127 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (89 puan) tarafından

Oğlumun göbeğinde böyle noktacıklar oldu bi miktar sırtında da var nedir acaba başına gelen var mı

image

Bebek Ayı 3 Ay 9 Gün

7 Cevaplar

0 oy
(494 puan) tarafından
Çok fazla sıkı mi giydiriyorsun canim sıcaktan da olabilir ya da alerjik reaksiyon geçiriyor olabilir bi doktora danış bence
(89 puan) tarafından
Gidecem canım da sormak istedim sadece zıbın tulum giydiriyorum evde insallah kötü bir şey değildir
(494 puan) tarafından
Kötü bişey değildir bence canim içini ferah tut
0 oy
(59 puan) tarafından
İsilik gibi bişey olabilir. Kalın giydiriyorsan bir tık incelt üstünü.sıcaktandır muhtemelen 
(89 puan) tarafından
Zıbın tulum giyiyor sadece alerji olmasından korkuyorum dr gidicem de ön fikir edinmek istedim
0 oy
(422 puan) tarafından
Çok giydiriyor san iz sıcaktan yağ losyon kullanmıyor san iz kuruluk tan
(89 puan) tarafından
Zıbın tulum giyiyor sadece evde cildi kuru diye doktor bioderma nın nemlendiricisini önermişti onu kullanıyorum
(422 puan) tarafından
Kullanmadan önce de böyle miydi
(89 puan) tarafından
Yok canım ben bayadir kullanıyorum nemlendiriciden değil yani daha yeni oldu böyle sivilceler
(422 puan) tarafından
Anladım geçmiş olsun umarım ciddi bişey değildir
0 oy
(1,432 puan) tarafından
Alerji yada sıcaktan olabilir canım bi doktora sormanda fayda var 
(89 puan) tarafından
Sorcam canım ön fikir edinmek istedim
0 oy
(72 puan) tarafından
Canim benim bebeğiminde böyleydi egzama alerji 
0 oy
(10 puan) tarafından
Tam goremiyorm ama sivilce gibi ucu beyazdi bnm bebegimde doğduğundan beri çıkıyo kayboluyo doktor 2 aya kdar olur dedi. Kaynanam da kilo alan bebekte olur et önü o bisey olmaz dedi 3. Aydayiz hala ara ara oluyo sivilce gibi
(89 puan) tarafından
Kameradan çekince fazla belli olmuyor ama baya bi var 3 aylık ama olur mu ki hala bi de bu ucu beyaz değil kırmızı kırmızı
(10 puan) tarafından
Bnm kizimda 3 aylik onceden çok yoğun cikardi smdi tek tük çıkıyo. Şimdi yüzünde var 2 tane 3 5 gün duruyo kayboluyo doktor kontrolumuz var soruyum bi senin için
0 oy
(112 puan) tarafından
Yakinda ateşli hastalık geçirdiyse o da sebep olabiliyor 
(89 puan) tarafından
Geçirmedi çok şükür
(112 puan) tarafından
Bilemedim canim. Deterjanı bi değiştir istersen

İlgili sorular

3 cevap 78 göst.
3, Ocak, 3 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Gamzeoksuzz (415 puan) tarafından soruldu
15 cevap 345 göst.
3 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ruyadmr (17 puan) tarafından soruldu
3 cevap 241 göst.
13, Haziran, 13 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Efe (25 puan) tarafından soruldu
4 cevap 152 göst.
30, Mayıs, 30 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde duduyk6868 (54 puan) tarafından soruldu
3 cevap 122 göst.
17, Mayıs, 17 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Gulistan (46 puan) tarafından soruldu



...