620 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (415 puan) tarafından

Kızlar bebeğim gaz sancılı daha  beslenirken kendini kasöaya başlıyo ıkınıyo kıpkırmızı oluyo. Rezene tohumu aldım hem sütümde azlmaya başladı galiba. İkisinede iyi geliyormuş nasıl kullnıcam br bardaklığa ne kadar atayım kaynasınmı yoksa sedece demlesinmi gunde ne kadar içebilirm. Cevaplarınızı bekliyorum :)

Bebek Ayı 39 gun

8 Cevaplar

0 oy
(415 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Bi su pardagina bi tatli kasigi koyabilirsin bebegine de icir bi cay kasigi kadar gunde 2 3 bardak icebilirsin icine şeker yerine bal koyuyolar genelde ben hicbisy katmadan ictim
(415 puan) tarafından
Teşekkürler canım:)
+1 oy
(43 puan) tarafından
İçine tane kimyonda atin bir kasik gaz konusunda muhtesem ise yarıyor 23 günlüğuz ilk bastan beri günde 2 bardak tuketiyorum hem sut yapiyor hem bebegin gazına yardimci oluyor
0 oy
(704 puan) tarafından
Su kaynat icine koy az da o kaynasin kapat altini demini alsin ic :)
(415 puan) tarafından
Teşkkürler :)
0 oy
(1,114 puan) tarafından
cnmm ben kaynamis suya atiyordum.demlenince iciyordum...yani suyla kaynatmadim.hic
0 oy
(11 puan) tarafından
Bende humana kimyonlu rezene cayini aldim.Aslında ben esime rezene al dedim o da gitmis eczaneye akıllı :))) 28 günlük oldu kızım gaz sancisina iyi geldi benimde sütümü artirdi. Kaynamis suya 1 tatli kasigi atip 3 kere falan iciyorum.
0 oy
(283 puan) tarafından
Bir bardaga bi cay kasigi demisti bana aktardaki bayan
0 oy
(286 puan) tarafından
Kaynamış suya bi tutam atıyorum ağzını kapatıp ılıyınca içiyorum bende 
0 oy
(26 puan) tarafından
Ben 1 su bardağına 1 tatlı kaşığı rezene yarım tatlı kaşığı da kimyon tohumu koyuyorum 1.5 tatlı k. Da şeker atıyorum kaynar suyu üstüne döküyorum 5-10 dk falan demleyip içiyorum 

İlgili sorular

7 cevap 231 göst.
20, Haziran, 20 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ozgemmsi42 (7 puan) tarafından soruldu
7 cevap 399 göst.
3 cevap 331 göst.
...