558 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (222 puan) tarafından
Oglum 5 aylik ve hem mama hem anne sutu aliyo ama bisuru post okudum herkez mama zehirmis gibi tepki veriyo niye boyle yaziyo sonucta bizde uzuluyoruz ama elden gelen bisy yook sut glmiyo 

22 Cevaplar

+3 oy
(411 puan) tarafından
Cahillikten başka bir şey değil canım. Mamaya karşılar ama bebe bisküvisi veriyorlar oyle bir kafaya sahipler. Anne sütüyle beslenen çok mu zeki oluyor ne bilim daha az mı hasta oluyor anlamadm gitti. Sağlıklı olduktan sonra ne farkeder 
(222 puan) tarafından
Cok haklisn kiyaslama olarak soylemiyrm ama bebegim ondan buyuk bebeklere gore algisi gelisimi daha onde yani bunun mamayla anne sutuyle ilgisi yk bnce
+2 oy
(5 puan) tarafından
Benim kızım hiç emmedi çok zorladım aç birsktim emsin diye ama emmedi ben mama verdim hala veriyorum çünkü kızımın devam sütüne ihtiyacı var 4 ayından sonra bazı ek gıdalar verdim ama yine de mama veriyorum
(222 puan) tarafından
Bende veriyorum cok sukur gayet saglikli
(5 puan) tarafından
+2
Aynen böyle şeyleri kafana takma boyle zihniyetli insanlar yüzünden çocuk yapmaktan soguyorum
(53 puan) tarafından
Valla benim kızımda emmedi emsin diye çok çabaladım göğüslerim sütle doluydu ama emmedi şimdi 3 aylık sadece mamayla besleniyor yapacak bisey yok dediğin gibi insanlar zehirmis gibi bahsediyor biz sanki mama yi keyfi veriyiruz
(94 puan) tarafından
Kaç cc veriyorsuuz mamayı ve kaç saatte ben ayarı tutturamıyorum
(80 puan) tarafından
Aynı şeyleri yasamışız emmesini çok istedim ama 3 ay kadar zorlaya zorlaya emdi sonrasında hem sütümü sağıp verdim hemde mama veriyorum . Kısmet bu işler bizim isteklerimiz değil bebeklerin istekleri oluyo. Hiç bir anne istemez mama vermeyi üstelik emzirmekten de zor  olduğunu düşünüyorum.tasimasi saklaması vs.
+2 oy
(423 puan) tarafından
Yok cnm neden öyle olsun insan emzirmek ister ama süt yoksa mecbur yani acmi kalsin 
(222 puan) tarafından
+1
Evt aynen bu durumdym bnde cok isterdm doysun sutumle ama 20 30 cc cikiyo ikisinden
(423 puan) tarafından
Sık sık emzir ama mamatida ihmal etme keske süt bol olsa
(106 puan) tarafından
Aynı ben canım mama her aciktiginda meme sonra mama veriyorum
+2 oy
(198 puan) tarafından
Aynen canim bende üzülüyorum dogdugundan beri hem mama yiyo hem emiyo.ama keyfi mama vermiyorum iki gogsumu sagiyorum 30 cc anca cikiyo bazen cikmiyo bile.oglum doymuyo agliyo.

yemedigim icmedigim kalmadi ama bebegimin rizki bu kadarmis diyorum. Okudukca bende uzuluyorum. Emzirir geçerim ne var onda gecenin körü kalk su isit mama yap ver cok mu kolay keyfimizden veriyoruz sanki 
(222 puan) tarafından
Ayni durumdayiz bazi postlar okudum anneler emsin diye okdr ac birakiyolarmis ki kakada kristallesme olusmus mama vermemek icn bebege bu yapilirmi
(198 puan) tarafından
Yapılmaz tabiki ama anlatamiyosun.akrabalarda ayri dert milletin sormasindan mamayi öcü gibi görmelerinden bikkinlik geldi canim kimseyi umursamiyorum artik
(106 puan) tarafından
Emiyor süt bitiyor bir çığlık çığlığa ağlıyor  sonra mama veriyorum okadar zor ki  suyu isit mamayı hazırla gece sonra yedir biberon yıka odaya gel geri uyumaua çalışırken  benek yine uyanir
(198 puan) tarafından
Aynen canim bizim isimiz daha zor.memede uyuyo derler ya ne guzel uyusun koy yatagina.ama mamada o olmuyo ustune uyutmaya çalışıyosun.uyutup yatırana  kadar mesela oglumun acikma zamani yine geliyo
(106 puan) tarafından
Aynen canim meme emsin mama yesin uyut git biberon yika getir bi bardak su ic yataga yatıyorum gece oğlum yine acıkıyor tekrar mizirdaniyor uyanıyor. Keşke hepimizim şakır şakır sütü gelse. Ama olmadı mi olmuyor işte. Yinede bıkmadan her aciktiginda meme veriyorum bi de üstüne kalkıp mama hazırlıyorum
(198 puan) tarafından
Aynen canim bende veriyorum damla gelse fayda diye.ugrasip duruyoruz ama insanlara fuzuli yapiyoruz geliyo.bazen delirtiyorlar
+2 oy
(72 puan) tarafından
Malesef öyle hıh mamamı veriyorsun lafından gıcık kaldığım kadar hiçbir şeyden gıcık kapmadım tobe tobe sanki çocuğu zehirliyormusum gibi konuşuyorlar bunu en çok kaynanam ve onun annesi yapıyor ve daha da ilginci kaynanam sütü olmadığı için 2.cocugunu da mamayla yetiştirmiş biri gerçekten çok acı aynı yollardan geçmiş birinin daha iyi anlaması lazım ama gelin olarak gördüğü için mi sürekli laf laf hiç bitmiyor işte insanda saygısızlık yapmak istemiyor ama iş laf söylemeye kadar gidecek gibi Allah yaşayan cahillerden etmesin ne diyim 
+2 oy
(383 puan) tarafından
Sanki mama vermeye bayılıyoruz meme emmedi bebeğim ne yapayım ac mi kalsın çok şükür ki mama diye bisey var süt olmak zorunda degil olmayınca olmuyor
+1 oy
(154 puan) tarafından
İnsanlar bazı şeyleri abartmayı seviyorlar boşver sen 
+1 oy
(52 puan) tarafından
Benim bebekte emmedi... İlk zamanlar sütüm vardı hep sağdım verdim ama sağmayla zamanla süt azaldı.çünkü sağmayla bebeğin emmesi çok farklı... Bebek emeceki gelecek.. Uykulu haldeyken emziriyorum.. Ama uyanıkken almıyor... O yüzden bende günde 3 veya 4 kez devam sütü veriyorum... Kimin ne dediğide umrumda değil zeka genettiktir.. Sadece anne sütü emekle olmuyor... Böyle düşünmek saçma insanlar eskide buğdY suyu pirinç suyu veriyorlardı.. Şimdide devam sütleri çıkmış... Zor durumda olan insanlar için büyük bir nimet... Olmayınca olmuyor... Milletin psikolojisini neden bozuyorlar.. Ha anne sütü emipte çok dengesiz çocukta var... Demeki sadece sütle alakalı bişey değil.. Bir şeyleri sebeplere bağlamak... Cenabı hakkın kudretini görmemektir.. Yani o dilerse olur dilemesse olmaz.. Vesselam 
0 oy
(1,646 puan) tarafından
Neden zehir olsun canım anne sütünden sonra bebeğe en uygun şey ve anne sütüne en yakın şey formül mama dir bnd ilk bir hafta sutum tam gelmeyince mama verdim ama sütü yettiği halde çocuk gece uzun uyusun dağa çok kilo alsın herkes bebeğin ne kadar kilolu desin diye keyfi mama verenlerin bebeğine acıyorum gerçekten ama sütü yoksa bı anne inden geleni yapar olmuyorsa bebeğini aç bırakacak değil ya onu en iyi şekilde besler o da şuan için en iyisi formul mamadir bunun bilincinde olmayanlar etrafın lafiyla el kadar bebeğe saçma sapan şeyler yedirenler var onlara çok kızıyorum bnd inşallah bilinçli annelerin sayısı artar da yavrularda sağlıklı bı şekilde gerek anne sütü gerekse de formul mama ile büyürler
0 oy
(1,011 puan) tarafından
Çok psikolojimi bozdular sonra fark ettim ki bundan gizli bir zevk alıyorlar artık takmıyorum sanki kolay iş mı mama su ısıt ılıt bekle ölç ver herşeyi yıka maddiyat ayır yani kimse keyfi bu zahmete girmez ama işte oturduğun yerden yazmak ne kolay kızım iki ay emerdi gözlerimin içine bakardı elimi sıkardı her mama verişimde aklıma gelir hüzünlenirim ama onlar bunu bilmez oturduğun yerden yaz daha çok şey yazarım da neyse...
(52 puan) tarafından
Takmayın boşverin herkesin anneliği kendine özel... Anne sütümü mama mı diye hiç sorulmaması gerek...
(1,011 puan) tarafından
Kesinlikle katiliyorum
0 oy
(208 puan) tarafından
Evet ya bazılarının psikolojisi bozulmuş AA mama mi veriyosun falan
0 oy
(1,134 puan) tarafından
Aslinda tepki mamaya degil kendi adima konusayim. Doktor kontrolunde bebegin gelisimini sormadan "bana zayif geldi bebegim mamaya mi baslasam bayanlar?" diye soranlara tepkim. Ya da "sutum az gibi geliyor mama mi versem bayanlar?" diye kendi kendine evham yapip emin olmadan mama vermeye yeltenenlere tepkim. Yani biz burdan bebegin gelisimini bilemeyiz kilosunu boyunu bilemeyiz. Gogsundeki sutu bilemeyiz. Yani zor geliyor insanlara doktora gidip sormak emin olup hareket etmek. Iste ben bu postlara tepkiliyim. Yoksa sutu gercekten azdır bebegi gekismiyordur napacak tabi ki mama verecek ac mi kalsin bebekler.. 
0 oy
(37 puan) tarafından
Insanlarin ne dedigini asla dikkate almayin, biz anneyiz bebegimiz icin herseyin en iyisini isteriz.

Keske sutler dolsa tassa bebeklerimiz doysa uzerine birde kalan sutumuzu sagip saklasak dolapta. Her annenin icinden gecen budur, ama bazen bebekler emmez ve sut sagmakla zaman icerisinde azalir gider.

Sut sagma makinesinin dili olsada konussa onunla gecirdigimiz mesai saatlerini, endisemizi kaygimizi acaba simdi kac cc süt cikacak meraklarimizi.

Kulaklarinizi tikayin, insanlara aciklama yapmak cevap vermek zorunda degilsiniz.

Bir bebegin en cok ihtiyaci olan mutlu huzurlu bir annedir.

Annelik cok kutsal,cok özel çok duygusal, her anin tadini cikaralim, bebeklerimizin misss kokusunu icimize cekelim, 

Bebegimiz icin herseyi mukemmel yapmaya calistigimizi dusunelim Güzel Anneler❤

Her Anne ve her bebek çok ozeldir...
0 oy
(175 puan) tarafından
Mutlaka her yolu denemiş ve sütunu verememissindir annesi o zaman yapacak bir şey yok. Tabiki anne sütü gibisi yok ama olmuyorsa vardır bir hikmeti :) eskiden sütü olmayan anneler köylerde un kavurup su şeker katıp icirmis, tabiki öyle yap demiyorum. Ne kadar zararlı üç şey ama napsinlar ellerinde baska malzeme yok. Demem o ki şimdi ne kadar şanslıyız mamalar var çok şükür . Sıkma canını.
0 oy
(222 puan) tarafından
Cevap veren butun guzel annelere tesekkir ederim icime bi su serpildi gercekten 
0 oy
(393 puan) tarafından
Nasil.bi insamlar ya sanki onlar mamayla buyumediler.ne yani    herkes anne sutu alacak diye bi kural mi var?  Olduda biz mi vermedik yada varsa doydurmuyo deye biz ne yapa.biliriz sacma yani  2 ay verdim sora mecbur ilacla kurutmak.zorunda kaldil 3 ayindan beri mama iciyo ee  noldu cocouguma bi sey mi olmis? Gerizekalimi oldu   sinirler ya evet evet biz anneler bebislerimize zehir veriyoruz evet he he
0 oy
(87 puan) tarafından
Dinleme kimseyi benim oğlum doğduğunda sütüm çok az daı mama takviyesi ile doyuruyordum bir yandan ieşimin Annesi bir yandan kendi ablam sakın mama verme mamaya alışıyor seni tutmaz tutmasın dedim zaten sütüm yok Ben çocuğum aç mı kalsın iyirum. ama yok sütün var var var dediler baktım baş edemiyorum eşimin annesi ile ablamı telefonumda engelledim etrafındakileri de tembihledim Sakın bu ikisiyle beni konuşturmayın de hiçbir söylediklerini bana iletmeyin kendi başıma oğlumu büyütmeye çalıştım hamdolsun sütünü sağdığını tahin helvası su ve çözümü sağdım Sağdım 3 aydan sonra sütüm gelmeye başladı çok şükür
0 oy
(106 puan) tarafından
Bende mama veriyorum canım takmıyorum öyle konuşanları biz istemezmiyiz yavrularımız sütümüzle büyüsün ama napalım olmayınca olmuyor Rabbim sağlık versin bütün çocuklarımıza 
0 oy
(175 puan) tarafından
Kızım doğduğu gun 2 saat açık Kuvezde kaldi ilk emdiği sey mama oldu hemde biberonla kaşıkla falan da degil daha sonra meme verebildim yanıma gelince 5 gun sütüm gelmedi tek göğsün sorunlu olduğu icin onuda tutamıyordu sağıyorum gogsum hep yara oldu ama sütüm cok azdı gidim gidim verdim sutumu hepte mamayla destekledim ogun bugundurde mama veriyorum.tabi hic pes etmedim göğsümü slikon göğüs ucuyla vermeye başladım simdi günde mama sayısı en fazla 3 oldu 3 defadan fazla vermiyorum bazen 1 kere verdiğim bile oluyo.hic takma kafana herkesin her konuda bi fikri var zaten çok biliyolarmis gibi.bebegin ac kalmasında canim karnı doğusunda gerekirse hep mama yesin yani.bunun icin kendini üzme rizki neyse onu yer yavrucak banada cok kişi yok sütun mu yok yok mama mi veriyorsun falancanın sütü soyle coktu bole coktu bilmem ne dediler durdular.umursama kimseyi cocuk senin çocuğun en iyisini sen bilirsin
0 oy
(140 puan) tarafından
Benim oğlum da hem emdi hem mama yedi. Etrafımdakilerde bana mama verme dedi. Azalttım çocuk 2 ay kilo alamadı. Herkesin çocuğu ayda bir kilo alırken benim ki 350 gr aldı. Sütüm azdı ama etraftan çok etkilendim. Çok pişmanım keşke onları dinleyip emsin diye bekleyeceğime mama verseydim. Şimdi de niye zayıf diyorlar

İlgili sorular

6 cevap 146 göst.
24, Aralık, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Emine aksoy (69 puan) tarafından soruldu
9 cevap 221 göst.
5 cevap 143 göst.
14, Şubat, 14 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Hozgenaz (247 puan) tarafından soruldu
6 cevap 194 göst.
12, Şubat, 12 3-6 ay arası bebekler kategorisinde MelekAsya (16 puan) tarafından soruldu
...