163 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (347 puan) tarafından

Düzelecek derken daha da beter oluyo uykularımız. Sabah 8-10 civarı uyanıyor bebeğim. Gündüz uykusu en fazla 1 saat. 5 dk uyuduğu bile oluyor. Karnı tok. Memeyi kendi istemiyo. Altı temiz. Sağlık sorunu var desem oyun oynayınca keyfi yerinde. Gece uykusuna yatarken daha hızlı uyurdu. Şimdi bi saati geçiyo uyuması. Çalışıyorum yarım gün. Eşim çok yardım ediyo. Gece uykusuna o yatırıyo ama gün içinde sürekli oynamak istiyo ve mızmız ağlamasa da. Uyumuyo diye yapıyo diye düşünüyorum. Annem de yanımda ama 3 kişi mahvoluyoruz. Ev işi falan hak getire zaten. Uyusa ses yapmayalım, uyumasa başındayız. Annemin de bahar alerjisi var. Kadın başını kaldıramıyo. Siz ne durumdasınız? Bi tek benim bebeğim mi böyle? :'(büyüdükçe korkuyorum daha da huysuz olacak diye. Evladım her türlü bakıcam ama halim kalmıyo. Uyku eğitimi vereyim diyorum ama çok ağlıyo. Siz nasıl başa çıkıyosunuz? 

Bebek Ayı 130 günlük

3 Cevaplar

0 oy
(110 puan) tarafından
Valla 2.5aylik benimkide oyle canin sabah uyaniyo emiyo herşeyi tamam bi sorun yok sadce muhabbet istyo kafami baska yere ceviremiyorum bile :) habire aguu aguu yapiyoruz mutfaga gitsem bana agu dilinde saydiriyo aman saglikli olsunlarda 
(347 puan) tarafından
Öyle canım da çok mızmız ya. Aguyu bırak başında birini görmesin hemen ağlıyo
0 oy
(482 puan) tarafından
Ben çareyi anadizinde ve süpürge sesinde buldum canım yıne gündüz fazla uyumuyor ama en azından 1 saat uğraşıcağıma 10 dk da uyuyor
0 oy
(683 puan) tarafından
Atak haftasında olabilirsiniz bi hesaplayıp kontrol edin
(347 puan) tarafından
Hep ataktayız zaten canım :) normal hali de atak haftası gibi. Biz atak geçiricez yakında
(683 puan) tarafından
Valla şuan bizde 6. Ay atağındayız benim ataklarım tavan yaptı :)))

İlgili sorular

4 cevap 156 göst.
17, Ekim, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde elif merve :) (14 puan) tarafından soruldu
1 cevap 44 göst.
3 gün önce 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Müjgann (41 puan) tarafından soruldu
3 cevap 84 göst.
7, Ocak, 7 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Sulemsiii (46 puan) tarafından soruldu



...