151 göst.
6-12 ay arası bebekler kategorisinde (320 puan) tarafından
Çok özeniyorum cocuguyla oyun oynayana iş yapana önüne oyuncagı verip bi yandan seni izleyen cocuklara hiç bi iş yapamıyorum örümceğine koyuyorum gene sıkılıyo oyuncaklarından gene sıkılıyo kucakta sıkılıyo bu hep böyleydi sürekli mızmız ıı lanıp duruyo hiç bişeyden memnun olmuyo bi yemek yapana kadar kan ter içinde kalıyorum sürekli ıı lanması beni çok yoruyor memnun edemiyorum :(
Bebek Ayı 8 aylık

11 Cevaplar

+1 oy
(218 puan) tarafından
Aaa oğlumu anlatan biri nerden tanıyon kız bizi :D artık o ııııı sesini duyunca içim fenalaşıyo iki saniyeden uzun bi işimiz yok  :D
(320 puan) tarafından
Ay sürekli ıııı ııııı akşam eşim gelsin diye gözlüyom saat sayıyom bi saat baksa yeter diye koridora gidin nolur kafamı dinleyim diyorum
0 oy
(2,781 puan) tarafından
Sıkılgan degil de yaninda hep benim olmam gerekiyor. Bazen oturur yarim saat gikini cikarmadan oyuncaklariyla oynar ama ancak ben dibinde oturursam. Islerimi uyurken yapiyorum
(320 puan) tarafından
Ben uyurkende salladıgım için yapamıyorum
(2,781 puan) tarafından
Sallamak tam bir kabus. Hic alistirmadim. Insallah sen de bir an once vazgecirirsin yoksa cok zor
(320 puan) tarafından
Vazgeçiremiyorum çok deniyorum
0 oy
(30 puan) tarafından
Benim bebeğim 3 aylik şimdiden böyle. Düzelir diye hayal ediyordum taki sizin yorumunuzu okuyana kadar. Demek ki huyları böyle. Belki ilerleyen aylarda düzelirler inşallah.
(320 puan) tarafından
Düzelmiyo ya dahada kötüleşiyo ama her bebek aynı değil tabi umarım geçer sizinki
(30 puan) tarafından
Siz de kötü düşünmeyin. İlerleyen aylarda geçer inşallah sizinde
0 oy
(382 puan) tarafından
Ayni benim oglan herseyden cabuk sıkılıyor napacagimi şaşırdım sürekli farkli seyler yapalim diyor 
(320 puan) tarafından
Oyuncaklarıyla ben oynuyorum zaten o emekleyip kafamı nereye vuruyum peşinde bide ııı akşam yatana kadar hep ııı
(382 puan) tarafından
Surunmeyi ogrendik bizde yeni her yere surunmeyi calisiyor
0 oy
(85 puan) tarafından
Bnde 8 aylik olunca duzelir diye dusunyodm simdi 5 aylik durumlar hep ayni :((
0 oy
(104 puan) tarafından
Benimki de 8 aylık aynısı valla benim kız
(320 puan) tarafından
Çok yoruyor beni memnun edemiyorum bi
0 oy
(158 puan) tarafından
Bizimde öyle canim 7 ayligiz hiç rahat bırakmıyor bni havalar güzel gdiyor bı bahar temizliğine baslayayim ddim dün bı dagttim heryeri vallahi kaldı öyle artık kaç güne toplanirim bilmem hoppalasi var oyuncak bı ton önüne veriyorum yapmadığım şey kalmdi 5 dk sürmüyor sokması:( bende yoruldum işten değil onun memnuniyetsiz liginden:(
(320 puan) tarafından
Heyecanla oyuncak alıyorum aha diyorum bu ışıklı sever bi bak demi en azından yok ııııı ancaa
0 oy
(648 puan) tarafından
Benimkideya   3 4 dakika  oynuyoa sonra   burun kivin ediyo   tek yarim saat  sakin   ekmek  yerken oluyo ekmek  bitince yine basliyo aglamiyo ancak  yeni seyler yapmak istuyo neyseki geziyoda her yere girip.basini katiyo 10 aylij
0 oy
(261 puan) tarafından
Benim oğlumda çok çabuk sıkılır mama sandalyesine koyuyorum mutfakta işim varsa eline dk başı bir şey veriyorum elma oyuncak kaşık bilmem ne :D bakıyor ilk defa daha önce görmediği bir şeyse merak edip biraz oynuyor inceliyor sıkılınca hopp aşağıya atıyor sonra başlıyor ııııııı falan :) Ev süpürürken rahatım mesela bakıyor meraklı meraklı mama sandalyesini götürüyorum her yere öyle öyle işlerimi yapıyorum tabi yorulmak her annede vardır napalm bu günler de geçecek 
(320 puan) tarafından
Aynen benimkide ne varsa direk aşağı atıyo bi bak oyna oğlum diyorum direk aşağı sonra ııı sonra salya sümük ağlama
(261 puan) tarafından
Ah yaramazlar işte :)
0 oy
(32 puan) tarafından
Bu cevabim herkes için olsun o halde:) O aylarda bebekler anneyi kaybetme korkusu yaşar. bi an yanından ayrılsa sanki kayboldu gitti gibi düşünür. benim bebeğim de 8 aylıkken sürekli beni yaninda ister mızmızlanırdı. Şimdi 10 aylık oyuncaklarını koyup önüne işime bakıyorum bana bi zararı yok şükür. zamanla düzelecektir üzülmeyin 
(320 puan) tarafından
Hep yanındayım zaten kucakta gene sıkılgan
0 oy
(183 puan) tarafından
Ayniyiz valla çok yoruldum 11 aylik hala öyle. Çok miz miz
(320 puan) tarafından
Akşam eşim gelse diyorum bi an önce biri gelince seviniyorum biraz olsa bakar kafamı dinlerim
(183 puan) tarafından
Ayniyiz canım benim.  Allahım yardmcimz olsun

İlgili sorular

3 cevap 157 göst.
12, Ekim, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Umutun annesi (6 puan) tarafından soruldu
4 cevap 600 göst.
...