363 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (467 puan) tarafından

https://www.instagram.com/p/BvkMWNTF8Ep/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=17jl65jgxys6s 

Yapan varmi acaba aranızda saci gurlestiriomus usturaya vurunca:O:dizzy:

11 Cevaplar

+1 oy
(494 puan) tarafından
Alakası yok kesinlikle saçmalık kız kardesim var şuan 12 yaşında ona da çok demişlerdi bebekken kazıtın diye ben izin vermedim kardeşime ole bisey yapılmış dedim şuan saçı benden gür ve sağlıklı zaten bebeklik saçları dökülüyor ne gerek var kazıtmaya
(467 puan) tarafından
Degilmi insanin yüreği kaldirmaz zati
(494 puan) tarafından
Hem kaldırmaz hem de tamamen saçmalık kökten güçlenmesi lazım ucundan kesince nasıl olacak acaba ben karşıyım açıkçası kardesim de de gördüm alakası yok kazıtmayla dokulunce gayet sağlıklı uzuyor
(467 puan) tarafından
Bazi bebeklerin dökülmüyor o zaman kesilse olur belki oda ustura ile deil tabi makina ile
+1 oy
(1,432 puan) tarafından
5 aylıkken babamız kesti kızımın saçını ama usturayla değil tabi 3 numara kesmiştik şuan 9 aylık saçları daha sağlıklı çıktı. Ama usturayla kesilmesine izin vermezdim 
(467 puan) tarafından
Al.bendrn de o kadar
+1 oy
(116 puan) tarafından
Anne saçının kesilmesi lazım tabi ama usturayla değil bence makineyle olabilir hem şekli daha düzgün çıkıyor hemde sağlıklı oluyor gerçekten bende kestirmeye düşünüyorum ama daha ufak bebeğim 6 7 aylıkken düşünüyoruz makineyle bakalım 
+1 oy
(65 puan) tarafından
Biz kestik ama makine ile. Ustura nedir yaaa cok tehlikeli 
+2 oy
(401 puan) tarafından
?dogdugumda sacim seyrekmis hic kestirmemisler ve sacim cok gur alakasi olduğunu dusunmuyorum bebeklerin en guzel ayları keltos geciyor
(196 puan) tarafından
Aynen sana katiliyorum uzamiyorda uzun sure keltos keltos hic sevilmiyor  o yuzden ben kestirmicem
(401 puan) tarafından
aynen canim gurlesecegi varken gurlesiyo kizimin safi cok seyrekti sadece tepede vardi simdi heryerinden cikmaya basladi
+1 oy
(59 puan) tarafından
Benim niyetim vardı. Koz çocuğu ilerde seyrek saçla üzülür şekil veremez diye. 

Somra eşim ben ustura değdirmem makinayk aldırırım ancak dedi. 

Berber arkadaşının aradı .konuştuk. 

Dedi o şekilde net bir bilgi yok . ki uatura değil makinayı dersen zaten hiç.bişey fark etmez kısaltmış olursun sadece saöı dedi 

3 çocuğum var hiç birinin saçını kesmedim dedi 

Bide ilk 40 gün içinde yapılması gerekiyor diyenler de var. 

Yaptırmadım. Bakalım ne olacak . 
(467 puan) tarafından
+1
Alakasi yok ya bence uzayan sac uzar
(467 puan) tarafından
Ilerde sen kesersin permatikle uçlarını o zaman gurlesir
(59 puan) tarafından
Ay ben yapamam kız :D Allah koru yarabbi keserim çocuğu
(467 puan) tarafından
Kokten deil uçlarını maksat permatik değsin oda eger gür  deilse
+1 oy
(7 puan) tarafından

ödüm koptu izlerken yaa:O

+1 oy
(269 puan) tarafından

bende sunnet oldugu icin yapmayi dusunuyordum lakin benim oglum dogduktan sonra 10 gun kuvezde kaldi yapamadik akikasini keseyim dedim durum el vermedi ama hastaneden ciktigi gun sadakasini verebildim :) insallah bu ay sunnetini yaptiralim ondadan sonra akikasini kesmeyi istiyorum  

+1 oy
(86 puan) tarafından
Bunun sünnet olduğunu ve sac agirliginca altin verildigini biliyorum. Ben iki ogluma da yaptirmadım. Gurlesmesi bence tamamen genetikle ilgili. Kazıtmanın faydası olacagini dusunmuyorum.
(467 puan) tarafından
Valla ne olursa olsun yurek ister kazitmak icin oydu cocuk basini hareket etti bi anda mazaAllah dusuncesi bile korkunç
+1 oy
(1,126 puan) tarafından
cnm ben gur ciksin diye degil peygamberimizin 7. gunu tavsiyesi oldugu icin kestik
(467 puan) tarafından
Nasil yani canim ?
(1,126 puan) tarafından
peygamberimiz 7.gunu erkek cocuklarinin hem basi tras edin saci kadar gumus ya da altin cinsinden sadaka verin buyurmus...kesebilirseniz akikasini da kesin buyurmus...biz hepsini yaptik sukur oglum 7 aylik dogdugundaki kadar saci yok hala :)
esimin tras makinasiyla kestik hassas bi ayar varmis onunla
(90 puan) tarafından
+1
Aynen canim bende oglumunkini oyle yaptim esimin tras makinasiyla kestim 7 gunlukken
+1 oy
(113 puan) tarafından
1 1bucuk yasina kadar kestirmeyi dusunmuyorum oglumun

İlgili sorular

25 cevap 458 göst.
9 cevap 173 göst.
14, Aralık, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Yiğiterenmom (217 puan) tarafından soruldu



...