139 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (34 puan) tarafından

pampers bi paket biri hediye etmişti. cok iyi emiciligi vardi. sleppy almistim kendim onun ic dokusu da pecete gibi benekli degil emici degil hoc hosuma gitmedi bebegimin kakasi sirtina dogru akiyo. onerebilceginiz var mi bez 

Bebek Ayı 15 günlük
Reklam


6 Cevaplar

0 oy
(1,993 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Goon bebek bezi primaya en yakın emicilikte bir bez ben memnun kaldım. İncelemek istersen ınstagramda @muhendisinoğlu diye bir sayfa var oraya bir bak derim 

Reklam


0 oy
(87 puan) tarafından

Pampers turkiyedeki ismile prima. Prima kulanabilirsin

(34 puan) tarafından
prima oldugunu biliyorum canim.onun haricinde benzeyen var mi diye soruyorum
(87 puan) tarafından
A onu bilemicem ben sadece pampers kullanmayı dusunuyorum eger bebegimin vucudu bir reaksiyon gostermez ise
0 oy
(1,127 puan) tarafından

cnm ben prima.kullaniyorum o da kakasini eine dogru akitiyor ama.cis konusunda cok iyi onde topluyor arkaya gitmiyor..slepy nin premutere bezini almistim.memnundum.. cok.az kaldi prima bitsin sleppy kullanicam.tekrar olmazsa bimin bezin kizimda cok kullanmistim.memnundum..869 turk mali kullanmak.istiyorum..

(34 puan) tarafından
bimin bezinin ici nasil acaba. delikli gibi ki ven bi arastirma yapayim en iyisi.. :) youtube falan bakayim ... sleppy benim hosuma gitmedi ya. hic emici degil
(1,127 puan) tarafından
cnmm prima.dan baska.delikli olmuuor pek
(34 puan) tarafından
himm tamam o zman tesekkur ederim
0 oy
(94 puan) tarafından

Sleepy kadar adi bez ben gormedin hem pisij yapiyor hava almiyo hemde taşiriyor baglama yerleri hic guzel deil ayrica artik ucuz da deil 

(34 puan) tarafından
kesinlikle. sleppynin yarattigi pisigi geçirmekle ugrasiyorum
(94 puan) tarafından
Gecmis olsun canim ya valla ben o kadar bez denedim bu kadar kotu bez ilk kez gordum
(34 puan) tarafından
aynen simdi bim in bezini kullaniyorum ona gectim inan ki ondan daha iyi. hic taşırma yok2 paket kullandim sidmiye dek 3 kez tasti . ama sleppyde çiş dahi tasiyordu.nasil bez se.
0 oy
(419 puan) tarafından

Evy babay guzl ama naylonsu molfix cok guzl primada guzl cok ama pahali

(419 puan) tarafından
0 oy
(260 puan) tarafından

Evi baby yumusacik bende bebek bezinde o yumusakligive dokuyu aradim emiciligi gayet iyi dene bi fiyat olarakta uygun

(34 puan) tarafından
canim bim bezine gectim artik cok memnunum. yumuşacık gercekten ve emici sizdirma olmuyor.. tesk. ederim tavsiyen için :)
Reklam


İlgili sorular

1 cevap 102 göst.
24, Mayıs, 24 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Gulistan (46 puan) tarafından soruldu
3 cevap 176 göst.
24, Mayıs, 24 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Gulistan (46 puan) tarafından soruldu
6 cevap 309 göst.
2 cevap 90 göst.
21, Eylül, 21 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Elifasya (199 puan) tarafından soruldu
4 cevap 80 göst.
3, Kasım, 3 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Dilber d. (155 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...