118 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (481 puan) tarafından

Kızlar yenidoğan bebek bakım kremi şampuanı pudrası falan hepsi içind e set halinde mi aldınız ayri ayri mi aldınız ve hangi markayı almamı onerirsiniz ve netten alınır mi kafamda deli sorular :))lütfen yardım edin

Bebek Ayı 35+0
Reklam


7 Cevaplar

0 oy
(546 puan) tarafından
Set almayi dusundum ama bulamadim bende dalininkilerden ayri ayri aldim. Memnun kalirsam devam edicem ama daha dogmadi yavrum.bisi diyemiorum.iyimidir kotumudur. Sen setmi buldun? Nerde acaba?
(481 puan) tarafından
internette set şeklinde var aman ben dalın istemiyorum içinde alkol var bunu eczanede çalışan bir arkadasim söyledi mustela sebamed yada johnsons baby olabilir baktım netten pahallı biraz o yüzden eczaneden ayrı ayrı almayı düşünüyorum bakalim senin kac hafta oldu bebis
(546 puan) tarafından
Ayni haftayiz bugun tam 35 oldum hayirlsiiyle :) allah saglikla kucaklarimiza almayida nasip etsin insallah.
Reklam


0 oy
(41 puan) tarafından
Johnsons baby kullanıyorum ayrı ayrı aldim gayet memnunum tavsiyede ederim

(481 puan) tarafından
teşekkürler canim
0 oy
(1,636 puan) tarafından

Set olarak değil ayrı ayrı aldım doktorumuz pudra ve bebek yağını tavsiye etmedi. Mustela kullanıyorum tavsiye ederim 

0 oy
tarafından

Pudra krem yag kesinlikle surulmucek denildi hassas ciltli oldugundan. Aldigim krem yag duruyor:) set alma bence sadece sampuan yetiyor. Bebisini bi tani oyle alirsin. Sampuanimiz babyme paraben alkol yok bitkisel ozlu. Pisik kremi de mustela oneririm cok pahali degil ve gayet guzel.

(481 puan) tarafından
Teşekkür ederim canim
0 oy
(58 puan) tarafından

Ben mustela sebamed vs almadım yabancı marka değsin istemedim bebeğime derinex diye bi marka aldım.Babamın tanıdığı bi firma yapıyor paraben alkol vs yok.Bebeğim 2 günlük çok tatlı kokuyor :) Bebek yağı şampuanı ve bebek bakım kremini aldım.

0 oy
(87 puan) tarafından

Set olarak mustelayi alicam insallah cok met edildi o yuzden deger diye dusunuyorum 

(481 puan) tarafından
Ben şimdi eczaneye sordum 200 tl nin üstünde pahalı baya gi bende sadece yağını sampuanini ve pişik kremini aldi m onlarda 80 tuttu zaten diğer losyon pudra krem falan doktorlar hemen kullanmayı önermiyor bebeklerin cildi hassas olduğu için ama yinede tercih meselesi tabi
(87 puan) tarafından
Ben yurt disinda yasiyorum benim icin pahali degil uzgunum keske bu kadar pahali olmasaydi
(481 puan) tarafından
Keşke yurtdışında daha mi uygun
(87 puan) tarafından
Evet 30€du galiba ama onu carpmicaksin iste sey gibi dusunuceksin 30tl gibi anca ozaman ucuz gelir
(481 puan) tarafından
çok ucuzmus gerçekten ya
(87 puan) tarafından
Vermeyede deger diye dusunuyorum ben aslinda cunku her gun bile yıkasak bebegi her gun şampuan surmek sakincali zaten haftada iki defa kulanin diyor ve birazcik dokmek yeterli malum sac falan yok bebislerde
0 oy
(404 puan) tarafından

ben set alacaktim cantali uni bbaby nin. sonra e bebekte baby me deden kendim set yaptım

(404 puan) tarafından
hemde baby me çok uygun digerlerine gore
(481 puan) tarafından
Ne kadara patladı toplam canim
(404 puan) tarafından
benim hepsi 180 falan tutmustu tabi bu zamlardan onceydi. temizleme pamugu falanda almistim. sampuan bebek yagi 10 liraydi netten bakabilirsin fiyatlarina
Reklam


İlgili sorular

8 cevap 160 göst.
15, Nisan, 15 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde rhm (112 puan) tarafından soruldu
2 cevap 58 göst.
8, Ocak, 8 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Begum91 (333 puan) tarafından soruldu
2 cevap 141 göst.
4, Kasım, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Azra (5 puan) tarafından soruldu
4 cevap 129 göst.
29, Eylül, 29 6-12 ay arası bebekler kategorisinde ❤M. Ali'nin Annesi ❤ (587 puan) tarafından soruldu
9 cevap 158 göst.
13, Eylül, 13 6-12 ay arası bebekler kategorisinde ❤M. Ali'nin Annesi ❤ (587 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...