109 göst.
önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (50 puan) tarafından
önce tarafından düzenlendi

image

Bebeğim 47 günlük gaz için böyle bir ürün varmış ilk defa gördüm daha önce kullanan ve işe yaradığını düşünen oldu mu şimdiden teşekkür ederim 

7 Cevaplar

0 oy
önce (49 puan) tarafından
Bnde bekleyeym şurda
önce (50 puan) tarafından
:) inşallah kullanan olmuştur
0 oy
önce (27 puan) tarafından
Kullanmadım faydalı mı da bilmiyorum ama içinde kiraz çekirdeği olan böyle Bi ürün gördüm int yapılan yorumlar hep olumluydu kiraz çekirdeği göbegine agırlık olarak baskı yaptığı için gaz tutmuyormuş bebekler ne kadar işe yapıyor bilmiyorum bakalım bilen varsa bende ögrenmiş olurum 
0 oy
önce (114 puan) tarafından
Bende gördüm arkadaşım kullandı kiraz çekirdekli onu mikrodalgaya atıyordu biraz ışıyordu karnına koyuyord onda ise yaradı bende yaramadı gerçi bende gaz damlası şurup falan da ise yaramadı ayakta hoplara hoplara geçirmeye çalışıyoruz bu donemi bende 50 günlüğüm bu arada ne baba da ne bende kol kanat kalmadı ama sabır 
önce (23 puan) tarafından
Ay aynı durumdayım kemerde damlalarda ise yaramadı dik pozisyonda durmak istiyor kollarımız kopuyor elinde olsa dik şekilde emecek yatınca ağlıyor hemen
önce (114 puan) tarafından
Aynen ve göğsümde dik pozisyon uyumak istiyor inan artık dayanacak gücüm kalmadı.. bunların üzerine birde kardeşimin arkadaşı diyorki ooo bide 4 5 aylık olsun neler olacak diyo :(
önce (23 puan) tarafından
Ayy öyle demesinler. Bana da herkes 3. Aydan sonra düzeliyor diyor. Gaz masajı yaptım biraz önce baya bir  çıkardı gece boyu ağrıdan uyuyamamıştı yavrum. Sende dene masajı kuzum
0 oy
önce (481 puan) tarafından
Kullanmdm ama canm sıcak karna koyuyosun ya ise yarar bence 
0 oy
önce (69 puan) tarafından
Ben kullanıyorum. Acayip ise yarıyor. Ama gaz damlası da kullanıyorum. Bu karnını ısıtıp rahatlatiyo ve kolay uykuya geçmesini sağlıyor.
0 oy
önce (23 puan) tarafından
Ben aldım bundan karnına gelen yerde içinde kiraz çekirdekleri olan bi kese var. O keseyi ısıtıyorsun kemere koyup kemeri bebise takıyorsun bi kere geçen denedim benim kız pek hoşlanmadı o yüzden kullanamadım 
0 oy
önce (58 puan) tarafından
Canım biz doktora sorduk o sancılar illaki çekilecek dedi ayaklarını sıcak tutun dedi biz haftada bir defa sıcak su torbası koyup uyutuyordum o baya rahatlatıyor di bir de Yemen'e icmene çok dikkat et çiğ gıda nakliyat yememeye çalış 3 aya kadar ve rezene anason çayı iç kayısı suyu falan bunları yapınca neredeyse  hiç sancı olmuyir ben çok dikkatliydim Allah'a şükür olmadı fazla 

İlgili sorular

2 cevap 149 göst.
21, Ekim, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde TuğraM♡♡♡ (93 puan) tarafından soruldu
1 cevap 154 göst.
27, Şubat, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde İst34 (146 puan) tarafından soruldu
0 cevap 40 göst.
22, Ocak, 22 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Bebekimm ❤️ (424 puan) tarafından soruldu
...