136 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (708 puan) tarafından
Kabizmi olmus acaba yoksa normal mi doktor 4 u geverse fitil kullan dedi ama ben kendi yapsin poposunu uyarmim  diye iki gundur zeytinyagi veriyorum yinede yapmadı. Ve gazi da çıkıyor cok kötü kokuyor kizlar napim sizce fitil kullnim mi huysuz bidr uyumuyor cok cabuk uyaniyor bele deildi 

5 Cevaplar

0 oy
(199 puan) tarafından
Canım bı kağıt parçasını kilogram yap ucu sivri olmucak şekilde yağa batır polisinin oraya sur hafif sok için poposunu uyar hem yapar insAllah benim oğlumda 3 gündür yapmamisdi bugün öyle yaptım gene hemen yaptı bugün 
(708 puan) tarafından
Ay yapti sukur  bu soruyu yazdim  emzirdim baktim yapiyo nasil sevindim :D
(199 puan) tarafından
Ohh çok şükür canım gözün aydın:D:D bende aynen böyle seviniyorum kakasını yapınca :)))
(708 puan) tarafından
Ahh ahh biz anneler :))
0 oy
(66 puan) tarafından
Bebeklerde yalancı kabızlık oluyor. Yaz Google bir ara .

Bizde de oldu bir ara. 

Gaz çıkarıyorsa h bir sorun yoktur dedi ebe. 

Bide şey. 

Bardaklar daha da kuvvetlwndiği için ,  sindirimi daha iyi yapıyır. Yanimdönem dönem olurmuş yalancı kabızlık. 

Mama veriyor musun bilmiyorum ama sade anne sütüyle besleniyorsa kabı olması imkansız zaten. 
(708 puan) tarafından
Sade anne sütü gazini da yapiyordu neyseki yapti kakasini demin ne sevindim :D
(66 puan) tarafından
:D annelik nelere kadir ey Allah'ım :D
(708 puan) tarafından
Aynen pit diye bırakıyor ona bile seviniyorum :))
0 oy
(41 puan) tarafından
Canım birtek anne sütü alıyosa normal demişti bana doktor 
(708 puan) tarafından
Bitej anne sutu iciyor canim demekki normal
(41 puan) tarafından
Benim kızımda öle bazen 7 8 gün yapmıyo götürdüm bende bişe verin yapsın ıkınıyo ama yapamıyo dedim vermedi anne sütü alıyosa normal dedi  hatta ne güzel işte sütünde yarıyo dedi :)
(708 puan) tarafından
Iyi şükür bisey olmasinda ;))
0 oy
(110 puan) tarafından
Benimkide seninkiyle ayni 3aylk olcak 1. Ayindan snra hep 10 gunde 1 veya haftada 1 yapti doktor normal.dedi
(708 puan) tarafından
Valla bugun yapti dedim sukur bagirsaklari temizlendi uyur mizmizlanmaz ama malesef yine aynıydı:(
0 oy
(2,481 puan) tarafından
Aynı sorun bizde de var bugün kakasını yaptı 7 gün sonra. Öncekinde 8 günde yaptı. Doktor ısrarla fitil kullan diyor 3 günü geçirmemeliymiş. Masaj yapıyorum karnına zeytin yağını pamuğa sürüp ordaki kasları uyarmaya çalıştım olmadı ne yapsam olmuyor ısrarla haftasını bekliyor kabız değil. Kayınvalidemde tutturmuş sen doğru dğzgğn yemiyon bebek nasıl kaka yapsın diye deliricem artık gayet iştahlı çokta çiş yapıyoruz
(708 puan) tarafından
Zeytinyagi içir ben icirdim yapti
(25 puan) tarafından
Fitili kullan cnm bnce 3 gunü gectikten sonra yapica ikinmakta yapmakta zorlandiklari icin makat catlagi oluyor bnm 1 bucuk aylik kizimda oldu ne yazikki :(

İlgili sorular

...