam 21:00 gece mamasi duş masaj emzirme 21:30 uyku alisiyor gercekten senin elinde bunu yapmak zaten alisinca bebek uyutman icin agliyor benim oglum disardaylen çok zorlanıyor uykuda
0 oy
(23 puan) tarafından
Oğlum  9 aylık  akşam  saat 10 da uyur sabah saat 9.50 geçe  ya da 10.00 da uyanır alarm gibi gündüzleri de 2 şer saat arayla uyur 2 saat oynayıp yoruyor kendini uyuyor 1 saat sonra kalkıyor   
0 oy
(142 puan) tarafından
Oğlum gündüzleri uyumaz. Bende uyutmam zaten. 9-10 gibi yatar 3-4 gibi emer sonra 7 de ayaktayiz her gün aynı 3bucuk aylığiz. 15 gündür bu şekilde gidiyo. Eğer dışarı çıkarsak gezmeye anca öyle gündüz uyur
0 oy
(34 puan) tarafından
Benim.kizim da oyle alistigi saatlerde uyur 9. Aylik sabah 8 de kalkar. 12 de tekrar uyur 2 gibi kalkar aksam 6 gibi uyur 8 gibi kalkar gece 11 gibi uyur sabaha kadar uyur bitek acikinca uyanir. 
Reklam


İlgili sorular

3 cevap 233 göst.
3 cevap 104 göst.
20, Temmuz, 20 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Nur grkn (6 puan) tarafından soruldu
11 cevap 354 göst.
4, Şubat, 4 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Seda svrn (76 puan) tarafından soruldu
1 cevap 55 göst.
29, Ağustos, 29 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Melek'in annesi (354 puan) tarafından soruldu
Reklam





...