152 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (356 puan) tarafından
Bebeğim çok mızmız. Diş yerleri kabarmış ondan mı yoksa idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi?  Kilo alımı da durdu sanki. çok mu pimpirik oldum acaba diyorum. Sizde nasıl belirtiler oldu? Normalde de huysuz bi bebek zaten. Gündüz uykusu da çok kıt 
Bebek Ayı 4 aylık
Reklam


1 cevap

0 oy
(481 puan) tarafından
Dis için daha erkendir idrar yolu enfeksiyonun da da çişini yaparken ağlar yanar canı acır ama hastane de hen yapıyorlar tahlil gene de bir  yaptirin içimiz rahat eder
(356 puan) tarafından
Bulunduğumuz yerde çocuk doktoru yok. Sağlık ocağı yapar mı ki tahlil? Bi de korkuyorum çişini yapmazsa sondayla alınıyomuş. İstemiyorum öyle olsun. Pazartesi izlem var. Sorcam ebeye. Diş de çıkabilir canım. Genetikmiş. Benim 5 buçuk aylık çıkmış dişlerim
(481 puan) tarafından
He ozaman dis te olabilir ama saglik odağında da yapılır canım Benimkinin pipisinee bir poşet geçirdiler ben evde kontrol ettim yapınca eşim yarim saat içinde götürülmesi gerekiyor okadar zor değil yani o an yapacak diye bisey yok çok şükür temiz cikti
(356 puan) tarafından
Yaptırayım o zaman. Siz neden yaptırdınız tahlili peki?
(481 puan) tarafından
Benim ki kolik dün acile gittik çok ağlıyordu susturamadık tahlil yapildi
(356 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım. Bizde öyle çok ağlama yok ama ben çok takıntılıyım galiba
(481 puan) tarafından
sağol. canım ne yapacağımı şaşırdım artık ay gazdan
(356 puan) tarafından
Valla canım bi dert bitse diğeri başlıyo. Bebek olmak da çok zor.
Reklam


İlgili sorular

2 cevap 156 göst.
1 cevap 55 göst.
17, Eylül, 17 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Dilek (85 puan) tarafından soruldu
1 cevap 69 göst.
20, Ağustos, 20 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Busraıbrahım (44 puan) tarafından soruldu
6 cevap 141 göst.
22, Temmuz, 22 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde seciss (72 puan) tarafından soruldu
1 cevap 120 göst.
4, Temmuz, 4 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Deniz ve mavi (104 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...